G: Milloin miehesi on parhaimmillaan?
Milloin sinun miehesi on ihanimmillaan?
Minä tykkään, kun mies on tullut aamuisin suihkusta ja märkä tukka kammattuna seisoksii alushoususillaan kylppärissä ja laittelee dödöä. Silloin tekee mieli painaa poski leveää selkää vasten... Ihana!
Kommentit (84)
Kun mies vetää perämoottorin käyntiin tai tekee muita miehekkyyksiä, hän on tomeruudessaan aika ihana. Vähän sellainen"näitä ei naiset hallitse, anna minä." (ei mikään sovinistisika kuiteskaan).
Silloin kun on huolissaan. Koko mies muuttuu silloin, ei tuukkaan enään hauskoja vitsejä. Ilme on synkempi. Jotenkin aikuistuu silloin. Varsinkin jos on kyse hänen lapsesta.
Mä tykkään kun mun mies hymyilee. Hampaat vilkkuu ja silmät on ihanasti viirut. Sitten kun tekee ruokaa. Ja kun puhuu. Näitä on niin paljon
Kun katsoo muhun. Ne syvän siniset silmät.. niihin mä ihastuin ensimmäisenä.
Kun mies miettii jotain, mieli harhailee eikä se kuule mitään. Keskittynyt ilme, silmät vähän kurtistuu ja otsaan tulee pieni viiva.
Kun ajaa autoa ja kinastellaan samalla. Silloin näyttää jotenkin niin ihanalta, miettii väittääkö vastaan tietäen että on oikeassa vai antaako minun uskoa olevani oikeassa.
Kun halataan. Ne kädet ja se ihana lämpö..♥
Silloin on parhaimmillaan kun tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin ja kantaa mut suoraan sänkyyn. Se päättäväisyys ja himo on parasta
Niitä hetkiä on paljon... Kun mies juttelee isovanhempieni kanssa niin luontevasti (mummo muistisairas ja hämmentynyt rouva, ukki äreä vanha jäärä jonka kanssa en itsekään paljoa juttele).
Kun mies juttelee äitini, tätini ja heidän naispuolisten ystävien kanssa. Tädit kerääntyy mieheni ympärille hössöttämään ja mies kohteliaasti kehuu jonkun rouvan uutta permanenttia tai uusia verhoja (ja ylipäätään huomaa nää yksityiskohdat !) :D
Kun mies hoitaa pientä kummipoikaansa, siskonpoikaani, kärsivällisemmin kuin minä.
Kun mieheni hakkaa mökillä halkoja tai touhuaa veneen tms kanssa.
Kun mieheni kehuu kohteliaasti transsukupuolisen (miehestä naiseksi) ystäväni villejä asukokonaisuuksia ja vie meidät yökerhoon tanssimaan.
Kun hän herättää minut aamulla silittelemällä poskeani ja kutsumalla minua hellittelynimelläni. Kahvit on keitetty valmiiksi ja koira käytetty ulkona.
Ylipäätään tilanteissa joissa hänen parhaat piirteensä pääsevät esiin: uskomaton hellyys, suvaitsevaisuus, huomaavaisuus yhdistettynä itsevarmaan miehekkyyteen.
Kun herää kesken unien. Puhuu ihan outoja ja hiukset on sekasin. On niin ihanan näköinen.
Kun nostaa mut syliinsä. Kun halaa takaapäin. Painautuu viereen sohvalla. Suukottaa.
Hän on parhaimmillaan niin monessa tilanteessa. Kun kun laittaudun peilin edessä, hän joka aamu tulee halaamaan takaapäin, katsellen minua suoraan silmiin peilin kautta. Kun hän tekee kaikkensa saadakseen minut nauramaan, esim eläytyy täysillä johonkin kappaleeseen. Kun hän on tullut suihkusta, hiukset märkänä, parta sängellä, ilman vaatteita, tuoksuen raikkaalta
Miun mies on ihana kun kyselee että onko kylmä, haluatko viltin?