Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin miehesi on parhaimmillaan?

Vierailija
12.07.2015 |

Milloin sinun miehesi on ihanimmillaan?

Minä tykkään, kun mies on tullut aamuisin suihkusta ja märkä tukka kammattuna seisoksii alushoususillaan kylppärissä ja laittelee dödöä. Silloin tekee mieli painaa poski leveää selkää vasten... Ihana!

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mies on ihana kun kyselee että onko kylmä, haluatko viltin?

Vierailija
22/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies vetää perämoottorin käyntiin tai tekee muita miehekkyyksiä, hän on tomeruudessaan aika ihana. Vähän sellainen"näitä ei naiset hallitse, anna minä." (ei mikään sovinistisika kuiteskaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on huolissaan. Koko mies muuttuu silloin, ei tuukkaan enään hauskoja vitsejä. Ilme on synkempi. Jotenkin aikuistuu silloin. Varsinkin jos on kyse hänen lapsesta.

Vierailija
25/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun mun mies hymyilee. Hampaat vilkkuu ja silmät on ihanasti viirut. Sitten kun tekee ruokaa. Ja kun puhuu. Näitä on niin paljon

Vierailija
26/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo muhun. Ne syvän siniset silmät.. niihin mä ihastuin ensimmäisenä.

Vierailija
28/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies miettii jotain, mieli harhailee eikä se kuule mitään. Keskittynyt ilme, silmät vähän kurtistuu ja otsaan tulee pieni viiva.
Kun ajaa autoa ja kinastellaan samalla. Silloin näyttää jotenkin niin ihanalta, miettii väittääkö vastaan tietäen että on oikeassa vai antaako minun uskoa olevani oikeassa.

Vierailija
30/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halataan. Ne kädet ja se ihana lämpö..♥

Vierailija
31/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on parhaimmillaan kun tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin ja kantaa mut suoraan sänkyyn. Se päättäväisyys ja himo on parasta

Vierailija
32/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hetkiä on paljon... Kun mies juttelee isovanhempieni kanssa niin luontevasti (mummo muistisairas ja hämmentynyt rouva, ukki äreä vanha jäärä jonka kanssa en itsekään paljoa juttele).
Kun mies juttelee äitini, tätini ja heidän naispuolisten ystävien kanssa. Tädit kerääntyy mieheni ympärille hössöttämään ja mies kohteliaasti kehuu jonkun rouvan uutta permanenttia tai uusia verhoja (ja ylipäätään huomaa nää yksityiskohdat !) :D
Kun mies hoitaa pientä kummipoikaansa, siskonpoikaani, kärsivällisemmin kuin minä.
Kun mieheni hakkaa mökillä halkoja tai touhuaa veneen tms kanssa.
Kun mieheni kehuu kohteliaasti transsukupuolisen (miehestä naiseksi) ystäväni villejä asukokonaisuuksia ja vie meidät yökerhoon tanssimaan.
Kun hän herättää minut aamulla silittelemällä poskeani ja kutsumalla minua hellittelynimelläni. Kahvit on keitetty valmiiksi ja koira käytetty ulkona.
Ylipäätään tilanteissa joissa hänen parhaat piirteensä pääsevät esiin: uskomaton hellyys, suvaitsevaisuus, huomaavaisuus yhdistettynä itsevarmaan miehekkyyteen.

Vierailija
34/84 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herää kesken unien. Puhuu ihan outoja ja hiukset on sekasin. On niin ihanan näköinen.

Vierailija
35/84 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nostaa mut syliinsä. Kun halaa takaapäin. Painautuu viereen sohvalla. Suukottaa.

Vierailija
36/84 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/84 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatessaan.

Vierailija
38/84 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/84 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on parhaimmillaan niin monessa tilanteessa. Kun kun laittaudun peilin edessä, hän joka aamu tulee halaamaan takaapäin, katsellen minua suoraan silmiin peilin kautta. Kun hän tekee kaikkensa saadakseen minut nauramaan, esim eläytyy täysillä johonkin kappaleeseen. Kun hän on tullut suihkusta, hiukset märkänä, parta sängellä, ilman vaatteita, tuoksuen raikkaalta

Vierailija
40/84 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän