Mitä näyttelyitä / museoita suosittelette Tampereella kävelymatkan päässä keskustassa
Kävelymatkaksi käy vaikkapa 1,5 km rautatieasemalta. Tapahtumissa ei ollut oikein mitään, mikä nappaa, ainakaan tapahtumakalentereissa. Pitäisi olla lauantaisin auki, se rajaa jonkin verran. Särkäniemen Sara Hilden vois olla, mutta en tiedä jaksanko ruveta lippujen kanssa säätämään ja en jaksa kävellä sinne asti. Normaalisi kyllä 2, 5 km ei ole ongelma, mutta tällä hetkellä en voi rasittaa liikaa. En uskalla ajella skuuteilla. Onhan noita ja löysin googlella paljon, enemmänkin valinnan runsaus on ongelma kuin ettei löydä. TAi sitten jos olis jotain muuta kivaa, mielellään ei kovin kallista (alle 20 euroa). Vain yhdelle aikuiselle. Elokuvista en perusta ja nyt nimenomaan etsin tekemistä päiväajalle, illalle on ohjelmaa.
Kommentit (10)
Vapriikki?
Siellä monta näyttelyä ja siellä kuluu helposti monta tuntia!
Nyt siellä on apinanäyttely 🙃
On Kivimuseo, Lenin museo, Vakoilumuseo, kuvataidenäyttelyitä oli ainakin ennen tai myyntitiloja. Parempi silti että googlailet itse, että löytyy sopiva.
Vierailija kirjoitti:
On Kivimuseo, Lenin museo, Vakoilumuseo, kuvataidenäyttelyitä oli ainakin ennen tai myyntitiloja. Parempi silti että googlailet itse, että löytyy sopiva.
Sepä se kun on niin paljon. Olen tilapäisesti liikuntarajotteinen, joten sellaista missä ei olis kauheesti kävelyä, jos vielä kävelee kaupungillakin. En tarvitse apuvälineitä, mutta välillä lepoa. Rasitusvamma.
MENET RATIKALLA LENIN MUSEOON SIINÄ NOIN PÖLJÄLLE KOMMARILLE ON JO KOKEMUSTA LÄHETÄT SIELTÄ TOVEREILLESI VENÄJÄLLE KORTIT TIETENKIN TOIVOTAT SOTA MENESTYSTÄ.
ONKO AY,N MAKSAMA. kirjoitti:
MENET RATIKALLA LENIN MUSEOON SIINÄ NOIN PÖLJÄLLE KOMMARILLE ON JO KOKEMUSTA LÄHETÄT SIELTÄ TOVEREILLESI VENÄJÄLLE KORTIT TIETENKIN TOIVOTAT SOTA MENESTYSTÄ.
Eli museossa käynti on jo kommunismin merkki, hienoa logiikkaa.
Vapriikki! Samalla lipulla monta museota. Välillä voi käydä kahvilassa lounastamassa tai kahvilla. Ei ole silti mikään kauhean suuri ja vaadi älyttömästi kävelyä. Riippuu ihan siitä mikä itseäsi kiinnostaa. Kiinnostaako enemmän taide vai tiede?
Pakko kysäistä, Lenin museo.
Oliko hän se isopäinen kaveri?
Ap lisää, että tunnen keskustan/Tammelan alueen hyvin ja alkoholia en käytä, syömään en mene kun se on sitten illemmalla ohjelmassa.