Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin miehesi on parhaimmillaan?

Vierailija
12.07.2015 |

Milloin sinun miehesi on ihanimmillaan?

Minä tykkään, kun mies on tullut aamuisin suihkusta ja märkä tukka kammattuna seisoksii alushoususillaan kylppärissä ja laittelee dödöä. Silloin tekee mieli painaa poski leveää selkää vasten... Ihana!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juhliin laittautuneena vaikka puku päällä komeana ja hyväntuoksuisena <3 Tai sit kun se tulee yllättäen himokkaana vaikka takaapäin halaamaan mua ja pusuttelee niskaa ja koskee joka paikkaan ja sen silmistä näkee sellaisen himon :)

Vierailija
62/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulisena. Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, että on tempperamenttinen tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä mökkisaunapuhtaana, muutama koivunlehti vihdasta iholla:). Muutenkin tykkään raikkaasta ja puhtaasta. Mun mies on luomu ja ihan paras.

Vierailija
64/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa.

Vierailija
65/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hetket vaihtelevat. 

Viimeksi mun sydän oli pakahtua miehen vuoksi kun aamutuimaan, puoli seitsemän aikaan, alkoi suihkunsa jälkeen etsimään mun tyttären uikkareita, pyyhettä ja uimalaseja uimakoulua varten. 
Jotenkin vain se, miten hän aidosti välittää mun lapsistani ja viettää heidän kanssaan aikaa, saa aina välillä mut tuntemaan melkein ylitsevuotavaa rakkautta ja onnea. On se ajanvietto sitten pelaamista pleikkarilla, lautapelejä, ulkoilua, jonkun uuden opettelua ja opettamista, polkupyöräremppaa, läksyissä auttamista... Mutta en osaa sellaista tuoda sanoiksi ikinä.

Ja joskus vaan tuo mies näyttää niin syötävän hyvältä sinisine silmineen :)

Vierailija
66/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuolasin miestäni, kun hän leikkasi mökillä nurmikkoa paidatta shortsit jalassa. Iho kiilsi hieman hikisenä ja hänen vahvat selkä- ja hauislihaksensa tekivät töitä leikkurin kanssa. Itse makasin aurinkotuolissa ja tiirailin häntä hommissaan. Teki mieleni nuolla hänen olkapäätään, uuh.

Nyt tuli ikävä, kun hän on työreissussa ja minä lasten kanssa kotona.

Vierailija
67/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:24"]

Milloin sinun miehesi on ihanimmillaan?

Minä tykkään, kun mies on tullut aamuisin suihkusta ja märkä tukka kammattuna seisoksii alushoususillaan kylppärissä ja laittelee dödöä. Silloin tekee mieli painaa poski leveää selkää vasten... Ihana!

[/quote]

Pakko kysyä kun muuten jää vaivaamaa; millaiset ne alushousut on. Ei kai sellaiset valkoiset tai-malliset. Mustat boxerit?

[/quote]

Haha, no sillä on just sellaiset mustat (on valkoisetkin) CC:n boxerit joissa pienet lahkeet. Ja dödö on Kouros :D

Vierailija
68/84 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamulla herään ja meidän kasvot on vastakkain. Yleensä mies silittää poskeani jod herää ennen minua.

Vierailija
69/84 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:40"]

- Kun hän pesee viemärin ja vaihtaa uuden kaivokielon

- kun tappaa hämähäkin

- kun vaihtaa vauvalle vaipan

- kun hieroo jalkapohjiani sohvalla

[/quote]

OLETKO IHAN JO FYYSISESTIKIN KUOHINUT MIEHESI?

Vierailija
70/84 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heränneenä. Tukka pörrössä keittämässä kahvia kalsareissa, tuoksuu vielä unelle. Parasta.

Vierailija
71/84 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella miestä, kun hän ohjaa venettä. Kasvoistaan näkee, kuinka hän nauttii siitä. Jokaisen rantautumisen jälkeen muistaa kiittää mua, miten hienosti osasin laskea ankkurin ja sitoa köydet. Vasta harjoitellut 20 vuotta :)

Vierailija
72/84 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]Tykkään katsella miestä, kun hän ohjaa venettä. Kasvoistaan näkee, kuinka hän nauttii siitä. Jokaisen rantautumisen jälkeen muistaa kiittää mua, miten hienosti osasin laskea ankkurin ja sitoa köydet. Vasta harjoitellut 20 vuotta :)
[/quote] ohhoh! :) teillä ei siis kuulu miehen suusta tämä tyypillinen "hyppää prkl" ;)

Vierailija
73/84 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun katsoo mua niin ettei tarvitse sanoja kertomaan mitä hän tuntee minua kohtaan. Kun hän on ollut työreissulla ja tulee kotiin yöllä ja näyttää halaillen ja pussaillen kuin ikävä on ollut ja riisuu minut lopulta tähän olkkarin sohvalle. Huomioi meidän lapsia keksimällä jotain superhauskaa tekemistä ja hänestä näkee sen rakkauden heitä kohtaan. Yleisillä paikoilla näyttää että olen hänen naisensa ;) <3 tällä hetkellä odotan häntä kotiin työreissulta

Vierailija
74/84 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessaan tai ollessaan poissa kotoa...

Vierailija
75/84 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vetää mut halaukseen. Sanoo rakastavansa.

Vierailija
76/84 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/84 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:05"]

Silloin, kun nukkuu. Ei kiukkua, eikä ärjy.

[/quote]

Olin aikeissa kirjoittaa samoin.

Vierailija
78/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mieheni opettaa 6-vuotiasta poikaamme onkimaan. Tuolla ne keskittyy päät yhdessä matoa koukkuun laitellen. Jotenkin suloista.

Vierailija
79/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/84 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parasta on kun mies kokkaa. Se on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi