Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyntö sinulle, Hesburgerin asiakas

Vierailija
11.07.2015 |

Jos tilaat useita aterioita tai muita juttuja, älä mielellään luettele tilauksiasi tyyliin "Juustoateria, kana-ateria ilma kurkkua, mega-ateria, soijatortilla ja kaks pientä kokista." Kassakone ei maagisesti rekisteröi tilauksiasi äänen perusteella, vaan suurin osa tuotteista on useamman napinpainalluksen takana, joten kassan saattaa olla vaikeaa pysyä litanian perässä. Lisäksi aterioihin täytyy valita juoma sitä mukaa kun ne lyödään koneeseen. Kassa ei siis halua olla töykeä keskeyttäessään asiakkaan kysyäkseen mieluista juomaa, vaan tieto juomavalinnasta vaaditaan jotta aterian voi tilaukseen lisätä. 
Toki asiakkaalta kysytään kertausta tilauksen yksityiskohtiin, jos kaikki ei jää mieleen kerrasta, mutta helpoimmin ja yksinkertaisimmin pääset, kun luettelet tilaamasi tuotteet yksitellen ja vastaat kassan kysymiin kysymyksiin. :)

- Hesen kassa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö se juoma sanoa vai ootanko että kysytään? Eli "kana-ateria spritellä ja kurkkumajoneesi" VAI "kana-ateria" ja myyjä kysyy "millä juomalla?" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi että niillä hinnoilla tarvitsee itse tehdä kaikki. Ruokaakaan ei koskaan saa heti vaan aina se "tuodaan hetken päästä pöytään". Odottamisessa menee kauemmin kuin syömisessä.

Vältän Hesejä ja Mäkkejä viimeiseen asti ja syön mieluummin oikeissa ravintoloissa, joissa saa palvelua.

Vierailija
24/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voitte kirjata nämä tilaamissäännöt jonnekin näkösälle, että ne voi lukea vaikka siinä jonossa odotellessaan.

Vierailija
25/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää muistella itse neljän oman lapsen ja serkkujen toiveet, ne on opetellut litaniana, niin pidätkö todellakin parempana, että kysyn sen litanjani sijaan jokaiselta vuorotellen uudestaan? Silloin niitä saa alkaa taas neuvotellla, kun jollain muuttuu mieli tai unohtaa jonkin toiveen.

Jos luettelen, eikö siinä ole paperia ja kynää, jos sinun koneesi ei taivu tilaukselle? Vaikka minä muistan sen hyvällä tuurilla oikein muullakin tavalla ja tilauksen vastaanottaminenkin on itsepalvelua, saisiko vaikka jonkinlaisen päätteen, jolla voi näpytellä toiveet jonottaessa?

Ja ihan asiallinen aloitus, olen törmännyt tuon tuosta tuohon. Ongelma on, kun niitä tietoja ei voi antaa siinä litaniana ja yksitellen antaen on mm. yhden lapsen koko tilaus jäänyt välistä, joka on huomattu vasta, kun muut on jo melkein syöneet. Sen olin kyllä sanonut heti. Ikävää sinällään sen lapsen kannalta, kun ei serkusten kanssa ihan joka kuukausi lähdetä ulos.

Vierailija
26/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:37"]

Ei luulisi että niillä hinnoilla tarvitsee itse tehdä kaikki. Ruokaakaan ei koskaan saa heti vaan aina se "tuodaan hetken päästä pöytään". Odottamisessa menee kauemmin kuin syömisessä. Vältän Hesejä ja Mäkkejä viimeiseen asti ja syön mieluummin oikeissa ravintoloissa, joissa saa palvelua.

[/quote]Jos sä syöt vain oikeassa ravintolassa, jossa ei joudu odottamaan, niin ei se kovin hyvä ravintola voi olla.

Vierailija
27/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutyössä huomaa kyllä hyvin ihmisten tyhmyyden.

Vierailija
28/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:28"]

On muuten varmaan ihan niin saatanan rankkaa olla jossain hesellä töissä. *jaxuhali*

[/quote]Kokeilepa joskus mennä itse sinne töihin, niin pääset pikkasen kärryille todellisuudesta.

Vierailija
29/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:52"]

No sepä ei ole asiakkaan ongelma jos systeemimme eivät toimi joustavasti. Inhoan muutenkin sitä että joka ikinen aterian osa pitää selittää ja valita erikseen. Ja joka ainoa kerta se sama kysymys: syötkö täällä...! Syön! Ja jos en syö niin sanon sen kyllä heti aluksi!

[/quote]Ja mistä se myyjä voi tietää, onko siinä tiskin toisella puolella just sinä vaiko minä, joka todellakin välillä unohtaa kertoa, että ottaa tuotteen mukaansa. Onneksi on myyjä, joka ystävällisesti tuota kysyy eikä oleta.

Vierailija
30/31 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:37"]

Ei luulisi että niillä hinnoilla tarvitsee itse tehdä kaikki. Ruokaakaan ei koskaan saa heti vaan aina se "tuodaan hetken päästä pöytään". Odottamisessa menee kauemmin kuin syömisessä. Vältän Hesejä ja Mäkkejä viimeiseen asti ja syön mieluummin oikeissa ravintoloissa, joissa saa palvelua.

[/quote]Jos sä syöt vain oikeassa ravintolassa, jossa ei joudu odottamaan, niin ei se kovin hyvä ravintola voi olla.
[/quote[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:37"]

[/quote]

Sinulta meni pointti täysin ohi. Oikeassa ravintolassa voi odottaa, koska siellä saa palvelua ja parempaa ruokaa, jota kannattaakin odottaa. Hese on pikaruokapaikka ja jos siellä ei pystytä tekemään tilausta nopeammin kuin oikeissa ravintoloissa niin jossain on kyllä jotain vialla.

Vierailija
31/31 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heseenkin voisi hankkia niitä automaattikassoja. Ne on käteviä. Valitaan kaikki tarvittavat ja maksetaan kortilla ja mennään kuitin kanssa odottelemaan pöytään. Kaikki olisi tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi