Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo kun vanhemmiten enää haluaisi matkustaa?

Vierailija
17.08.2015 |

Viihdyn niin hyvin kotona ja matkustaminen tuntuu niin raskaalta ja stressaavalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän samanlainen. Olen yli nelikymppinen ja minulla ja miehelläni on kaunis koti ja kesämökki tässä ihan lähellä. Minulle jotenkin tässä elämäntilanteessa riittää reissata näiden kahden välillä.

Vierailija
2/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä ainakin yksi samanlainen. Aikoinaan tullut reissattua niin ylen määrin, että nykyään (61 v.) viihdyn parhaiten kotona nojatuolissa hyvän kirjan kanssa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut matkojen suhteen valikoivampi. Nuorempana oli joku sellainen pakonomainen tarve matkustaa vain sen vuoksi, että pääsi Suomesta vähäksi aikaa pois. Ja matkalla oli tärkeintä se, ettei siellä törmää suomalaisiin. Nyt kun on tullut matkusteltua ihan riittämiin, niin en halua matkustaa vain matkustamisen vuoksi. Olen oppinut arvostamaan myös kotimaan kohteita, joissa on kauniit maisemat. 

Nyt kun meidän ainoa lapsi on jo 14, niin tulee mietittyä vähän siltäkin kannalta, että mitkä reissut me halutaan tehdä vielä perheenä ja mitkä jätetään lapsellle omin päin tehtäväksi aikuisiällä. Mitään turhanpäiväisiä reissuja ei enää viitsi tehdä, vaan ne pitää olla harkittuja ja merkityksellisiä.

Vierailija
4/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisikään haluta matkustaa? Ikään katsomatta.

Vierailija
5/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapansa kullakin, kukaan ei halua koskaan matkustaa, minä taas en jaksaisi olla paikallani hetkeäkään. Aina uusi reissu varauksessa, kun toiselta palaa. Molemmat ihan yhtä normaaleja.

Vierailija
6/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kahden vaiheilla. Toisaalta matkailu on kallista ja välillä raskastakin, ja matkakohteet osoittautuvat joskus tylsiksi. Toisaalta ahdistaa ajatus, että ei enää ikinä näkisi muita maita.

Vierailija
7/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesäisen Ryanair + omatoimimatkan jälkeen olen vähän samaa mieltä. Halpamatkailu ei ole mun juttu, vaikka pienipalkkainen olenkin. En joko matkusta ollenkaan tai säästän vähän pidempään ja panostan laatuun ja mukavuuteen.

Vierailija
8/8 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:37"]

Tämän kesäisen Ryanair + omatoimimatkan jälkeen olen vähän samaa mieltä. Halpamatkailu ei ole mun juttu, vaikka pienipalkkainen olenkin. En joko matkusta ollenkaan tai säästän vähän pidempään ja panostan laatuun ja mukavuuteen.

[/quote]

Hmm. en nyt ymmärrä miten Ryanair liittyy mihinkään. Olen lentänyt useilla halpalentoyhtiöillä enkä ole huomannut mitään eroa palvelussa normaalihintaisiin tai tilauslentoihin. Hotellinhan saat omatoimisesti varattua sellaisen kuin haluat eikä tarvitse tyytyä matkatoimiston valikoimiin. Joten paljon paremman yleensä. JOten yleisesti parampaa laatua ja mukavuutta saat kyllä omatoimisesti varaamalla.  Toki siinä on varaamisen vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan