Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?
Kommentit (280)
Olen ollut viikon av-tauolla ja ajattelin loman kunniaksi vieroittua koko palstalta. Eilen menin ihan vaan nopeasti kurkkaamaan. Eka ketju oli kerrossängystä ja tämän ketjun alkuhetkiä pääsin todistamaan myös. Se siitä lopettamisesta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:30"]
Moi ap! Täällä muffinssinainen! Ihana kuulla, että selvisit viime yöstä! Anteeksi ihan kauheesti kun mä en tullutkaan, mutta taxirahat ei riittäneetkään ja mun piti antaa ne muffissit sille kuskille korvaukseksi että vei mut takas kotiin eikä jättänyt tien päälle. Uhkasi se soittaa poliisitkin paikalle mutta kun mä sanoin että mulla on jo yhteys poliisiin päällä ( puhuin siis just poliisin kanssa kun ne selvitti sitä sun kotiosoitetta) oli kyllä niin mukava ja ymmärtäväinen kuski! Onneksi selvisin niillä muffinsseilla eikä vienyt mua putkaan tai jotain. Parempaa päivää sulle ap ja hyviä kakkoja! -muffinssinainen
[/quote]
Ok, ei se mitään :) Kyllähän mä siitä yöstä loppujen lopuksi selvisin.
Nyt odotan pelonsekaisella uteliaisuudella pöntön seuraavaa ääntä.
[/quote]
Odotan kanssasi! Tälläisessä reaaliaikaisessa viihteessä saa harvoin olla mukana.
Joskus 10 vuoden päästä kun tämä keskustelu on ehkä jo kadonnut jonnekin bittiavaruuden syövereihin, voin ylpeänä kertoa että olin lukemassa alkuperäistä keskustelua ja tukemassa ap:ta vaikeina hetkinä. Onnea pöntön kanssa. Oletko muuten jo uskaltanut avata vessan oven?
Valonkatkaisijaa rämppää Nostradamus!
Piti vielä sanoa että viimeisin plumpsahdus kuului täsmälleen samaan aikaan kun valot syttyivät. Karmivaa. Onko tälle luonnollista selitystä?
Mä näin Jarkon tänään Sellon vessassa että asutko ap lähellä?
Noniin! Viimeisimmän johtolangan avulla päästään kummituskakan jäljille!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:00"]
[/quote]
Asun Siuntion annilassa
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:00"]
[/quote]
Kuka on Jarkko?
Tee kuitenkin pöntön ympärille varmuuden vuoksi suolarinki, pitää pahat henget loitolla.
Suolaringin ympärille voit sirotella rotanmyrkkyä, jos riivatussa pöntössä asuukin viemärirotta.
Rotat pääsee helposti kiipeämään putkia ylöspäin (eikös ne putket ole kuitenkin tyhjät ennen liitosta "pääviemäriin", siis ilman vettä, eihän rottakaan ikuisuuksia ilman happea selviä ja mitäs varten se vesilukko muuten pöntössä ja muissa viemäreissä olisi kuin estämässä hajua viemäristä), pöntöstä alas vedetyt ruuantähteet houkuttelevat rottia. Kerrostaloissa rotta voi mennä väärään osoitteeseen eli riittää jos naapuri vetää ruokaa alas pöntöstä, omakotitalossa ei hirveästi ole erehtymisen vaaraa... Jos kaikki pöntöstä alas vedettävät tuotokset menevät alas ilman kaameaa kolinaa ja vesi ei jää koholle ei kyseessä ainakaan voi olla tukos ja siitä johtuva alipaine. Voitko kysyä naapurista onko heillä tullut sisälle rottia tai vetävätkö ruokaa pöntöstä alas?
Kertoo jotain ihmisistä että tällainen ketju on näin suosittu. :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:47"]Kertoo jotain ihmisistä että tällainen ketju on näin suosittu. :D
[/quote]
Mitä vikaa tässä ketjussa muka on?
Valitettavasti sähkökatkot jatkuvat enkä voi käyttää tietokonetta ja puhelimessakaan ei ole paljoa akkua jäljellä. Raportoin pöntön äänistä kun sähköt palaavat.
Huonosti kiinnitetty tamponikoru? Itseltäni putosi pönttöön horoskooppimerkki-koruni joka oli ehdoton suosikkini. Oli vielä valkokultainen keräilyharvinaisuus joten ebay taitaa olla ainoa toivo löytää samanlainen sen pänttöön molskahtaneen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Haamukakka.
Kannattaa kutsua vessaan manaatti. Haamukakat voivat muuttua räyhäkakoiksi.
Ne oli avaimet. Nyt vaan käsi kouruun ja kaivamaan.
Tarkista onko sun köntti tallella?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:30"]
Moi ap! Täällä muffinssinainen! Ihana kuulla, että selvisit viime yöstä! Anteeksi ihan kauheesti kun mä en tullutkaan, mutta taxirahat ei riittäneetkään ja mun piti antaa ne muffissit sille kuskille korvaukseksi että vei mut takas kotiin eikä jättänyt tien päälle. Uhkasi se soittaa poliisitkin paikalle mutta kun mä sanoin että mulla on jo yhteys poliisiin päällä ( puhuin siis just poliisin kanssa kun ne selvitti sitä sun kotiosoitetta) oli kyllä niin mukava ja ymmärtäväinen kuski! Onneksi selvisin niillä muffinsseilla eikä vienyt mua putkaan tai jotain. Parempaa päivää sulle ap ja hyviä kakkoja! -muffinssinainen
[/quote]
Ok, ei se mitään :) Kyllähän mä siitä yöstä loppujen lopuksi selvisin.
Nyt odotan pelonsekaisella uteliaisuudella pöntön seuraavaa ääntä.