Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?
Kommentit (280)
En olisi uskonut että vastaan tähän, mutta... joskushan käy niin, että pökäle on puolessa välissä ulkona, ja siitä tippuu osa. Ei siis välttämättä kokonaan, vaan pieni osa. Voi jeesus:D Taidanpa mennä tekemään jotain normaalia vaihteeksi........
Kutsu äkkiä tuholaistorjuja, putkimies ja manaaja!
Hyi helvetti jos ap sun pöntössä rotta. Yrittää kiivetä pöntö reunaa ylös, mutta molskahtaa alas, siitä se ääni. :ooo
Huh-huh..kiitos päivän nauruista kaikille kirjoittaneille...t.Myöhäisherännäinen.
p.s. Mutta kuka on Jarkko?
Ap, onko pönttö vielä metelöinyt? :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:28"]Ehkä ap nyt vaan keräät rohkeutesi ja menet sinne pöntön viereen seisomaan ja odottamaan seuraavaa ääntä. Jos kuulet sen ja mitään ei näy, on kyseessä vain joku painejuttu ja voit jatkaa elämääsi. Jos taas siellä joku olento plumpsauttelee niin ehdit senkin sitten nähdä ilman että se hyökkää samantien kimppuusi ja voit ryhtyä jatkotoimenpiteisiin. Tarkoitan vain että meillä muillakin on elämää elettävänä joten olisi ehdottoman tärkeää saada tälle tapaukselle nyt jokin ratkaisu :D
[/quote]
Enhän minäkään voi pöntön vieressä koko ajan päivystää :D Olen yrittänyt parhaani mukaan vahtia pönttöä mutta vain sillä 1. kerralla olin vieressä kun plumpsaus tapahtui. Ja kuulosti siltä että jotain olisi pudotettu veteen.
Kyllä muakin pelottais jos pönttö plumpsahtelis ja sähköt menis keskellä ei mitään ilman poispääsyä D:
We want Jarkko! We want Jarkko!
Minusta tuntuu että tuo pöntön plumpsahtelu lisääntyy koko ajan. Ääni kuuluu noin kerran kahdessa tunnissa. Voiko niitä ilmakuplia oikeasti olla noin monta?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:19"]Minusta tuntuu että tuo pöntön plumpsahtelu lisääntyy koko ajan. Ääni kuuluu noin kerran kahdessa tunnissa. Voiko niitä ilmakuplia oikeasti olla noin monta?
[/quote]
Sieltä se murhaaja kohta nousee
Onko vessan ovi auki vai kiinni?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:23"]Onko vessan ovi auki vai kiinni?
[/quote]
Ovi on kiinni ja pysyy! Ette uskokaan miten hävettää pelätä omaa vessanpönttöään!
Laita pönttöön silakka, teippaa istuin kiinni ja tarkista parin tunnin kuluttua onko silakkaa nakerreltu.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:58"]Laita pönttöön silakka, teippaa istuin kiinni ja tarkista parin tunnin kuluttua onko silakkaa nakerreltu.
[/quote]
Ei ole silakoita mutta käykö joku muu ruoka-aine?
Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Hahahhahahhahahahaaaaaa...