Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?
Kommentit (280)
Sieltä tulee joku murhaaja kuten Spice World-elokuvassa tuli se paparazzi vessanpöntöstä kun Spaissarit olivat yötä siellä hienossa kartanossa!
Hei mullekin on käyny noin! mies pelotteli että jotain rottia siellä viemäreissä vaan kulkee :D
Mitä huussihirviölle kuuluu? Laita nakki syötiksi?
Mun lapsuudenkoti oli maalla ja viemäröintikin oli kai aika vanhaa, mutta putkista ilmestyi sammakoita.
Myös vessanpöntössä niitä joskus nähtiin.
Muistan kerran, kun äiti oli noussut juomaan vettä ja lavuaarissa oli hyppinyt sammakko...kirkuminen kiiri naapureihin asti.
Hei, miten pöntön tarina päättyi? Saitko ikinä selville äänten syytä? :)
Ps. Mua oikeasti kiinnostaa, koska olen seurannut keskustelua alusta lähtien ja olihan tää yksi viikonlopun suurimmista mysteereistä! :)
Sinnekkö se pentele tuli. Mä kakkasin ja pöntössä ei näkynyt tai kuulunut mitään. Oonki pitkän aikaa ajatellut että täs on joku teleportaatio tai musta aukko täs pöntössä.
Isohko rotta yritti ehkä tulla viemäristä? Plumsahdus saattaatulla kun rotta jää hetkeksi jumiin ja joutuu pyristelemääm irti voialla
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:47"]Hei, miten pöntön tarina päättyi? Saitko ikinä selville äänten syytä? :)
Ps. Mua oikeasti kiinnostaa, koska olen seurannut keskustelua alusta lähtien ja olihan tää yksi viikonlopun suurimmista mysteereistä! :)
[/quote]
Tämä juttu taitaa nyt jäädä mysteeriksi.
Olin tyttärieni kanssa pari viikkoa Ruotsissa joten pääsin edes hetkeksi eroon kummituspöntöstä. Sen jälkeen plumpsahduksia ei ole kuulunut.
Toivotaan että kummituskakan tarina päättyy tähän. :D
Siis mitä vittua? Onko rotille kasvanu jo kidukset?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:30"]
Moi ap! Täällä muffinssinainen! Ihana kuulla, että selvisit viime yöstä! Anteeksi ihan kauheesti kun mä en tullutkaan, mutta taxirahat ei riittäneetkään ja mun piti antaa ne muffissit sille kuskille korvaukseksi että vei mut takas kotiin eikä jättänyt tien päälle. Uhkasi se soittaa poliisitkin paikalle mutta kun mä sanoin että mulla on jo yhteys poliisiin päällä ( puhuin siis just poliisin kanssa kun ne selvitti sitä sun kotiosoitetta) oli kyllä niin mukava ja ymmärtäväinen kuski! Onneksi selvisin niillä muffinsseilla eikä vienyt mua putkaan tai jotain. Parempaa päivää sulle ap ja hyviä kakkoja! -muffinssinainen
[/quote]
Ok, ei se mitään :) Kyllähän mä siitä yöstä loppujen lopuksi selvisin.
Nyt odotan pelonsekaisella uteliaisuudella pöntön seuraavaa ääntä.
[/quote]
Odotan kanssasi! Tälläisessä reaaliaikaisessa viihteessä saa harvoin olla mukana.
Joskus 10 vuoden päästä kun tämä keskustelu on ehkä jo kadonnut jonnekin bittiavaruuden syövereihin, voin ylpeänä kertoa että olin lukemassa alkuperäistä keskustelua ja tukemassa ap:ta vaikeina hetkinä. Onnea pöntön kanssa. Oletko muuten jo uskaltanut avata vessan oven?
[/quote]
Vessan ovi on edelleen kiinni. Onneksi olen lomalla niin voin olla koko päivän kotona ja kuulostella pönttöä. Kuulostaapa oudolta :)
tulee mieleen Stephin Kingin "Unensieppaaja" :D tosin ap:n pitäisi silloin olla kuollut..
Kiitos ap. Pelastit tylsän työpäivän!
Limatulppa tai ne kananmunalimat tippu, jos on ovulaatio?
eipä sotketa nyt kummituskakkaa tähän. kummitus- tai paremminkin haamukakkahan on ihan päinvastainen tapaus. olet varma että olet kakannut ja on saattanut kuulua plumssahduskin mutta kun kiekkaat vetämään pytskää, mitään pökälettä ei näy ei missään, ei edes rantua ja hajukin on kadonnut. silloin kannattaa huolestua ja kutsua paikalle manaaja tai pari.
soittaisin kakkatutkijoille onko nyt löytynyt uusi kakkalaji, äänikakka.
En malta odottaa että pönttösi rupeaa taas plumpsauttelemaan!
no nyt rupesi soimaan päässä "pieni ankanpoikanen, uiskenteli veessä.."
Se oli kourallinen kammottavaa kökköä!! Näköhavainto tosin jäi uupumaan.
itse olin aikoinaan pissata housuun, kun lavuaari päästi sellaisen karmean " murisevan imevän äänen". olin ihan varma, että sieltä hyökkää joku Pennywise tai Candyman ! en uskaltanut pestä naamaa enkä käydä pytylläkään ennen aamua...
pillusi alipaine aiheutti pakenevien kasaujen tiivistymisen ääntä nopeammin, jolloin uloimmat häpyhuulet aiheuttivat äänivallin pamauksen.
t:pillu_tohtori
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:52"]
Lapsuuden kodin naapurissa asui vanha mummo, jolla väitettiin olevan erilaisia yliluonnollisia kykyjä. Moni kävi hänen luonaan ennustuksella ja hän näki myös selkeitä enneunia, mm. joka kerta kun Kekkonen valittiin presidenksi, tämä mummo oli edellisenä yönä nähnyt siitä unen - ja aina se toteutui. Mummo kertoi myös noista vessanpöntön plumpsahduksista, että niitä kokevat henkimaailmalle herkät ihmiset ja ne yleensä varoittavat ihmistä jostakin ikävästä; pian kohtaamastasi paskamaisesta ihmisestä, sinulle jauhetusta paskapuheesta tai jopa tulevasta ripulista.
[/quote]
karmivaa :O minä olen kokenut noita haamu-plumpsahduksia työpaikallani useasti! olen luullut että joku työkaveri kakkii viereisessä vessassa mutta onkohan kyseessä jokin varoitus? työpaikallamme on monta paskanpuhujaa...
[/quote]
Tää oli paras. Jos vessassa plumpsahtaa aina kun joku puhuu paskaa :-) :-)