Käyttekö suihkussa...
kasvot hanaan/suihkuun päin vai kasvot poispäin hanasta/suihkusta? Toki tähän voi vaikuttaa se pitääkö suihkupäätä kädessä vai ylhäällä pidikkeessä jne. Itse olen aina käynyt suihkussa selin suihkuunpäin ja suihku ylhäällä pidikkeessä, koska jo lapsena inhosin sitä että vettä menee naamalle, korviin, suuhun, silmiin. Huomasin uimahallissa että olen kummajainen koska kaikki muut kävivät suihkussa kasvot suihkuun päin. :D Onko tyylini tosiaan harvinainen??
Kommentit (10)
Sekä että ja hiuksia pestessä pää alaspäin suihkupää kädessä.
Suihkupää irti, ja letkusta lämmin suihku klitorista päin.
Meillä on sadesuihku joten vesi tulee suoraan pään päältä, mutta kai mulla on yleensä selkä hanaan päin.
Minä en juuri ikinä laita suihkua siihen telineeseen kiinni, vaan otan suihkukahvan käteen ja suihkuttelen sillä itseni.
Sekä että tietenkin. Pitäähän mun pestä sekä pitkät hiukset, selkä, kasvot, rintakehä, että jalat. Turhauttavaa olis yrittää saippuoida niitä samalla kun suihkusta tulee vesi päin.
Hiuksia pestessä selin suihkuun, kasvoja pestessä kasvot suihkuun päin.
Käyn kotona selkä suihkuun päin, muualla jossa vieraita ihmisiä käyn toisin päin, koska ei ole kivaa laittaa silmiä kiinni hiuksia pestessä ja joku siinä tuijottaa, tulee alaston olo :D
Mun mies vaihtoi tyyliä tapaamisemme jälkeen. Kävi ennen suihkussa aina naama suihkuunpäin. Sitä ihan nauratti että miksi ei oo aina käyny suihkussa kasvot pois päin (kuten minä) paljon mukavampaa! Mielestäni kasvot poispäin on paras ja rentouttavin tapa, oon kyllä huomannu että julkisesti monet on just päinvastoin siinä.
selkä suihkuun päin