Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli kerrostalokyttääjän takia

Vierailija
26.07.2015 |

Ajoin autoni kerrostalomme eteen, jotta saisin lastattua autooni mökille menevät tavarat. mm. pari huonekalua. En ollut edes ehtinyt vielä parkkeerata autoa kun naapuri alkoi huutaa minulle ja miehelleni, että siihen ei saa pysäköidä. Koitin ystävällisesti selittää, että meillä on painavia tavaroita lastattavana. Tämä rouva ei suostunut ymmärtämään vaan alkoi selittämään, että meidän auto on joka päivä parkkeerattuna pihaan, viimeksi eilen. Ja eilen emme edes olleet autolla liikenteessä! Emmekä normaalistikaan koskaan pysäköi autoa pihaan, ellei ole pakko esim. painavien tavaroiden vuoksi.

Argh. Ilmiselvästi tämä akka on joku narsisti, joka vaan haluaa vaikeuttaa muiden ihmisten elämää. Tiedän että en ole tehnyt mitään väärää, mutta herkkä kun olen, minulla nyt vaan on paha mieli tapahtuneen vuoksi.

Tekee mieli laittaa asunto myyntiin ja muuttaa pois.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kuitenkin melko usein noita raskaita huonekaluja kyyditettävänä johonkin... Ärsyttää se varmaan :)

Vierailija
2/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi varmaan paljon ja usein raskaiden tavaroiden kuljettelua, jos sillä siais kyylän noin pahasti sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut vuosien varrella samanlaisia idioottinaapureita pariinkin otteeseen. Sillä olen selvinnyt niistä melko hyvin, että aina kun jotain aiheetonta mäkätystä naapurilta tulee, niin (helvetinmoisen solvaamisen ja kiroamisen säestämänä) käsken sen soittamaan poliisit ja etten halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Ja kertonut olen aina samalla, että jokaisesta mussutuskerrasta menee ilmoitus isännöitsijälle häiriköinnistä. Aina on tehonnut.

Vierailija
4/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tokaissut "Ai jaa, eilenkö, se on sitten ollut joku autovaras, kai näit kunnolla ja osaat antaa tuntomerkit, jos soitetaan poliisille"?

Meille alettiin valittaa, kun miesystäväni, nykyinen aviopuolisoni, muutti luokseni ok-talon rempan ajaksi. Kytättiin ja käytiin kimppuun roskiksilla ja tivattiin, kuka hän on ja millä oikeudella asuu luonani. Mies ei sanonut mitään, mutta minä kyllä annatin kyseiselle kyylälle. Vesimaksu maksettiin miehestänikin ja oli ilmoitettu asiasta isännöitsijälle.

Vierailija
5/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:54"]Teillä on kuitenkin melko usein noita raskaita huonekaluja kyyditettävänä johonkin... Ärsyttää se varmaan :)
[/quote]

Ei ole meillä ollut huonekaluja usein kyyditettävänä, vaan pointti oli että tämä naapuri syyllistää meitä muidenkin (virheellisestä) pysäköinnistä. Puolusteli, että kun eilenkin oli autoja pihassa turhaan, niin se olisi jotenkin meidän syy.

Ap

Vierailija
6/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:23"]No mikset tokaissut "Ai jaa, eilenkö, se on sitten ollut joku autovaras, kai näit kunnolla ja osaat antaa tuntomerkit, jos soitetaan poliisille"?

Meille alettiin valittaa, kun miesystäväni, nykyinen aviopuolisoni, muutti luokseni ok-talon rempan ajaksi. Kytättiin ja käytiin kimppuun roskiksilla ja tivattiin, kuka hän on ja millä oikeudella asuu luonani. Mies ei sanonut mitään, mutta minä kyllä annatin kyseiselle kyylälle. Vesimaksu maksettiin miehestänikin ja oli ilmoitettu asiasta isännöitsijälle.
[/quote]

Tämä oli hyvä vinkki. Kiitos. :)

Ap

Vierailija
7/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa tälläinen kunnes yksi perjantai yö käytiin kavereiden kanssa paskantamassa postiluukusta sisään.Sen jälkeen ei ole enää sanonut sanaakaan minulle.

Vierailija
8/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan eräältä ex-naapuriltamme. Ajoimme hyvin satunnaisesti rapun oven eteen pariksi minuutiksi, ja joka kerta kyseinen naapuri ilmestyi analysoimaan kantamustemme painoa ja kokoa ja haukkumaan meidät mm. laiskoiksi paskoiksi. Niin no, pitäisihän sitä nyt helpostikin jaksaa kantaa painavia huonekaluja mäen alla olevalta parkkipaikalta. Tämä kääkkä uhkasi myös ihan itse sakottaa meitä kyseisestä toiminnasta... Hahhah.

Vierailija
9/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

säikäytä vähä sitä. Ensi kerralla kun kääkättää ota pari askelta kohti ja sanot että nyt saatana painut vittuun siitä. Ei uskalla enää tulla. 

Vierailija
10/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, mikä ihana maa. Ihana ilmasto, viehko kansa, ja mikä upeinta, niin lämmin ja kiltti kansanluonne! Kyllä on lottovoitto syntyä Suomeen, käänteinen...

Vierailija
11/13 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"]

säikäytä vähä sitä. Ensi kerralla kun kääkättää ota pari askelta kohti ja sanot että nyt saatana painut vittuun siitä. Ei uskalla enää tulla. 

[/quote]

Minusta tämä on ihanan maanläheinen neuvo! :') Taidan olla vähän väsynyt, mutta repesin täysin tälle. Ihana mielikuva, auh... Hyökkäys on paras puolustus joissain tapauksissa.

Vierailija
12/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"]

[/quote]

Minusta tämä on ihanan maanläheinen neuvo! :') Taidan olla vähän väsynyt, mutta repesin täysin tälle. Ihana mielikuva, auh... Hyökkäys on paras puolustus joissain tapauksissa.
[/quote]

Kiitos piristyksestä! Olen itse normaalisti hirmu kohtelias ja rauhallinen, mutta nyt mässäilen ajatuksella että lähestyisin kerrostalokyttääjää tällä tavoin ja vaikka samalla heristäisin nyrkkiä. Toteuttamisen arvoinen idea kyllä!

Ap

Vierailija
13/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:42"] säikäytä vähä sitä. Ensi kerralla kun kääkättää ota pari askelta kohti ja sanot että nyt saatana painut vittuun siitä. Ei uskalla enää tulla.  [/quote] Minusta tämä on ihanan maanläheinen neuvo! :') Taidan olla vähän väsynyt, mutta repesin täysin tälle. Ihana mielikuva, auh... Hyökkäys on paras puolustus joissain tapauksissa. [/quote] Kiitos piristyksestä! Olen itse normaalisti hirmu kohtelias ja rauhallinen, mutta nyt mässäilen ajatuksella että lähestyisin kerrostalokyttääjää tällä tavoin ja vaikka samalla heristäisin nyrkkiä. Toteuttamisen arvoinen idea kyllä! Ap

[/quote]

Mulla oli tuossa vähän semmonen Pulkkis-mielikuva, jos tiedät vanhan sketsisarjan vuosien takaa... :D Hyvä jos piristi. Olen tuossa samankaltainen kuin sinä, eli olen kohtelias ja melko rauhallinen, mutta täytyy myöntää että osaan myöskin hyökätä. Onnistuu kyllä, jos olen siihen pakotettu. Hyvä oppi kenelle tahansa. Mutta ehkä itse siinäkin vaiheessa jätän kirosanat sentään vähemmälle, sivallus tulee sitten toisella tavalla, mutta tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme