Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?
Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?
Kommentit (280)
Tää on selvä tapaus, -teflon kakka livahtaa tulla ja mennä jälkiä jättämättä. Ei jää jälkiä, -hajusta puhumattakaan:D
Vessan ovi on edelleen kiinni. Onneksi olen lomalla niin voin olla koko päivän kotona ja kuulostella pönttöä. Kuulostaapa oudolta :)
Mitä teit lomalla? No, olin kotona ja kuuntelin ääniä vessanpöntöstä, entäs itse? :D
Ap, päivittäisitkö tämänhetkisen pönttötilanteen? Ja avaa se ovi että kuulet pienimmänkin äänen.
Jos sieltä jommasta kummasta tipahti limapaakku, joka sulautui heti taustaan.
Miksi kukaan ei vieläkään ole kertonut, kuka on Jarkko?
Kierukka sinne tipahti. Vauvauutisia odotellessa :)
1. Naapurin käärme se vain pääsyt pakosalle.
2. tappajarotta
3. Sinulta tipahti pökäle pepustasi. plop
Ai sähkö katkoja ollut, kyllä se varmasti on ollut tappajarotta. Voi niitä fiksuja otuksia, nakertavat sähköjohdot ensin, odottavat kunnes laitteista loppuvat akut, ettet saa apua hälytettyä ja iskevät sitten. Kohta iltalehdestä voi lukea kuinka jossain päin Suomea on luultavasti yksityis asunnosta löytynyt kuollut/kuolleita...
Oli taas pakko lukee ketju läpi uudestaan, kuolen nauruun!!! :D :D :D
Sähköt toimii taas ja sain puhelimen ladattua. Kamalaa jos se on oikeasti rotta. Käärme ei voi olla (toivottavasti) koska lähin naapuri asuu noin 1,5 kilometrin päässä. Odotan kauhulla tulevaa yötä koska sähköt ei toimi, ei ole autoa ja lähin naapuri on noin kaukana. Jos sieltä pöntöstä oikeasti nousisi joku hirviö tai murhaaja niin en voisi oikein mitään tehdä. Tiedän että ei ole mahdollista ja että kuulostaa naurettavalta mutta pelottaa silti.
Voikomjoku laittaa linkin johonkin tutkimukseen noista viemärirotista, en itse löydä ja rupesi pelottamaan oman pöntön puolesta.
No nyt se ääni tuli uudestaan ja kuului tänne keittiöön asti. Kun menin katsomaan pönttöä (uskallan mennä jo vessaan), niin pöntön vesi lainehti taas. Voiko niitä ilmataskuja tulla noin monta? Ja en kyllä usko että käärme pitäisi tuollaista ääntä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]
Asenna sinne valvontakamera!
[/quote]
Mistä saisin valvontakameran tähän hätään ilman autoa? Sitä paitsi tyttäreni tulevat maanantaina kotiin ja varmasti ihmettelisivät kameraa vessassa. Miten minä selittäisin sen? Pöntöstä kuuluu plumpsahtelua ja pelkään vessanpönttömurhaajaa/vessahirviötä/käärmettä. En kyllä kehtaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:05"]
No nyt se ääni tuli uudestaan ja kuului tänne keittiöön asti. Kun menin katsomaan pönttöä (uskallan mennä jo vessaan), niin pöntön vesi lainehti taas. Voiko niitä ilmataskuja tulla noin monta? Ja en kyllä usko että käärme pitäisi tuollaista ääntä.
[/quote]
NONIIN! Vihdoin vähän actionia!
Ehkä ap nyt vaan keräät rohkeutesi ja menet sinne pöntön viereen seisomaan ja odottamaan seuraavaa ääntä. Jos kuulet sen ja mitään ei näy, on kyseessä vain joku painejuttu ja voit jatkaa elämääsi. Jos taas siellä joku olento plumpsauttelee niin ehdit senkin sitten nähdä ilman että se hyökkää samantien kimppuusi ja voit ryhtyä jatkotoimenpiteisiin. Tarkoitan vain että meillä muillakin on elämää elettävänä joten olisi ehdottoman tärkeää saada tälle tapaukselle nyt jokin ratkaisu :D
Mulla kävi kerran noin, kun istuin pöntölle kakille. Ennen ponnistusts kuului plompsahdus. WC-pöntössä näkyi omituinen harmaan kellertävä möykky, jossa oli ympärillä vähän verta! Luulin sitä ensin tamppooniksi, hain kauhan, ja se olikin pieni vauva, joka oli tullut ulos, KESKENMENO!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:52"]
itse olin aikoinaan pissata housuun, kun lavuaari päästi sellaisen karmean " murisevan imevän äänen". olin ihan varma, että sieltä hyökkää joku Pennywise tai Candyman ! en uskaltanut pestä naamaa enkä käydä pytylläkään ennen aamua...
[/quote]
Huh! Sentään en ole ainoa joka panikoi pikkuasioista :D