Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?

Vierailija
09.07.2015 |

Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?

Kommentit (280)

Vierailija
221/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:52"]

itse olin aikoinaan pissata housuun, kun lavuaari päästi sellaisen karmean " murisevan imevän äänen". olin ihan varma, että sieltä hyökkää joku Pennywise tai Candyman ! en uskaltanut pestä naamaa enkä käydä pytylläkään ennen aamua...

[/quote]

Huh! Sentään en ole ainoa joka panikoi pikkuasioista :D

Vierailija
222/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selvä tapaus, -teflon kakka livahtaa tulla ja mennä jälkiä jättämättä. Ei jää jälkiä, -hajusta puhumattakaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ovi on edelleen kiinni. Onneksi olen lomalla niin voin olla koko päivän kotona ja kuulostella pönttöä. Kuulostaapa oudolta :)

Mitä teit lomalla? No, olin kotona ja kuuntelin ääniä vessanpöntöstä, entäs itse? :D

Vierailija
224/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, päivittäisitkö tämänhetkisen pönttötilanteen? Ja avaa se ovi että kuulet pienimmänkin äänen.

Vierailija
225/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä jommasta kummasta tipahti limapaakku, joka sulautui heti taustaan.

Vierailija
226/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei vieläkään ole kertonut, kuka on Jarkko?

Vierailija
227/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka sinne tipahti. Vauvauutisia odotellessa :)

Vierailija
228/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Naapurin käärme se vain pääsyt pakosalle.

2. tappajarotta

3. Sinulta tipahti pökäle pepustasi. plop

Vierailija
229/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sähkö katkoja ollut, kyllä se varmasti on ollut tappajarotta. Voi niitä fiksuja otuksia, nakertavat sähköjohdot ensin, odottavat kunnes laitteista loppuvat akut, ettet saa apua hälytettyä ja iskevät sitten. Kohta iltalehdestä voi lukea kuinka jossain päin Suomea on luultavasti yksityis asunnosta löytynyt kuollut/kuolleita...

Vierailija
230/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas pakko lukee ketju läpi uudestaan, kuolen nauruun!!! :D :D :D

Vierailija
231/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
233/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköt toimii taas ja sain puhelimen ladattua. Kamalaa jos se on oikeasti rotta. Käärme ei voi olla (toivottavasti) koska lähin naapuri asuu noin 1,5 kilometrin päässä. Odotan kauhulla tulevaa yötä koska sähköt ei toimi, ei ole autoa ja lähin naapuri on noin kaukana. Jos sieltä pöntöstä oikeasti nousisi joku hirviö tai murhaaja niin en voisi oikein mitään tehdä. Tiedän että ei ole mahdollista  ja että kuulostaa naurettavalta mutta pelottaa silti.

Vierailija
234/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikomjoku laittaa linkin johonkin tutkimukseen noista viemärirotista, en itse löydä ja rupesi pelottamaan oman pöntön puolesta.

Vierailija
235/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ääni tuli uudestaan ja kuului tänne keittiöön asti. Kun menin katsomaan pönttöä (uskallan mennä jo vessaan), niin pöntön vesi lainehti taas. Voiko niitä ilmataskuja tulla noin monta? Ja en kyllä usko että käärme pitäisi tuollaista ääntä.

Vierailija
236/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:48"]

Asenna sinne valvontakamera!

[/quote]

Mistä saisin valvontakameran tähän hätään ilman autoa? Sitä paitsi tyttäreni tulevat maanantaina kotiin ja varmasti ihmettelisivät kameraa vessassa. Miten minä selittäisin sen? Pöntöstä kuuluu plumpsahtelua ja pelkään vessanpönttömurhaajaa/vessahirviötä/käärmettä. En kyllä kehtaa.

Vierailija
237/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:28"]

Niitä rottia oikeasti liikkuu viemäreissä. Älä ruoki rottaa!

[/quote]

No olen kyllä vetänyt ruoantähteitä vessasta alas, mutta en usko että rotasta lähtisi noin kova ääni. Se ääni täytti melkein kono vessan.

Vierailija
238/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:05"]

No nyt se ääni tuli uudestaan ja kuului tänne keittiöön asti. Kun menin katsomaan pönttöä (uskallan mennä jo vessaan), niin pöntön vesi lainehti taas. Voiko niitä ilmataskuja tulla noin monta? Ja en kyllä usko että käärme pitäisi tuollaista ääntä.

[/quote]

NONIIN! Vihdoin vähän actionia!

Vierailija
239/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap nyt vaan keräät rohkeutesi ja menet sinne pöntön viereen seisomaan ja odottamaan seuraavaa ääntä. Jos kuulet sen ja mitään ei näy, on kyseessä vain joku painejuttu ja voit jatkaa elämääsi. Jos taas siellä joku olento plumpsauttelee niin ehdit senkin sitten nähdä ilman että se hyökkää samantien kimppuusi ja voit ryhtyä jatkotoimenpiteisiin. Tarkoitan vain että meillä muillakin on elämää elettävänä joten olisi ehdottoman tärkeää saada tälle tapaukselle nyt jokin ratkaisu :D

Vierailija
240/280 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran noin, kun istuin pöntölle kakille. Ennen ponnistusts kuului plompsahdus. WC-pöntössä näkyi omituinen harmaan kellertävä möykky, jossa oli ympärillä vähän verta! Luulin sitä ensin tamppooniksi, hain kauhan, ja se olikin pieni vauva, joka oli tullut ulos, KESKENMENO!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme