Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöntöstä kuului plumpsahdus vaikka en ollut vielä ehtinyt kakata!?

Vierailija
09.07.2015 |

Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:52"]

Ap, onko pönttö vielä metelöinyt? :)

[/quote]

Itse asiassa on ja neljä kertaa. Meillä oli sähkökatko ja juuri äsken valot syttyivät taas

Voiko se liittyä tähän ns. kummituskakan mysteeriin? Voiko pöntön plumpsahtelu liittyä sähkökatkoon? Viisaammat kertokaa. Nyt taas paniikki ikävästi nousemaan päin.

Vierailija
242/280 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No karmivinta täs jutussa on toi jos viemäristössä on rotta, käärme yms. Ja jps et itse uskalla vessaan mennä ja tarkkailla pönttöä, niin soita joku ystäväsi/tuttusi tarkastamaan asia että voi tehdä jatkotoimenpiteitä. Jos asia ei ole vieläkään selvinnyt, niin suosittelen. Kierrä naapurista toiseen kyselemässä, ettei lemmikkikäärme vain olisi päässyt vessanpönttöön. :D Mä epäilen käärmeteoriaa. Se käärme on aistinu, että sää pelkäät naapureista kaikista eniten käärmeitä ja haistanut sun hajua sieltä pöntöstä ja tullu kohti. Kiinnostaa tietää että onko kys. Juttu selvinnyt! Koska muuten kannatan tilata tuholaistorjujan. Ja pian. Ties mitä myrkkyhämähäkkejä teidän pönttö vilisee. Tai sitten vain pyydät sitä naapurin Jarkkoa hoitamaan homman. ;) ei vitsi mää nauran täällä ja peukutan hampaat irvessä kaikkia reps vastauksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamukakka.

Vierailija
244/280 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemärirotta sukelsi kun huomasi et ukkospilvi nousi

Vierailija
245/280 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja nyt! Alkaa jo vähän karmimaan tou vessa. Tapahtui siis noin 10 min sitten

Vierailija
246/280 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huutonaurua*
Ei hemmetti, pakko mennä takas nukkumaan!

Vierailija
247/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kummituskakkajuttu on jo melkein liian hyvä provoksi. En ole pitkään aikaan nauranut yhtä paljon.

Totta puhuen uskon, että alempana viemärssä oli joku ilmatasku tms.

Vierailija
248/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:24"]Putki rikki, ja ilmaa tulee pönttöön?.
Kaikki on varmaan vetänyt vessanpöntön niin, että se imaseekin kaikki vedet sinne sisuksiinsa ja siitä kuuluu sellainen karmea "imuääni"?. Eli pistän sille tukkoonmenemisehdotukselle yhden äänen!.
Ja sitten, kun putkiin on mennyt ilmaa ja avaa hanan, niin tulee sellainen karmea pommitus. Meillä kerran paukku ja vavahteli koko vessanseinä, kun avasin hanan ja putkissa oli ilmaa..

Nämä kuitenkin on aika epätodennäköisiä vaihtoehtoja. Kummituskakka, etiäinen ja Jarkko kuulostaa todennäköisemmältä.
Voisitko kutsua paikallisen papin paikalle katsomaan tilannetta?. Ehkä siellä pöntössä asuu joku riivattu kakansielu, joka ei ole päässyt lepoon?.
Yksi mahdollisuus on myös Mr Hankey.
[/quote]

Vahinko alapeukku!

Oli pakko tulla lukemaan, mitä oman nukkumaanmenoni jälkeen on vielä tapahtunut! Yöllä kun kävin vessassa, niin heti tuli tää kummituskakka mieleen :) illalla oli kyllä vaikeeta jättää tän keskustelun seuraaminen ja käydä nukkumaan. Jos olisin ollut yksin niin olisin kyllä saattanut tikahtua nauruun kommentteja lukiessa! :) toivottavasti ap tulee vielä kertomaan tapahtuko yöllä enää mitään tai jos tarinalle seuraa jatkoa viikonlopun aikana :)

Vierailija
249/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Jarkko vienyt ap:ta yön aikana? Milloin häneltä on tullut viimeinen viesti? Tässä huomataan kerrossängyn edut, yläpedillä ei huku vaikka pönttö olisi alkanut tulvia yön aikana.

Vierailija
250/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:55"]Ei kai Jarkko vienyt ap:ta yön aikana? Milloin häneltä on tullut viimeinen viesti? Tässä huomataan kerrossängyn edut, yläpedillä ei huku vaikka pönttö olisi alkanut tulvia yön aikana.
[/quote]

Tässä viestissä kyllä täydentyy täydellisesti eilisiltana av-anti! Kiitos kaikille niihin kommentoineillle, saitte ainakin mut nauramaan! :)

Vierailija
251/280 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Vierailija
252/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:55"]Ei kai Jarkko vienyt ap:ta yön aikana? Milloin häneltä on tullut viimeinen viesti? Tässä huomataan kerrossängyn edut, yläpedillä ei huku vaikka pönttö olisi alkanut tulvia yön aikana.
[/quote]

Tässä viestissä kyllä täydentyy täydellisesti eilisiltana av-anti! Kiitos kaikille niihin kommentoineillle, saitte ainakin mut nauramaan! :)
[/quote]

Kuin myös. Nukkumaanmenl viivästyi pahasti. Olisin halunnut siltä kerrossänkyilijältä vielä kysyä nyt aamulla, että nukuttiko hyvin, mutta ketjuun ei voinut enää kirjoittaa. Toivottavasti ei oo poistettu. Olin myös huolissani siitä, miten tämän ketjun ap:n yö on mennyt. Ei kai pöntöstä ole aamuyön pimeinä tunteina noussut mitään kakkahirviötä tai vastaavaa.

Vierailija
253/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri ja nyt jo naurattaa eiliset kauhunhetket pöntön parissa :D

Pönttö ei päästänyt yöllä enää ääntäkään ja nukahdin vahingossa sohvalle. Kiitos tuesta ja ymmärryksestä, lupaan raportoida tänne jos pönttö rupeaa taas plumpsahtelemaan.

Vierailija
254/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan varmuuden vuoksi teipata se pönttö umpeen

Vierailija
255/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:19"]

Heräsin juuri ja nyt jo naurattaa eiliset kauhunhetket pöntön parissa :D

Pönttö ei päästänyt yöllä enää ääntäkään ja nukahdin vahingossa sohvalle. Kiitos tuesta ja ymmärryksestä, lupaan raportoida tänne jos pönttö rupeaa taas plumpsahtelemaan.

[/quote]

Kerro heti jos pieninkin liplatus kuuluu

Vierailija
256/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 02:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:38"]http://media.tori.net/image/medium/58/5833340367.jpg Tältä pönttö näyttää suunnilleen. Meidän pönttö on jo melko vanha, onkohan sillä vaikutusta? [/quote] Nyt kuva vielä että miltä se peppu näyttää suunnilleen ja onko sekin melko vanha? [/quote] Peppu on tasan 40 vuotta. Voin yrittää etsiä suunnilleen samannäköisen pepun ja linkittää jos kiinnostaa [/quote][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:38"]http://media.tori.net/image/medium/58/5833340367.jpg9 Tältä pönttö näyttää suunnilleen. Meidän pönttö on jo melko vanha, onkohan sillä vaikutusta? [/quote] Nyt kuva vielä että miltä se peppu näyttää suunnilleen ja onko sekin melko vanha? [/quote] Peppu on tasan 40 vuotta. Voin yrittää etsiä suunnilleen samannäköisen pepun ja linkittää jos kiinnostaa [/quote] mutta jos peppu on tasan 40 niin sullahan on tänään synttärit. Tiesikö pytty siitä? Jos se halusi onnitella sinua tuolla plots-fanfaarilla.

[/quote]

No ei nyt niin tarkalleen tasan :D Synttärit oli viime lauantaina.

Vierailija
257/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:20"]

Kannattaa ihan varmuuden vuoksi teipata se pönttö umpeen

[/quote]

Mahtaisi talon muut asukkaat ihmetellä umpeen teipattua pönttöä. Enkä varmana kehtaisi kertoa syytä!

Vierailija
258/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen insenjööri, joten tiedän kakkajutut.

1) Kakkapotta ei ole kunnolla kiinni lattiassa. Istuminen tuottaa keinahduksen, jolloin vettä lurpsahtaa astiasta kakkaviemäriin.

2) Kakkaajan kakkapeppu on valtava, jolloin nopea istuminen alas tuottaa tiiviin kannen kakkapotalle, ja luo vauhdillaan alaspäin puskevaa painetta astiaan. Vettä slurpsahtaa kakkaviemäriin.

3) Kakkasäiliö maatiaisten talossa on täynnä kakkaa. Mätänevä kakka tuottaa kakkakaasuja, jotka aiheuttavat  kakkaääniä kakkaputkistoon. Huuhdelkaa kakka useammin viikon aikana, jotta kakkasäiliöön menee vettä. On sangen ikävää insenjöörin mennä asiakkaan kakkasäiliöön hakkaamaan kovettunutta kakkapyramidia rikki, koska asiakas ei ole päästänyt tarpeeksi vettä kakkasäiliöön. 

Vierailija
259/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:55"]Ei kai Jarkko vienyt ap:ta yön aikana? Milloin häneltä on tullut viimeinen viesti? Tässä huomataan kerrossängyn edut, yläpedillä ei huku vaikka pönttö olisi alkanut tulvia yön aikana. [/quote] Tässä viestissä kyllä täydentyy täydellisesti eilisiltana av-anti! Kiitos kaikille niihin kommentoineillle, saitte ainakin mut nauramaan! :) [/quote] Kuin myös. Nukkumaanmenl viivästyi pahasti. Olisin halunnut siltä kerrossänkyilijältä vielä kysyä nyt aamulla, että nukuttiko hyvin, mutta ketjuun ei voinut enää kirjoittaa. Toivottavasti ei oo poistettu. Olin myös huolissani siitä, miten tämän ketjun ap:n yö on mennyt. Ei kai pöntöstä ole aamuyön pimeinä tunteina noussut mitään kakkahirviötä tai vastaavaa.

[/quote]

Pöntöstä ei onneksi noussut mitään :D Toivottavasti en ole ensi yönä yhtä hysteerinen jos plumpsahduksia vielä kuuluu (todennäköisesti olen).

Vierailija
260/280 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Täällä muffinssinainen! Ihana kuulla, että selvisit viime yöstä!
Anteeksi ihan kauheesti kun mä en tullutkaan, mutta taxirahat ei riittäneetkään ja mun piti antaa ne muffissit sille kuskille korvaukseksi että vei mut takas kotiin eikä jättänyt tien päälle.
Uhkasi se soittaa poliisitkin paikalle mutta kun mä sanoin että mulla on jo yhteys poliisiin päällä ( puhuin siis just poliisin kanssa kun ne selvitti sitä sun kotiosoitetta) oli kyllä niin mukava ja ymmärtäväinen kuski! Onneksi selvisin niillä muffinsseilla eikä vienyt mua putkaan tai jotain.
Parempaa päivää sulle ap ja hyviä kakkoja! -muffinssinainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän