Miksihän mua inhottaa kaljut?
Mä en osaa selittää miksi. Se vaan on niin... Mitä mieltä muut ovat?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:47"]
Niin, hyi hitto! Täytyy olla todella kaunismuotoinen kallo, tai muuten öllöttää ne epätasaisuudet ja muut outoudet ja mieti jos on joku maksalaatikonpintapää tyyliin Jari Mentula.
[/quote]
Jari Mentulan muhkurapää johtuu steroidien käytöstä. Ei ole mitenkään geneettistä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:41"]
Mulle tulee mieleen kaljusta miehestä ensimmäisenä jokin salilla pumppaava sikaniska tai sitten rasistinen isämmaata pualustava elämämkoululainen.
[/quote]
Kuulostat rasistilta.
T: Kalju
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:41"]
Mulle tulee mieleen kaljusta miehestä ensimmäisenä jokin salilla pumppaava sikaniska tai sitten rasistinen isämmaata pualustava elämämkoululainen.
[/quote]
DAN KOIVULAAKSO!
Jännä juttu et naiset haluaa miehekkään miehen ja kaljuista valitetaan kun kaljuthan ovat kaljuja koska heillä on enemmän jotain testosteronia? Päänahassa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:14"]Mä en osaa selittää miksi. Se vaan on niin... Mitä mieltä muut ovat?
[/quote]
Olet normaali ihminen, kaljuus on epänormaalia. Lusääntymällä kaljun kanssa ominaisuus siirtyy sukuun.
Miehillä kaljuutta on Kekkosen päivien jälkeen jopa suvaittu, naiskaljut on pipo ja peruukki päässä vieläkin, kuvottavaa vammaisuutta kaljuus kyllä on mutta suvaita pitää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:14"]Mä en osaa selittää miksi. Se vaan on niin... Mitä mieltä muut ovat? [/quote] Olet normaali ihminen, kaljuus on epänormaalia. Lusääntymällä kaljun kanssa ominaisuus siirtyy sukuun. Miehillä kaljuutta on Kekkosen päivien jälkeen jopa suvaittu, naiskaljut on pipo ja peruukki päässä vieläkin, kuvottavaa vammaisuutta kaljuus kyllä on mutta suvaita pitää.
[/quote]
Arvaa mitä ihmiskunta menettäisi jos sä nyt kupsahtaisit etkä pääsisi enää jatkamaan geenejäsi? No eipä mitään, tuskin kukaan edes itkisi hautajaisissa.
Kuka idiootti vielä kuvittelee, että kaljuus kertoo testosteronista ja miehisyydestä jotain?
Jos ihmisellä on kaljuusgeeni ja sen verran testosteria, että häntä voi mieheksi kutsua, ihminen kaljuuntuu. Naisellakin oi olla kaljuusgeeni, mutta koska hänellä on vähemmn testosteronia, hän ei kaljuunnu. Sitten taas voi olla mies, joka suorastaan tihkuu testosteronia. Mutta jos hänellä ei ole kaljuusgeeniä, hiuksisto pysyy vahvana ja hulmuavana fabiolettinä eläkeikään saakka.
Eli kaljuus ei tarkoita mitään muuta kuin että miehellä on tämä epämiellyttävän ulkonäköpiirteen aiheuttava geeni. Voi sitten jokainen miettiä haluaako tämän rumuusgeenin jälkeläisilleen vai ei.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:54"]Kuka idiootti vielä kuvittelee, että kaljuus kertoo testosteronista ja miehisyydestä jotain?
Jos ihmisellä on kaljuusgeeni ja sen verran testosteria, että häntä voi mieheksi kutsua, ihminen kaljuuntuu. Naisellakin oi olla kaljuusgeeni, mutta koska hänellä on vähemmn testosteronia, hän ei kaljuunnu. Sitten taas voi olla mies, joka suorastaan tihkuu testosteronia. Mutta jos hänellä ei ole kaljuusgeeniä, hiuksisto pysyy vahvana ja hulmuavana fabiolettinä eläkeikään saakka.
Eli kaljuus ei tarkoita mitään muuta kuin että miehellä on tämä epämiellyttävän ulkonäköpiirteen aiheuttava geeni. Voi sitten jokainen miettiä haluaako tämän rumuusgeenin jälkeläisilleen vai ei.
[/quote]
Mä en kyllä tekisi lapsia kaljun miehen kanssa :( Ei kai se tytölle periydy mutta jos tuliskin poila :o
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:38"]
Sama juttu. Miehen pitää olla muuten todella kiinnostava että tuon voi ohittaa. Itse olen ajatellut että siinä on joku mielleyhtymä näihin isämmaanpuolustajiin.
[/quote]
No se on sun tappiosi. Itseäni ainakin vituttaisi jos pitäisi omia naisvalintoja rajoittaa jollain hölmöillä perusteilla.
T: Kalju, kuten äidinisänikin