Ihon vanhenemisen pelko iskenyt, olen 27v
On mennyt liiallisuuksiin kasvojen ihon syynääminen. Ja ostin juuri apteekista yli 35-vuotiaille tarkoitettua anti-age-kasvovoidetta (saa aloittaa kuuriluonteisena nuorempanakin) ja päivittäin mietin nykyään ihoani. Ja kaikki tämä on saanut alkunsa siitä, että minua on parhaimmillaan tosissaan luultu 5 v nuoremmaksi. Nyt haluan ylläpitää tuota nuoremman ulkonäköäni ja yli 4-kymppisenä haluaisin näyttää Mette Mannosen kaltaiselta tyttömäisen hehkeältä. Mitenhän hänkin on onnistunut.
Kommentit (11)
Jos et tupakoi, syöt terveellisesti ja välttelet aurinkoa, niin ei ole mitään hätää. Minulla on nyt vasta 45-veenä ilmestynyt ekat rypyt silmiin ja kävin viime viikolla elämäni ekan ryppyrasvan ostamassa. Lie myöhäistä...hui hai.
Olen 47 ja pelko ei ole vielä iskenyt. toki ikääntymisen merkkejä näkyy, mutta mua luultiin juuri kolmevitoseksi. Kyllä vanheneminen saa naamasta näkyä, mutta omilla elintavoilla voi vaikuttaa siihen, missä määrin. Ja salaisuus ei ole anti age -voiteissa.
Mä käytän Avitcid-voidetta kasvoille. Ikää 42v. Ei ryppyjä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:06"]Jos et tupakoi, syöt terveellisesti ja välttelet aurinkoa, niin ei ole mitään hätää. Minulla on nyt vasta 45-veenä ilmestynyt ekat rypyt silmiin ja kävin viime viikolla elämäni ekan ryppyrasvan ostamassa. Lie myöhäistä...hui hai.
[/quote]
Tässä parhaat neuvot. Kyllä niitä rusinoita röökimuijia näkee paljon, joista paistaa kilometrin päähän että ollaan auringossa lihaa grillattu tuntitolkulla. Hyhhyh.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"]Mä käytän Avitcid-voidetta kasvoille. Ikää 42v. Ei ryppyjä.
[/quote]
Tätä olin tulossa ehdottamaan :D Oon 23 ja mulle määrättiin tota just akneen. Aattelin sillä korjata myös kaikki tuhot jotka oon aiheuttanu mun naamalle :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"]Mä käytän Avitcid-voidetta kasvoille. Ikää 42v. Ei ryppyjä. [/quote] Tätä olin tulossa ehdottamaan :D Oon 23 ja mulle määrättiin tota just akneen. Aattelin sillä korjata myös kaikki tuhot jotka oon aiheuttanu mun naamalle :D
[/quote]
kertokaa lisää tuosta voiteesta!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:11"]Mä käytän Avitcid-voidetta kasvoille. Ikää 42v. Ei ryppyjä. [/quote] Tätä olin tulossa ehdottamaan :D Oon 23 ja mulle määrättiin tota just akneen. Aattelin sillä korjata myös kaikki tuhot jotka oon aiheuttanu mun naamalle :D
[/quote]
[/quote]
Eikö tuo ole reseptisaatavia? T.toinen kyselijä
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:31"]
[/quote]
[/quote]
Eikö tuo ole reseptisaatavia? T.toinen kyselijä
[/quote]
Juu reseptillä saa. Mulle tosiaan määrättiin akneen. Uudistaa ihoa ja poistaa ryppyjä sekä vaalentaa arpia. Sisältää a-vitamiinia.
ei kannata pelätä, iho vanhenee joka tapauksessa.