Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä jättää pieneen yksiööni jatkuvasti vaatteitaan

Vierailija
22.02.2022 |

Hermot menee! Mulla on jokaiselle tavaralle paikkansa, eikä vaatteiden säilytystilaa ole paljon. Nyt on tilanne, että mun nurkissa on miesystävän (likaisia) vaatteita asunto täynnä, niitä on enemmän kuin mun vaatteita! Kehtasi vielä suuttua, kun mainitsin asiasta. Kuulemma suhteessa pitää tehdä kompromisseja, mutta kun multa ei ole edes kysytty, onko ok, jos miesystävä jättää likapyykinsä mun nurkkiin. Enkä todellakaan aio pestä niitä, taloyhtiössä on maksullinen pesutupa. Miten tästä tilanteesta pääsisi yli? Muutto yhteen ei todellakaan ole vielä ajankohtainen, jos miesystävä tällä tavoin yrittää siitä vihjailla.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keräisin ne avonaiseen roskapussiin, jonka jättäisin eteiseen ulko-oven viereen. Kun se on täynnä, ojentaisin sen miehelle tämän lähtiessä mukaan, jos ei katoa ilman.

Kuka seurustelee tuollaisen raivoriitan kanssa? Miksi pitää heti vetää kilarit?

Vierailija
62/64 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla lienee pelkkä panosuhde mieheen?

Kun ei pese hänen likapyykkejään? Miksi mies ei ota naisen likasukkia mukaan lähtiessään ja palauta puhtaana? On vain panosuhteessa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ongelma tämä nyt on, keräät ne muovikassiin ja laitat ovenpieleen eteiseen. Kun mies seuraavan kerran on lähdössä omaan kotiisi, sanot että tässä on tavarasi, jotka jätit tänne. Eihän tuossa ole mitään töykeää.

Vierailija
64/64 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä ongelma tämä nyt on, keräät ne muovikassiin ja laitat ovenpieleen eteiseen. Kun mies seuraavan kerran on lähdössä omaan kotiisi, sanot että tässä on tavarasi, jotka jätit tänne. Eihän tuossa ole mitään töykeää.

Miehen suuttuminen asiallisesta sanomisesta on se varsinainen ongelma.

Mutta kuten jo sanottiinkin, tämähän on hyvä uutinen, koska ap tietää nyt, mitä elämä tulisi olemaan jos he muuttaisivat yhteen.