Karma kostaa
Muistakaa! Karma kostaa ennemmin tai myöhemmin. Vähäpätöisenä/heikkona pitämäsi ihminen saattaa koitua kohtaloksesi, kun ei ole enää mitään menetettävää.
Kommentit (43)
Naps! Ja olet ylimielistellut/tehnyt pahaa viimeisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään vain Jumalaa. En ihmistä että siinähän pelottelet.
Jos pelkäisit Jumalaa ymmärtäisit, että Jumala rusentaa pahantekijät (muille ihmisille pahaa tehneet) kuin hyönteiset tuulilasiin. Luulet, että voit vain pyytää tekojasi anteeksi ja naps! niitä ei enää olekaan. Ei mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse pelätä, jos et ole tehnyt mitään. Muuten...
Oletko ehkä mun lyhytaikainen exä? Hyvin lyhyessä ajassa tapahtui liian paljon ja ihan kamalia asioita. Nyt vanhana ei ole enää mitään menetettävää. Piditkö minua heikkona ja vähäpätöisenä? En ihmettelisi vaikka nimenomaan joku 'karma' kostaisia vaikka mihinkään karmaan en kyllä usko.
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Seuraa JAHVEN KOSTOA MOOSES MOOSES KIRJASSA KYLLÄ SIINAILLA KUOLI VÄKEÄ KUN JAHVE SUUTTUI. Faaraokin sai paiseita Egyptissä . KATSO KARTALTA MISSÄ ON EGYPTI.
Höpö höpö. Häikäilemättömimmät roistot voittavat aina ja ovat huipulla.
Budhajogaa itsensä karmaan. Vie ruokaUHREJA guruille . Lepytysuhri.
Raiskataanko raiskaajat silmä silmästä raiskaus raiskauksesta hampaat hampaista ? Sianverta sianverestä Mooses . Yhwh tietää mitä te teette.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Häikäilemättömimmät roistot voittavat aina ja ovat huipulla.
Ei aina. Toisinaan häikäilemättömyys menee ylitse ja jollain napsahtaa. Se vähäpätöinen hiirulainenkin saattaa toimia. Lopputulos jää historiaan.
Pitääkö joku toisten omaa omanaan ?
Talo talosta ? Auto autosta. Jahve tulee.
Esim. minua värin kohdekleita ei ole koskaan karma rankaissut. Tuskin kovin monia muitakaan
Exä pahoinpiteli mua välillä sairaalakuntoonkin. Sitä aiempi oli vaan henkisesti pahoinpitelevät.
Sitä aiempi kuulostaakin jo unelmien prinssiltä, kun yritti kuristaa vain viisi kertaa ja tartutti klamydian, jonka johdosta itsellä kivulias endometrioosi ja lapsettomuus. Hän on kyllä jatkanut sukua myös mun jälkeen useamman muksun muodossa.
Oon kovasti koittanut miettiä, mitä mä itse sit oon tän kaiken eteen tehnyt.
Kaikki nuo porskuttaa eteenpäin, kai se karma sit mulle jotain tosi pahaa on heidän muodossa kostanut mutta en tosiaan keksi mikä oikeuttaa esim tapon yrityksen ja liikuntakyvyttömäksi pieksämisen.
Kiitti tästä!
Voimafantasioissa kyllä.
Muuten... en usko.
Vierailija kirjoitti:
Jumala toimii aina ihmisten välityksellä.