Miesystävä jättää pieneen yksiööni jatkuvasti vaatteitaan
Hermot menee! Mulla on jokaiselle tavaralle paikkansa, eikä vaatteiden säilytystilaa ole paljon. Nyt on tilanne, että mun nurkissa on miesystävän (likaisia) vaatteita asunto täynnä, niitä on enemmän kuin mun vaatteita! Kehtasi vielä suuttua, kun mainitsin asiasta. Kuulemma suhteessa pitää tehdä kompromisseja, mutta kun multa ei ole edes kysytty, onko ok, jos miesystävä jättää likapyykinsä mun nurkkiin. Enkä todellakaan aio pestä niitä, taloyhtiössä on maksullinen pesutupa. Miten tästä tilanteesta pääsisi yli? Muutto yhteen ei todellakaan ole vielä ajankohtainen, jos miesystävä tällä tavoin yrittää siitä vihjailla.
Kommentit (64)
Minulla on päinvastainen ongelma. Naisystävää loukkaa, kun en jätä hänen luokseen mitään. Hänen mielestään siellä voisi olla varavaatteita. Minä taas en halua enempää vaatteita, kuin mitä oikeasti käytän. Aina olisi jokin vaate "väärässä" paikassa tai likaisena.
Olen kyllä hankkinut toisen hammasharjan, joka on sitten hänen luonaan. En kyllä ymmärrä, sillä samalla vaivalla sekin kulki mukana.
Miksi kyselet? Olet jo päättänyt alistua kusipään mielivallan alle eikä meno tästä tule paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina vain jaksaa kummastuttaa miten täällä purkaudutaan ongelmista jotka pitäisi selvittää niiden aiheuttajan kanssa puhumalla.
Onko niin että miehet eivät ymmärrä suomea? Miten teillä on tapana kommunikoida? Vastaako mies sinulle vuorostaan tämän vauvapalstan kautta?
Vai onko niin, että naiset ei ymmärrä. Tässäkin mies on tehnyt kantansa selväksi, eli ei kiinnosta naisen räpätys. Nainen vaan jatkaa.
Kohta ehdottaa: jos mä maksan vähän sun vuokrasta niin voinko mä muuttaa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Aina vain jaksaa kummastuttaa miten täällä purkaudutaan ongelmista jotka pitäisi selvittää niiden aiheuttajan kanssa puhumalla.
Onko niin että miehet eivät ymmärrä suomea? Miten teillä on tapana kommunikoida? Vastaako mies sinulle vuorostaan tämän vauvapalstan kautta?
Kivempi höyrytä täällä kuin puhua suuttuilevan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä edes että olet yhdessä tämän kanssa.
Maksullinen pesutupa ? Onko pikkurahasta kiinni?
Periaate. Tuossa äkkiä käy niin, että ap kustantaa kaiken.
Sama tunne minulla! Ap: Älä ala piiaksi tai sen maksullisen pesuvuoron maksajaksi! Mies haluaa työntää sinut johonkin hänelle sopivaan rooliin.
Vaatteet vain kassissa eteiseen ja ihan ohimennen sanot kun seuraavan kerran tulee että sun vaatteet on tuossa. Älä tee numeroa, eiköhän ymmärrä tuosta.
Nussia mies siis saa ja pitää leikkiä seurustelua mutta auta armias, jos mies jättää omia tavaroitaan naisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Nussia mies siis saa ja pitää leikkiä seurustelua mutta auta armias, jos mies jättää omia tavaroitaan naisen luokse.
Likapyykkiä pestäväksi = jättää tavaroitaan?
Kyllä sulla on puhdas narsisti tässä. Kauan istui perheensä murhasta?
Vierailija kirjoitti:
Toisen kotiin ilman lupaa ei jätetä mitään. Vai voinko minä viedä esim kesävaatteeni naapuriin, kun minulla on ahdasta ja heillä iso asunto.
Vaatteet pussiin ja sanot että se reviirin merkkaaminen loppuu tähän. Tämä on Sinun reviiriä!
Tee rikosilmoitus ilkivallasta ja soita vielä miehen työpaikalle ja paljasta millainen narsisti on kyseessä. Luu kurkkuun luuserille.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suuttuminen sinun kodissasi. Mieti, minkälaisen ihmisen kanssa olet tekemisissä.
Tässä olikin ketjun tärkein viesti. Kertoo todella paljon miehen asenteesta ja sosiaalisesta kyvyttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen kotiin ilman lupaa ei jätetä mitään. Vai voinko minä viedä esim kesävaatteeni naapuriin, kun minulla on ahdasta ja heillä iso asunto.
Nussitko ja seurusteletko naapurisi kanssa? Ai et vai? Siinä se ero katsos.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ehdottaa: jos mä maksan vähän sun vuokrasta niin voinko mä muuttaa tänne?
Luultavasti siis tarjoutuu maksamaan puolet vuokrasta. Inhottava äijä! Iso määrä punalippuja ja nyt olis aika antaa ns. kenkää psykopaatille.
Oikeasti ap. Se on narsistien tapa jättää tavaroitaan että saa syyn tulla käymään jos vaikkapa eroatte. Läheiseni elämässä oli saman tyyppinen tapaus, mutta tämä henkilö toi jopa sohvansa uhrinsa kylpyhuoneeseen ja jatkoi kiusaamista vuosia. Tilanteesta ei olisi selvitty ilman ulkopuolisten apua ja reipasta tarttumista asiaan. Ne on vain vaatteita. Heitä roskiin. Niin muutkin ihmiset tekee jos kotiin ilmestyy ei sinne kuuluvia tavaroita.
Minä keräisin ne avonaiseen roskapussiin, jonka jättäisin eteiseen ulko-oven viereen. Kun se on täynnä, ojentaisin sen miehelle tämän lähtiessä mukaan, jos ei katoa ilman.
Aloittajalla lienee pelkkä panosuhde mieheen?
Wherever I lay my hat
That's my home
Suosittelen myös jätesäkkiä ja piilottamista, jos vain suinkin on joku paikka, mihin saa piiloon. Jos ei ole niin sitten sinne kellariin. Kyllä sen vaatteet jossain vaiheessa loppuu.
Vakavasti puhuen niin jos tämän helmen kanssa yhteen muutat, tiedät millaista se sitten on.