Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä jättää pieneen yksiööni jatkuvasti vaatteitaan

Vierailija
22.02.2022 |

Hermot menee! Mulla on jokaiselle tavaralle paikkansa, eikä vaatteiden säilytystilaa ole paljon. Nyt on tilanne, että mun nurkissa on miesystävän (likaisia) vaatteita asunto täynnä, niitä on enemmän kuin mun vaatteita! Kehtasi vielä suuttua, kun mainitsin asiasta. Kuulemma suhteessa pitää tehdä kompromisseja, mutta kun multa ei ole edes kysytty, onko ok, jos miesystävä jättää likapyykinsä mun nurkkiin. Enkä todellakaan aio pestä niitä, taloyhtiössä on maksullinen pesutupa. Miten tästä tilanteesta pääsisi yli? Muutto yhteen ei todellakaan ole vielä ajankohtainen, jos miesystävä tällä tavoin yrittää siitä vihjailla.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko laillista hävittää toisen omaisuutta?

Omassa kodissaan saa. jos joku jättä roinansa sinun kämppään niin saat tehdä niille mitä tahansa.

Vierailija
22/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keräisin yhden kassillisen miehen vaatteita, jotka palauttaisin ja ilmoittaisin, että seuraava kassillinen menee roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja. 1. Ero. Ärsytys vähenee 100%. Uusi mies joku päivä, joka ei ärsytä. 2. Laita ne siivoushanskalla muovipussiin ja vie kellaritilaan, mies hakee ne itse aina sieltä (en tiedä miten koska se on lukittu tila) ja vie kotiinsa. 3. Laita ne parvekkeelle muovipussissa, voi jäätyä. 4. Tee videoita mitä kaikkea puuhaat niiden kanssa ja kerro ongelma somessa. 5. Vie ulkoroskikseen pussissa ja sano ettet tiedä missä ne ovat, kun kyselee perään. Ehkä siivooja vei? 6. Vaadi ennen miehen lähtöä että kerää ne pussiin ja vie kotiinsa. 7. Hanki kaksio tai mini ok-talo, jossa on tilaa pyykille ja mies pesee koneella heti ne.

äänestän kohtaa 4. somen voit unohtaa mutta voisit lähettää niitä miehelle.

Vierailija
24/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään jos kirjallisesti on ensin käskenyt toista siirtymään omaisuutensa pois toisen osapuolen asunnosta, ja toinen osapuoli ei sitä käskystä huolimatta tee. Laitonta puolestaan on toisen asunnon käyttäminen varastotilana ilman asiaa koskevaa yhteisymmärrystä.

Vierailija
25/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät ne vaatteet jätesäkkiin, jätesäkki joko parvekkeelle tai johonkin yläkomeroon tai häkkivarastoon. Joka tapauksessa älä enää mainitse miesystävälle vaatteistaan lainkaan, poissaollessaan ne vain salaperäisesti häviävät. Jos mies kyselee, niin rypistä kulmiasi ja sano, että et nyt muista sellaista nähneesi, oletko varma, että se on täällä eikä kotonasi.

Harva mies on niin typerä, että ostaa lisää vaatteita vain siksi, että ne tuntuvat salaperäisesti katoavan.

Vierailija
26/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaako se siis itselleen uusia vaatteita ja jättää likaiset aina sun luo?

ensi kerralla kun menet miehen luo, otat vaatteet mukaan. simppeliä. voit mukanasi vielä paketillisen pesuainettakin.

Vierailija
27/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies älyää lähteä suhteesta nopsaan

Vierailija
28/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää hivuttautua nurkkiisi. Onkohan hän saanut häädön? Tai sitten mamma ei enää jaksa katsella peräkammarin poikaa.

Vierailija
29/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain arvokkaat löytötavarat pitää viedä poliisille ja sekin on lopulta vain omantunnon asia. Vaaterievut on roskaa käytännössä.

Vierailija
30/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko tällästä kyselet. Onko sillä metrinen kulli vai miksi tuollaista tampiota viitsit katsella?

Vierailija
31/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet sillä hetkellä, kun jätkä lähtee?

Vierailija
32/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kuitenkin sellainen, että haluat jatkaa, osta joku sisustukseen sopiva nätti kori tms. (kannellinen jos häiritsee paljon) ja laita miehen kamat sinne. Jos ei hoida niitä itse pesuun sieltä seuraavilla käynneillä, on vakavan keskustelun paikka; et todellakaan ryhdy kenenkään pyykkäriksi. Jos mies vaikuttaa siltä, että etsii itselleen enemmän palvelijaa kuin puolisoa, kannattaa siirtyä tutkimaan muuta tarjontaa.

Vierailija
33/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla pitäisi hälytyskellot soida.

Hän tekee jotain, joka aiheuttaa sinulle oikea haittaa. Sinä sanot siitä asiallisesti, ja hän ei välitä, vaan suuttuu. Eikä muuta tapojaan.

Mitä luulet, miten hän suhtautuu mistään muustakaan, missä hänen pitäisi ottaa sinut huomioon, olla kunnioittava ja tasavertainen? Hankkiudu eroon tuollaisesta ja älä Herran tähden muuta yhteen, mene avioon äläkä varsinkaan tee lapsia.

Englanniksi tuo olisi "bully" en keksi parempaa suomeksi.

Vierailija
34/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siivouskomerossa pahvilaatikko nimeltä romulaatikko. Mikä ei mahdu sinne odottamaan käyttöä, lentää ulos asunnostani. Säilytän siellä vain puhtaita, en likaisia. Suosittelen tätä tapaa, jolla voi olla vieraanvarainen, mutta ei alistettu. Vedä siis sinulle sopivat rajat. Romulaatikossani on joskus ollut hammasharja tai sukat, mutta ei koskaan paljoa vaatteita.

Hammasharja?

Niin, ajatella, että jollakin on jäänyt vahingossa hammasharja kylässä käydessään! 😱 - Eri

Vierailija
35/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsytystekniikka. Vähitellen valtaa kämppäsi ja ennen kuin huomaatkaan, asuu siellä ja sinä toimit piikana.

Vierailija
36/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa ne kauniiseen lahjakassiin ja vie tuliaisena.

Mr. Big teki tämän Carrien tavaroille Sinkkuelämässä.

Vierailija
37/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkkiin jos ota mukaan, niin roskiin tai kierrätykseen.

Vierailija
38/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaimomateriaali pyykkäisi ja silittäisi ne onnellisena hymyillen, "ah, minä kelpaan".

Siihen mies luottaa eli etsii sitä kodinhengetärtä

Vierailija
39/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain jaksaa kummastuttaa miten täällä purkaudutaan ongelmista jotka pitäisi selvittää niiden aiheuttajan kanssa puhumalla.

Onko niin että miehet eivät ymmärrä suomea? Miten teillä on tapana kommunikoida? Vastaako mies sinulle vuorostaan tämän vauvapalstan kautta?

Vierailija
40/64 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sitä parviälyä!!