Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vihaavat vihreitä kuulia?

Vierailija
28.12.2023 |

Nehän on hyviä ja ainaki mun lemppareita 😍 Miksi vihaatte?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on vihreitä, jos ne olis punaisia niin vihaisin niitä enemmä. Vihreät ja punaiset eivät ole saaneet MITÄÄN hyvää aikaiseksi minun elämääni. Siniset kuulat olisi ihan JEES!!!

Vierailija
2/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joidenkin pitää töissä niitä leikata puoliksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuulia voisi myydä vuoden ympäri ja painaa käärijä kanteen myytiä vauhdittamaan.

Vierailija
4/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap että sinun mukaasi esim  hevoset pitävät niistä kun taas tuntemasi ihmiset eivät?

Erilainen kokemus mulla, kaikki joiden tiedän pitävän vihreistä kuulista ovat kyllä ihmisiä hekin.

Vierailija
5/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä eli päärynäesanssi on maku josta yleensä tykätään vähiten. 

Vierailija
6/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä vahvoja tunteita, että oikein vihata vihreitä kuulia. En mä vaan jaksa vihata, en vaan viitsi syödä jotain mistä en pidä kun olen joskus maistanut. Olen täysin välinpitämätön noille vihreille kuulille, syököön se joka tykkää. 

Vierailija
7/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset vihaavat suklaata?

Vierailija
8/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuulia on pakko olla aina jouluisin tarjolla. Ei niitä montaa päivässä pysty syömään, mutta niitä täytyy olla 😄 Ostan joskus muinakin vuodenaikoina.

Vierailija
9/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niitä varsinaisesti vihaa, mutta en minä niitä kovin mielelläni syö tai ainakaan itse itselleni osta. Minusta ne ovat vain liian ällömakeita, niitä ei voi syödä kuin jotain 2-3 kerralla ettei tule paha olo. Eivät maistu oikein miltään muulta kuin sokerilta ja etäisesti joltain hedelmäesanssilta.

Vierailija
10/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on sokeria ja sokeri on välttämätön hivenaine ihmiselle.

Vierailija
11/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ne on pahoja, edes lapsena en niistä tykännyt 

Vierailija
12/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muka aikuinen ihminen? Vaikea uskoa koska aikuinen ihminen tajuaa, että kaikki ei pidä samoista asioista. En mä vihreitä kuulia vihaa, en vain pidä niistä.

Vierailija
13/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko kyllä tykkää, jouluna saanut lahjaksi. Sokerihiiri kyllä onkin. No en vihaa niitä, mut en kyl tykkääkään.

Vierailija
14/14 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä niitä varsinaisesti vihaa, mutta en minä niitä kovin mielelläni syö tai ainakaan itse itselleni osta. Minusta ne ovat vain liian ällömakeita, niitä ei voi syödä kuin jotain 2-3 kerralla ettei tule paha olo. Eivät maistu oikein miltään muulta kuin sokerilta ja etäisesti joltain hedelmäesanssilta.

Semmoisiahan sitä karkit yleensä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi