Yksinäiset, kuinka pärjäätte kipeinä? kuka teitä hoitaa?
Tuli vaan mieleen, kun viime yönä oksensin ja olo oli niin paha kuin vaan voi olla. Ikää tulee, eikä kumppania löydy eikä lapsia ole. Kaikki läheisetkin on nyt reissussa, enkä juuri olisi apua saanut mistään jos olisin tarvinnut, mutta onneksi nyt on vähän parempi olo ja pääsen kauppaan sentään.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:25"]
Kyllä minä ainakin tarvitsen esim rajussa noro-viruksessa kaupassa kävijän. En todellakaan lähde yksin lähemmäs 40 asteen kuumeessa pyörtyilemään, oksentelemaan ja ripuloimaan julkisille paikoille o.O
Yksin asuva opiskelija likka 26
[/quote]
Miksi tälle alapeukku? Pitäisikö siis tosiaan jonkun mielestä mennä korkeassa kuumeessa hoippuroimaan kauppaan, tartuttamaan muita? Vai olisiko se kuitenkin parempi, että soittaa kaverin käymään kaupassa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:25"]Kyllä minä ainakin tarvitsen esim rajussa noro-viruksessa kaupassa kävijän. En todellakaan lähde yksin lähemmäs 40 asteen kuumeessa pyörtyilemään, oksentelemaan ja ripuloimaan julkisille paikoille o.O
[/quote]
Älä lähde joo. Mutta treenaa ensin vähän tuota oikeinkirjoitusta. Vaikka kun podet sitä mahatautia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:21"]Mä en nyt ymmärrä, että miten yöllinen huono olo olis syy siihen, ettei tule yksin toimeen. Mulla migreenipitilaana tuo on yleistä, jo 18-vuotiaasta asti. Joskus jopa hui kauhea voin pahoin yksin yöllä!!!! Esim. joka kuukausi.
[/quote]
Eihän ap tarvinnutkaan apua, vaan pohti niitä yksinäisiä jotka ovat oikeasti kipeitä ja tarvitsevat apua, että miten he pärjäävät. Näin minä ainakin ymmärsin asian.
[/quote]
Luepa aloitus uudestaan. Kun ihan mahottomasti nipisti vattaa!
[/quote]
Niin lue itse, siinä huonossa olossa tuli mieleen, että miten yksinäiset kipeät oikeasti pärjäävät. On se kumma kun jotkut ei tajua lukemaansa. Hänhän sanoi, että ei apua tarvinnut.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:25"]
Kyllä minä ainakin tarvitsen esim rajussa noro-viruksessa kaupassa kävijän. En todellakaan lähde yksin lähemmäs 40 asteen kuumeessa pyörtyilemään, oksentelemaan ja ripuloimaan julkisille paikoille o.O
[/quote]
Miksi tälle alapeukku? Pitäisikö siis tosiaan jonkun mielestä mennä korkeassa kuumeessa hoippuroimaan kauppaan, tartuttamaan muita? Vai olisiko se kuitenkin parempi, että soittaa kaverin käymään kaupassa?
[/quote]
Koska oli nIin surkeeta suomea, eikä liittynyt aloitukseen.
Kurjaa ja hankalaa on yksin sairastaminen.
Muusta olen selvinnyt, mutta syöpähoidot veivät tosi huonoon kuntoon. Ennen jokaista sytostaattisatsia hain jääkaappiin säilyviä valmisruokia. Niitä sitten lämmittelin sen jälkeen kun ruoka alkoi taas maistua mutta en olisi jaksanut laittaa mitään. Asunnossa liikuin konttaamalla ja peseydyin istuen kylppäriin etukäteen viemälläni tuolilla, siinä suihkuttelin vettä niskaan. Muutaman kerran pyörryin ja yhtä tuskaa oli saada itsensä lattialta ylös, kun kaikki lihasvoima oli hävinnyt.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:25"]Kyllä minä ainakin tarvitsen esim rajussa noro-viruksessa kaupassa kävijän. En todellakaan lähde yksin lähemmäs 40 asteen kuumeessa pyörtyilemään, oksentelemaan ja ripuloimaan julkisille paikoille o.O Yksin asuva opiskelija likka 26 [/quote] Joo, missä sanottiin että ap:llä noro? Opiskelijalikka on muuten yhdyssana
[/quote]
Puhuin omasta puolestani. Ylipäänsä vatsataudissa, kipeänä on hyvä välttää muiden ilmoilla liikkumista, ja jos on pieni budjetti, ei voi tilata ruokaa kotiinkuljetuksella, tällöin on hyvä soittaa kaveri, perhe hätiin. On aivan luonnollista pitää toinen toisesta huolta. Kuka sinun aamumuroihisi on kussut? Eikö sinusta ole ikinä kukaan huolehtinut? Siksikö olet täällä noin kärkkäänä? Niin paha olla henkisesti? :(
Mistä tänne aina ilmestyy noita vänkääjiä pilaamaan ketjuja? Onko jotenkin huono päivä, niin pitää sitten päästä anonyyminä vittuilemaan, kun ei töissä uskalla suuta avata.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:30"]Kurjaa ja hankalaa on yksin sairastaminen.
Muusta olen selvinnyt, mutta syöpähoidot veivät tosi huonoon kuntoon. Ennen jokaista sytostaattisatsia hain jääkaappiin säilyviä valmisruokia. Niitä sitten lämmittelin sen jälkeen kun ruoka alkoi taas maistua mutta en olisi jaksanut laittaa mitään. Asunnossa liikuin konttaamalla ja peseydyin istuen kylppäriin etukäteen viemälläni tuolilla, siinä suihkuttelin vettä niskaan. Muutaman kerran pyörryin ja yhtä tuskaa oli saada itsensä lattialta ylös, kun kaikki lihasvoima oli hävinnyt.
[/quote]
Syöpähoito hiukan eri asia kuin vatsatauti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:30"]
Kurjaa ja hankalaa on yksin sairastaminen.
[/quote]
Tsemppiä. Miten nyt voit?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:31"]Mistä tänne aina ilmestyy noita vänkääjiä pilaamaan ketjuja? Onko jotenkin huono päivä, niin pitää sitten päästä anonyyminä vittuilemaan, kun ei töissä uskalla suuta avata.
[/quote]
Toi vittuilija ei oo saanut pillua vähään aikaan, siksi trollailee. Tai vaihtoehtoisesti munaa.
En käsitä minäkään miksi öisen oksentamisen takia tällainen aloitus? Minäkin perheenäiti oon öisin sairastanut, eikä siinä ole mies eikä tietenkään lapset auttaneet. Ehkä jos mulla olis naiskumppani, niin sitten.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:30"]Kurjaa ja hankalaa on yksin sairastaminen. Muusta olen selvinnyt, mutta syöpähoidot veivät tosi huonoon kuntoon. Ennen jokaista sytostaattisatsia hain jääkaappiin säilyviä valmisruokia. Niitä sitten lämmittelin sen jälkeen kun ruoka alkoi taas maistua mutta en olisi jaksanut laittaa mitään. Asunnossa liikuin konttaamalla ja peseydyin istuen kylppäriin etukäteen viemälläni tuolilla, siinä suihkuttelin vettä niskaan. Muutaman kerran pyörryin ja yhtä tuskaa oli saada itsensä lattialta ylös, kun kaikki lihasvoima oli hävinnyt. [/quote] Syöpähoito hiukan eri asia kuin vatsatauti.
[/quote]
Tässä ketjussa keskustellaan nyt yleisesti siitä millaista on olla fyysisesti kipeänä itsekseen. Lähde sinä vaikka ulkoilemaan, pois pilaamasta tätä keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:21"]Mä en nyt ymmärrä, että miten yöllinen huono olo olis syy siihen, ettei tule yksin toimeen. Mulla migreenipitilaana tuo on yleistä, jo 18-vuotiaasta asti. Joskus jopa hui kauhea voin pahoin yksin yöllä!!!! Esim. joka kuukausi. [/quote] Eihän ap tarvinnutkaan apua, vaan pohti niitä yksinäisiä jotka ovat oikeasti kipeitä ja tarvitsevat apua, että miten he pärjäävät. Näin minä ainakin ymmärsin asian. [/quote] Luepa aloitus uudestaan. Kun ihan mahottomasti nipisti vattaa!
[/quote]
Ihminen kenellä on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta olla ilkeä toisille.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:30"]Kurjaa ja hankalaa on yksin sairastaminen.
[/quote]
Syöpähoito hiukan eri asia kuin vatsatauti.
[/quote]
Alapeukku? Oot siis sitä mieltä että paskatauti yhtä paha kuin syöpä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:33"]
En käsitä minäkään miksi öisen oksentamisen takia tällainen aloitus? Minäkin perheenäiti oon öisin sairastanut, eikä siinä ole mies eikä tietenkään lapset auttaneet. Ehkä jos mulla olis naiskumppani, niin sitten.
[/quote]
Niin? Et käsitä et. Olet ilmaissut sen jo monessa viestissä. Nyt voit painua muualle ihmettelemään, kerta et käsitä keskustelua siitä miten yksinasuvat hoitavat tilanteen kun sairastuvat
*palmface
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:21"]Mä en nyt ymmärrä, että miten yöllinen huono olo olis syy siihen, ettei tule yksin toimeen. Mulla migreenipitilaana tuo on yleistä, jo 18-vuotiaasta asti. Joskus jopa hui kauhea voin pahoin yksin yöllä!!!! Esim. joka kuukausi. [/quote] Eihän ap tarvinnutkaan apua, vaan pohti niitä yksinäisiä jotka ovat oikeasti kipeitä ja tarvitsevat apua, että miten he pärjäävät. Näin minä ainakin ymmärsin asian. [/quote] Luepa aloitus uudestaan. Kun ihan mahottomasti nipisti vattaa!
[/quote]
Ihminen kenellä on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta olla ilkeä toisille.
[/quote]
Tälläkin sivulla on monta ilkeetä kommenttia joko ap:ltä tai joltakin joka on sen kanssa samaa mieltä. Kantsii hei lukaista :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:24"]Tuli vaan mieleen, kun viime yönä oksensin ja olo oli niin paha kuin vaan voi olla. Ikää tulee, eikä kumppania löydy eikä lapsia ole. Kaikki läheisetkin on nyt reissussa, enkä juuri olisi apua saanut mistään jos olisin tarvinnut, mutta onneksi nyt on vähän parempi olo ja pääsen kauppaan sentään.
[/quote]
Siis yöllä oli paha olla ja nyt pääsit jo kauppaan? Huono.
[/quote]
Laita nyt vielä muutama viesti, että sut varmati huomataan.
[/quotap se tässä se huomiohuora on. [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:24"]Tuli vaan mieleen, kun viime yönä oksensin ja olo oli niin paha kuin vaan voi olla. Ikää tulee, eikä kumppania löydy eikä lapsia ole. Kaikki läheisetkin on nyt reissussa, enkä juuri olisi apua saanut mistään jos olisin tarvinnut, mutta onneksi nyt on vähän parempi olo ja pääsen kauppaan sentään.
[/quote]
Siis yöllä oli paha olla ja nyt pääsit jo kauppaan? Huono.
[/quote]
Laita nyt vielä muutama viesti, että sut varmati huomataan.
[/quote]
Eka viesti multa. Ymmärtääkseni ap se tässä se huomiohuora on. Jos vielä oksettaa, niin soita toki ambulanssi.
[/quote]
Sä oot säälittävä.
[/quote]
Ai koska mulla on suhteellisuudentajua? Onhan se mahatauti yöllä aikuiselle vallan mahoton paikka selvitä yksin
[/quote]
Jotkut on vaan avuttomia. Ne varaa ajan lekuriin kun on nuha tai tikku sormessasi, tai tuli naarmu polveen. Aijaijai
[/quote]
On tosiaan ja jotkut on liian minäminäkeskeisiä ymmärtämään, että ihmiset on erilaisia. Mun lääkäri ihmetteli että enhän voi tarvita saikkua erään operaation jäljeen kun hänellekin on tehty sama operaatio ja hän meni heti samana päivänä töihin operaation jälkeen. No mun operaation jälkeen mua ei edes päästetty kotiin pariin vuorokauteen kun voin niin huonosti ja oksensi vaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:33"]
[/quote]
Niin? Et käsitä et. Olet ilmaissut sen jo monessa viestissä. Nyt voit painua muualle ihmettelemään, kerta et käsitä keskustelua siitä miten yksinasuvat hoitavat tilanteen kun sairastuvat
*palmface
[/quote]
Se on muuten facepalm
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:33"] En käsitä minäkään miksi öisen oksentamisen takia tällainen aloitus? Minäkin perheenäiti oon öisin sairastanut, eikä siinä ole mies eikä tietenkään lapset auttaneet. Ehkä jos mulla olis naiskumppani, niin sitten. [/quote] Niin? Et käsitä et. Olet ilmaissut sen jo monessa viestissä. Nyt voit painua muualle ihmettelemään, kerta et käsitä keskustelua siitä miten yksinasuvat hoitavat tilanteen kun sairastuvat *palmface [/quote] Se on muuten facepalm
[/quote]
Toiset täällä keskustelee miten selvitä fyysisesti kipeänä itsekseen, mutta sinä olet henkisesti kipeä :))
Voe voe trollia.. :)
"Tutkimus: Internetin trollaajat ovat sadistisia, narsistisia ja psykopaattisia
Kanadalaistutkimus vahvistaa sen, mitä monet ovat hiljaa mielessään epäilleet: trollaajien persoonallisuudessa ei ole kaikki kohdallaan." http://www.hs.fi/tiede/a1393210422975
[/quote]
Älkää syöttäkö tätä trollia!!