Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisipa pian se KELAn käräytyslomake.

Vierailija
09.07.2015 |

Kun Verohallinnon vilppilomakekin kerää näin suuren suosion.

Tiedän paljon enemmän Kelan tukien huijaajia, kuin verottajaa huijaavia.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän paremmin hyväpalkkaisten ihmisten veronkiertoa. Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta jos ajattelee, että Suomessa on kuitenkin rankasti progressiivinen tuloverotus. Tämän pitäisi riittää, sen päälle ei pitäisi enää tulla maksua maksun päälle. Olen itse keskituloinen.

Vierailija
82/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa luullaan, että kaikki mitä maailmalla aina tapahtuu, niin koskettavat myöskin meitä.

Esimerkiksi: 
Punkkibuumi= kaikki säntää hakemaan rokotteita, vaikkei niitä oltaisi edes tutkittu kunnolla.
Kreikka kaatuu = Suomikin tulee kaatumaan!1!11 
Venäjällä riehutaan + Ukraina = Venäjä aikoo hyökätä myös suomeen, siispä miten varautua nyt tulevaan sotaan?! 
Ebola= Vitun pakolaiset saatana ne tuo tänne sitä tautia ja me kaikkki kuollaan!!11

Suomalaiset on varmaan maailman helpoiten ohjattavaa kansaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:39"]

En ehkä käräyttäisi jotain pieniä lastenvahtikeikkoja tms tekevää ihmistä, mutta yhtään suuremman luokan vilpistä(kun puhutaan useista sadoista euroista kuukausittain) saatan hyvinkin ilmoittaa vinkata. Veronmaksajana vituttaa tuollaiset pimeät vuokrailut, kun samaan aikaan joku nuori paistaa hampurilaista päivät pitkät, maksaa verot ja elää paljon tiukemmin kuin huijarit.

[/quote]

Juu, nyt käräytteleen mummoja, jotka hoitaa lapsenlapsiaan ja heille maksetaan ruokaraha siitä.

Vierailija
84/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:53"]

Suuremmat värinkäytökset ovat laillisia. Esim. rikkaat ostaa opiskelukämpän ystäväperheen lapselle ja päinvastoin. Sitten molemmat nostavat vuokratukia vaikka sellaiseen ei mitään tarvetta olisikaan. Kun lapset menee töihin ne kämpät vaihdetaan ja lapsien ei tarvitse maksaa vuokraa.

Mutta olen sitä mieltä, että kaikki väärinkäytökset pitää kitkeä. En ymmärrä miten täällä on niin paljon hyväksyntää tukien väärinkäytöksille? Siihen asenteeseen se hyvinvointiyhteiskunta tyssääkin. Näinhän se kreikassakin meni.

[/quote]

En usko, että kovinkaan moni pitää tukien väärinkäytöksiä hyvänä juttuna. Mielestäni kuitenkin on hyvin epärealista kuvitella, että kaikki saataisiin kitkettyä pois. Varmaan itsekin ymmärrät ettei ole mahdollista hoitaa asiaa niin ettei kukaan huijaisi enää koskaan. 

Suomen talous ei muutamiin lusmuihin kaadu. Ongelmathan johtuvat tällä hetkellä siitä, että työpaikkoja ei ole tarpeeksi. Yhä useampi ihminen on pakotettu elämään erilaisilla tuilla ja sitä kautta valtion menot kasvavat. Jos työpaikkoja ei saada luotua lisää niin mitkään leikkaukset eivät tule riittämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi