Tulisipa pian se KELAn käräytyslomake.
Kun Verohallinnon vilppilomakekin kerää näin suuren suosion.
Tiedän paljon enemmän Kelan tukien huijaajia, kuin verottajaa huijaavia.
Kommentit (84)
Kaikki vilppi ilmoitukseen vaan!
Suomessa valtio lainaa rahaa näiden lusmujen elättämiseen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:01"]
Suomessa ei todellakaan kannata omista asioista puhua. Sen verran kateellista porukkaa on. Anonyymipalstalla voin kertoa että minä otan kaikki tuet mitä vain saan. En tosin laittomasta ja olen liian laiska tekemään muuta siinä ohella kun menee kaikki energia kuntoiluun ja huvitteluun.
[/quote]
Ei se mitään kateutta ole, vaan voimatonta turhautumista ja vähän vihaakin siitä, että joillakin on moraali tuota luokkaa. Ahdistaa niin katsella vierestä ihmisiä, jotka eivät saa apua todelliseen tarpeeseen ja ahdistaa itseäkin, että elämä on niin kovaa taistelua killinkien varassa, kun lapset ovat sairaita. Tuskastuttaa, että jotakin ihmisjoukkoa se vain huvittaa.
[/quote]
Oikeaa hätää Suomessa ei olekaan. On vain itse aiheutettua kurjuutta. Päihteiden käyttäjät eivät ole uhreja vaan ovat osansa ansainneet. Jokainen pelaa korttinsa itse. 18 - 60 vuotiaille terveille ihmisille ei tulisi antaa mitään tukia. Kurjuutta ei poisteta tulonsiirroilla. Niillä pitkitetään vain kärsimystä. Tuet pois ja poliisi valvomaan.
[/quote]
Olisitko valmis perustamaan lynkkaustiimin, joka käy teloittamassa koteihinsa ja sairaalavuoteisiinsa ihmiset, jotka eivät pärjää ilman apua ja tulonsiirtoja? Lyhentämässä ns. kärsimysen pidentämisen? Iästä viis, sylilapsikin kelpaa? No, en jää tästä kanssasi "keskustelemaan", turha kaltaisistasi on provosoitua. Toivon vaan, että pilkka kopsahtaa omaan nilkkaasi.
Ap., kunnon kyylä :D!!! Pitäiskö sun hankkia elämä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:06"]
Mulla vituttaa naapurin työtön. Se saa jotain tukia ja silti ajaa toisten naapureiden nurmikoita ja tekee pihatöitä ja ne maksaa sille sitten pimeänä käteen palkkaa. Odotan kans sitä lomaketta, niin käräytän äijän.
[/quote]
Oleetko nähnyt kun raha vaihtaa omistajaa? melko ankea elämä täytyy olla että tuollaisesta viitsisi haloon nostaa. Toisekseen aika vaijkea todistaa. Ensinnäkin patistetaan työttömiä puhdetöihin ja sitten kun menevät niin aletaan kytätä maksetaanko niille jotain.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:39"]
Mulla vituttaa naapurin työtön. Se saa jotain tukia ja silti ajaa toisten naapureiden nurmikoita ja tekee pihatöitä ja ne maksaa sille sitten pimeänä käteen palkkaa. Odotan kans sitä lomaketta, niin käräytän äijän.
[/quote]
Oleetko nähnyt kun raha vaihtaa omistajaa? melko ankea elämä täytyy olla että tuollaisesta viitsisi haloon nostaa. Toisekseen aika vaijkea todistaa. Ensinnäkin patistetaan työttömiä puhdetöihin ja sitten kun menevät niin aletaan kytätä maksetaanko niille jotain.
[/quote]
En ole nähnyt, mutta mies on kertonut, että saa viisi euroa siitä, että kolaa pihan ja lapioi polut tyhjiksi. Lisäksi on ajanut nurmikot naapurin vanhuksilta ja saa siitäkin kait vitosen. Lisäksi on halkonut saunapuita ja kantanut puuvarastoon yms ja sanoi viime kesänä, että ainakin yksi mummo antoi hänelle kahvipaketin ja 10 euroa siittä, että hän ajan kuluksi auttoi.
Olen kysynyt mieheltä suoraan, ilmoittaako kelaan ja maksaako veroja. Ei kuulemma ilmoita ja maksa veroja, vaan tekee ihan pimeänä noita hommia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:31"]
Ap., kunnon kyylä :D!!! Pitäiskö sun hankkia elämä?
[/quote]
Jaaha, lusmutkin alkaa heräilemään.
Mä olen muutaman kuukauden huijannut kelalta asumistukea, ei siirretty heti miehen osoitetta tänne meille. Syy, meillä ei olisi rahat riittäneet miehen velkojen vuoksi. Kämppä on pieni ja halpa, ja rahat menee ruokaan ym tarvittavaan, ei ryyppäämiseen. Mulla siis kaksi lasta. Myöskään ei tarvinnut maksaa kalliita päivähoitomaksuja, nyt nuorempi menee esikouluun. Joten mä toivon, älkää käräyttäkö sellaisia joiden elämän tiedätte olevan kitkuttamista. Mä en ole miehen velkoja hankkinut. Nyt asumme virallisesti yhdessä. Tiukkaa on, mutta pärjäämme.
Kyllä sellaisen, joka on työkykyinen, mutta joka laiskuuttaan makaa kotona ja vielä ylpeilee sillä, voi mielestäni käräyttää!
Tuo ukko joka vitosella kolailee muitten lumia kuulostaa musta harmittomalta. Ei parilla pihalla rikastu.. Ja jos hän ei sitä tekisi, mummojen pihat voisivat jäädä hoitamattomiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:50"]
Mä olen muutaman kuukauden huijannut kelalta asumistukea, ei siirretty heti miehen osoitetta tänne meille. Syy, meillä ei olisi rahat riittäneet miehen velkojen vuoksi. Kämppä on pieni ja halpa, ja rahat menee ruokaan ym tarvittavaan, ei ryyppäämiseen. Mulla siis kaksi lasta. Myöskään ei tarvinnut maksaa kalliita päivähoitomaksuja, nyt nuorempi menee esikouluun. Joten mä toivon, älkää käräyttäkö sellaisia joiden elämän tiedätte olevan kitkuttamista. Mä en ole miehen velkoja hankkinut. Nyt asumme virallisesti yhdessä. Tiukkaa on, mutta pärjäämme.
[/quote]
MIes on käyttänyt rahansa etukäteen, ei lainoja oteta niin, että niitä ei makseta takaisin :O MIllä ihmeen oikeutuksella kuvittelet, että sinulla olisi miehen takia oikeus huijata yhteiskunnan/ kunnan rahoja?
Kyllä mammat olisivat olleet onnellisia ennen Itä-Saksassa. Siellä olisi saanut innoissaan käräyttää naapureita ja tuttavia Stasille milloin mistäkin.
Kelaan voi jo nyt tehdä ilmiantoja kirjautumalla palveluun. Ja sielläkin on hei salassapitovelvollisuus.
Että joku ihan hakkaa halkoja mummoille ja kolaa lunta ja saa siitä vitosen tai peräti kympin!! Menisikö ap tekemään nuo asiat sillä summalla?
on eri asia lähipubin lusmut kuin työtön joka vitosella kolaa lumia mummon pihasta. kamoon. en käräyttäisi. pyytäisin kolaamaan omankin pihan. v*tuttaa niin noi lumityöt töiden jälkeen kun näköjään kesälläkin saa kolata..
Olen kesätöissä tällä hetkellä ja opiskelija. Ikää 19- vuotta. Voin sanoa, että tämä on yksi ärsyttävimmistä aiheista ja luonteenpiirteistä, jota vihaan suomalaisissa. En vain helvetti käsitä sitä, että joku voi olla niin katkera ja kateellinen, että kykenee käräyttämään omia naapureitaaan, kavereita ja sukulaisiaan.
Ne ketkä istuu virastoissa tai saa isoja tilejä miljoonafirmoilta, niin nauraa juuri teille kansalaisille, jotka keskitätte energianne ihan vääriin asioihin. Sen sijaan, että mietitään missä on oikeasti vika, niin kansa alkaa käräyttelemään toisiaan, koska toinen saa ruohonleikkauksesta 100€ enemmmän kuussa rahaa kuin itse käräyttäjä.
Jos joku koskaan ikinä tekisi minulle noin ja saisin vielä tietää kuka se oli, niin voin sanoa, että kosto tulisi olemaan suloinen. Katkeruus, kateus ja kyyläminen on ällöttävimpiä piirteitä varsinkin suomalaisissa.
Itse en koskaan käräyttäisi ketään kenellekkään. Vain sairas ja negatiivinen mieli tuottaa tuollaisen ajattelutavan käräytysten suhteen. Esimeriksi naapurilla on uusi auto ja hän on vaikkapa putkimies, ''ahaa minäpäs käräytän hänet, kun ei esa-petterin tulot voi olla niin hyviä, että varaa tuommoiseen autoon'' Tajuatteko mitä tarkoitan? Vain paha, kieroutunut, katkera ja negatiivinen ihminen ajattelee tuolla tavoin.
Jotkut asiat ovat sellaisia, että ei kannata mennä nokkaansa tunkemaan. Ymmärrättekö te, että jossain maissa kun sekaannut väärään asiaan, niin se voi maksaa sinulle pahimmillaan oman henkesi.
Arvon käräyttäjät, jos silti päätätte jatkossakin käräyttää, niin tehkää se edes omalla nimellä.
[/quote]
Minä en ole maksanut veroja koko euroaikana. Ei presidentitkään maksa veroja miljoona tuloistaan .
Jokaisen ihmisen pitäisi olla saman arvoinen Suomessa
Saakohan siitä kovan provision vai onko toisille pahan toivominen niin yleistä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:40"]
Mä en oikeastaan tiedä kumpaan mun pitäisi yksi ammattimainen kirppiskauppias ilmoittaa, Verohallinnolle vai odotanko Kelan ilmoitussivustoa. Tyyppi siis elää Kelan tuilla ja pyörittää jatkuvaa kaupankäyntiä netissä ja eri kirppiksillä.
[/quote]
Öö eikös kuka tahansa saa myydä esim. torissa tai huutiksessa ym tavaroitaan? Eivät nuo työssäkäyvätkään myyjät tulojaan veroina ilmoittele, ellei sitten ole toiminimi ja selvä yritys.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:39"]
[/quote]
[/quote]
En ole nähnyt, mutta mies on kertonut, että saa viisi euroa siitä, että kolaa pihan ja lapioi polut tyhjiksi. Lisäksi on ajanut nurmikot naapurin vanhuksilta ja saa siitäkin kait vitosen. Lisäksi on halkonut saunapuita ja kantanut puuvarastoon yms ja sanoi viime kesänä, että ainakin yksi mummo antoi hänelle kahvipaketin ja 10 euroa siittä, että hän ajan kuluksi auttoi.
Olen kysynyt mieheltä suoraan, ilmoittaako kelaan ja maksaako veroja. Ei kuulemma ilmoita ja maksa veroja, vaan tekee ihan pimeänä noita hommia.
[/quote]
Ihmisen täytyy olla sairas, jos jonkun tekemistä vitosen tai kympin hanttihommista menettää yöunensa.
Älkää nyt viitsikö pienistä vilungeista ottaa migreeniä. Paljon vakavampaa ovat esim suuryritysten verojärjestelyt (veroparatiisit, omistusjärjestelyt jne). Suuromistajien vero-, valuutta- ja osakekikkailut. Näissä jää miljardit eurot yhteiseen kassaan saamatta. Ilmiantakaa heitä. Ai niin se ei olekaan mahdollista.
Ei ihme että kansojen moraali heikkenee.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1421633981264