Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisipa pian se KELAn käräytyslomake.

Vierailija
09.07.2015 |

Kun Verohallinnon vilppilomakekin kerää näin suuren suosion.

Tiedän paljon enemmän Kelan tukien huijaajia, kuin verottajaa huijaavia.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Ihme piireissä se sinäkin sitten liikut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Ihme piireissä se sinäkin sitten liikut.

[/quote]

joo, jotkut oikein tykkää kehuskella näillä jutuilla, miten taas onnistuivat nyhtämään väärin perustein rahaa

Vierailija
4/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama..

Vierailija
5/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan tiedä kumpaan mun pitäisi yksi ammattimainen kirppiskauppias ilmoittaa, Verohallinnolle vai odotanko Kelan ilmoitussivustoa. Tyyppi siis elää Kelan tuilla ja pyörittää jatkuvaa kaupankäyntiä netissä ja eri kirppiksillä.

Vierailija
6/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä lähtisinkö käräyttelemään mutta suunnattomasti vit*ttaa ihmiset jotka melko avoimesti kertovat vedätyksistään ja silti on niin voivoivähän rahaa ettei oo sitä eikä tätä. esim avoero mutta äijä on kotona ja vuokraa pimeästi omaa asuntoaan. voivoivähän rahaa varmaan menee sinne lähipubiin.

ja minä maksan onneksi "vain" 25% veroja palkastani..ei oo rahaa eikä AIKAA istua pubissa. jos oisi rahaa ja aikaa voisi harjoitella koska kärsin niinä harvoina pubikertoina seuraavan aamun kauheista krapuloista. olen katkera pska. 

Vierailija
7/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:40"]Mä en oikeastaan tiedä kumpaan mun pitäisi yksi ammattimainen kirppiskauppias ilmoittaa, Verohallinnolle vai odotanko Kelan ilmoitussivustoa. Tyyppi siis elää Kelan tuilla ja pyörittää jatkuvaa kaupankäyntiä netissä ja eri kirppiksillä.
[/quote]
Käräytä molemmille.

Vierailija
8/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:40"]

Mä en oikeastaan tiedä kumpaan mun pitäisi yksi ammattimainen kirppiskauppias ilmoittaa, Verohallinnolle vai odotanko Kelan ilmoitussivustoa. Tyyppi siis elää Kelan tuilla ja pyörittää jatkuvaa kaupankäyntiä netissä ja eri kirppiksillä.

[/quote]

Odota Kelan vilppisivustoa ja sitten ilmoitat molemmille.

Vierailija
9/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans tiedän tyypin, joka päivärahojen lisäksi saa pimeitä vuokratuloja 900 euroa kuussa. Tekis mieli käräyttää se.

Vierailija
10/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin tunnen muutamia jotka huijaa Kelasta tukia, mutta eipä ole mun hommani niitä käräytellä. Saati, että kiinnostaisi edes alkaa kavereita käräytteleen.
Mulle se on ihan sama miten kukakin elämänsä elelee. Jos joku haluaa huijata tukia niin eiköhän se ole hänen ihan oma asiansa.

Vierailija
11/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:49"]

Mä kans tiedän tyypin, joka päivärahojen lisäksi saa pimeitä vuokratuloja 900 euroa kuussa. Tekis mieli käräyttää se.

[/quote]

Tietenkin käräytät. Kun talous on tiukilla, ne vähätkin tukieurot pitää ohjata niille, jotka oikeasti tarvitsevat. Maanhiljaisille vanhuksille, jotka valittamatta omaishoitavat puolisoitaan jne., eikä laiskoille lusmuille, jotka naureskellen syljeskelevät kattoon.

Vierailija
12/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:40"]Mä en oikeastaan tiedä kumpaan mun pitäisi yksi ammattimainen kirppiskauppias ilmoittaa, Verohallinnolle vai odotanko Kelan ilmoitussivustoa. Tyyppi siis elää Kelan tuilla ja pyörittää jatkuvaa kaupankäyntiä netissä ja eri kirppiksillä. [/quote] Käräytä molemmille.

[/quote]

Pitäisikö verottajan olla jotenkin kiinnostunut kirpputorimyynnistä? Siinä on alv 0 %. Kuuden tonnin tuloista tuloveroprosentti on noin 1, ja kymppitonnin tuloista noin 1,5. Tuskinpa kirppisbisneksellä kovin paljon tienaa. Tietysti jos saa veronalaista tuloa Kelalta, niin prosentit isommat. Kelalle minä kuitenkin ensisijaisesti käräyttäisin. Kela ilmoittakoon verottajalle, jos on tarpeen.

Vierailija
13/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:51"]

Itekin tunnen muutamia jotka huijaa Kelasta tukia, mutta eipä ole mun hommani niitä käräytellä. Saati, että kiinnostaisi edes alkaa kavereita käräytteleen. Mulle se on ihan sama miten kukakin elämänsä elelee. Jos joku haluaa huijata tukia niin eiköhän se ole hänen ihan oma asiansa.

[/quote]

Mietipä keneltä ne rahat ovat pois.

Vierailija
14/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:40"]Mä en oikeastaan tiedä kumpaan mun pitäisi yksi ammattimainen kirppiskauppias ilmoittaa, Verohallinnolle vai odotanko Kelan ilmoitussivustoa. Tyyppi siis elää Kelan tuilla ja pyörittää jatkuvaa kaupankäyntiä netissä ja eri kirppiksillä.
[/quote
Mikä tässä on ongelma?
Verovapaasti saa normaalia käytettyä tavaraa myydä noin 7000e edestä jonka jälkeen joutuu vasta ilmoittamaan myynit verottajalle ja sittenkin verot joutuu maksamaan ostojen ja myyntien erotuksesta jos ylittää 8500e

Vierailija
15/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:51"]

Itekin tunnen muutamia jotka huijaa Kelasta tukia, mutta eipä ole mun hommani niitä käräytellä. Saati, että kiinnostaisi edes alkaa kavereita käräytteleen. Mulle se on ihan sama miten kukakin elämänsä elelee. Jos joku haluaa huijata tukia niin eiköhän se ole hänen ihan oma asiansa.

[/quote]

No ei se ihan henkilön oma asia ole, jos yhteisistä varoista varastaa. Vai meinaatko, että se on ihan sun kaverin oma asia, jos vie sun lompakosta kaikki käteiset?

Vierailija
16/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei todellakaan kannata omista asioista puhua. Sen verran kateellista porukkaa on. Anonyymipalstalla voin kertoa että minä otan kaikki tuet mitä vain saan. En tosin laittomasta ja olen liian laiska tekemään muuta siinä ohella kun menee kaikki energia kuntoiluun ja huvitteluun. 

Vierailija
17/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valtion vika jos on laitettu niin helpoksi huijata. Suomi on muutenkin ihmeellinen paikka. KELAssa käydessä oikein tarjoillaan kaikkia tukia. Suomi on tuhoon tuomittu. 

Vierailija
18/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:01"]

Suomessa ei todellakaan kannata omista asioista puhua. Sen verran kateellista porukkaa on. Anonyymipalstalla voin kertoa että minä otan kaikki tuet mitä vain saan. En tosin laittomasta ja olen liian laiska tekemään muuta siinä ohella kun menee kaikki energia kuntoiluun ja huvitteluun. 

[/quote]

Ei se mitään kateutta ole, vaan voimatonta turhautumista ja vähän vihaakin siitä, että joillakin on moraali tuota luokkaa. Ahdistaa niin katsella vierestä ihmisiä, jotka eivät saa apua todelliseen tarpeeseen ja ahdistaa itseäkin, että elämä on niin kovaa taistelua killinkien varassa, kun lapset ovat sairaita. Tuskastuttaa,  että jotakin ihmisjoukkoa se vain huvittaa.

Vierailija
19/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vituttaa naapurin työtön. Se saa jotain tukia ja silti ajaa toisten naapureiden nurmikoita ja tekee pihatöitä ja ne maksaa sille sitten pimeänä käteen palkkaa. Odotan kans sitä lomaketta, niin käräytän äijän.

Vierailija
20/84 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:01"]

[/quote]

Ei se mitään kateutta ole, vaan voimatonta turhautumista ja vähän vihaakin siitä, että joillakin on moraali tuota luokkaa. Ahdistaa niin katsella vierestä ihmisiä, jotka eivät saa apua todelliseen tarpeeseen ja ahdistaa itseäkin, että elämä on niin kovaa taistelua killinkien varassa, kun lapset ovat sairaita. Tuskastuttaa,  että jotakin ihmisjoukkoa se vain huvittaa.

[/quote]

Oikeaa hätää Suomessa ei olekaan. On vain itse aiheutettua kurjuutta. Päihteiden käyttäjät eivät ole uhreja vaan ovat osansa ansainneet.  Jokainen pelaa korttinsa itse. 18 - 60 vuotiaille terveille ihmisille ei tulisi antaa mitään tukia. Kurjuutta ei poisteta tulonsiirroilla. Niillä pitkitetään vain kärsimystä. Tuet pois ja poliisi valvomaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi