Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?

Vierailija
09.07.2015 |

Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä pokaat näitä panoja? Äläkä vaan sano, että samasta lähiöostarin baarista. Voi tietysti olla, että sua ei ehkä oteta vakavasti.

Vierailija
22/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:22"]

Enemmän passionate tyyliä. Vedä miestä nussimisen aikana tiukasti itseäsi vasten, ja kiedo kätesi miehen ympärille. Tällä tavoin saat itsesi miehen mieleen, ja hän ottaa yhteyttä myöhemmin. Jos olet arka etkä uskalla edes koskea mieheen et jää mieleen.

T: Mies

[/quote]

Itseasiassa teen näin AINA ;) Tunnun muutenkin olevan aina se haluavampi osapuoli ja enemmän miehen kimpussa kun mies mun. Ap

Vierailija
24/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:25"]

Missä sä pokaat näitä panoja? Äläkä vaan sano, että samasta lähiöostarin baarista. Voi tietysti olla, että sua ei ehkä oteta vakavasti.

[/quote]

En oo itseasiassa koskaan harrastanut seksiä omassa kotikaupungissani, vaan hommaan panoni muista kaupungeista tai ulkomailta :) Ap

Vierailija
25/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:25"]

Laihduta

[/quote]

Olen alipainoinen :D Ap

Vierailija
26/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen, näköinen, tissinen ap on? Mistä päin seuraa kaipaat?
Itse olen elähtäneessä suhteessa ja kaipaisin vakipanokaveria.
T.m39v

Vierailija
27/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:42"]Minkä ikäinen, näköinen, tissinen ap on? Mistä päin seuraa kaipaat?
Itse olen elähtäneessä suhteessa ja kaipaisin vakipanokaveria.
T.m39v
[/quote]
Runkku olet säälittävä

Vierailija
28/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:42"]

Minkä ikäinen, näköinen, tissinen ap on? Mistä päin seuraa kaipaat? Itse olen elähtäneessä suhteessa ja kaipaisin vakipanokaveria. T.m39v

[/quote]

En lähde varattujen matkaan. Ap

Vierailija
29/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin miten olisi omanarvontunne?

Mies

Vierailija
30/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:05"]

Jos ei ole provo niin miten olisi omanarvontunne?

Mies

[/quote]

Ei ole koskaan sellaista ollutkaan. Ap

Vierailija
31/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta seksin jälkeen tenttaaminen, se ei tee hyvää vaikutusta ja luultavasti olet tärkeimmät palautteet jo saanut. Älä ole myöskään yli-innokas, se saattaa pelästyttää miehen. Jos tapaat kivan tyypin, sano aamulla jotain kevyen kehuvaa ja ilmaise olevasi valmis uusintaan ihan vain seksimielessä. Esim: "Olipa harvinaisen kiva yö, jos haluat ottaa joskus uusiksi niin soittele" ja annat puhelinnumeron. Älä takerru tai ole yli-innokas vaan tasavertainen satunnaisen seksin harrastaja.

Vierailija
32/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:27"]

Lopeta seksin jälkeen tenttaaminen, se ei tee hyvää vaikutusta ja luultavasti olet tärkeimmät palautteet jo saanut. Älä ole myöskään yli-innokas, se saattaa pelästyttää miehen. Jos tapaat kivan tyypin, sano aamulla jotain kevyen kehuvaa ja ilmaise olevasi valmis uusintaan ihan vain seksimielessä. Esim: "Olipa harvinaisen kiva yö, jos haluat ottaa joskus uusiksi niin soittele" ja annat puhelinnumeron. Älä takerru tai ole yli-innokas vaan tasavertainen satunnaisen seksin harrastaja.

[/quote]

Tää on hyvä, kiitos! :) Ap

Vierailija
33/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi? Muuten en oikein ymmärrä tuollaista käytöstä.

Vierailija
34/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:35"]

Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi? Muuten en oikein ymmärrä tuollaista käytöstä.

[/quote]

Ei ole :) Ap

Vierailija
35/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei aja miehiä tehokkaammin karkuun kuin se, että on epävarma, haluaa miellyttää ja etsii miehiltä pönkitystä egolleen. Omalla kokemuksella sanon, se ei ole kiinni siitä millainen olet, vaan miten "esität" itsesi. Olen testannut molempia tapoja lyhyen ajan sisällä, en ole itse ehtinyt muuttumaan ulkonäöltäni tai muiltakaan osin tänä aikavälinä:

Olen pystynyt feikkaamaan normaalin itsevarmaan illan ajan -> mies laittaa aina viestiä ja haluaa nähdä uudelleen.

Kun olen ollut oma epävarma itseni -> miehestä ei yhtikäs kuulu mitään.

Vierailija
36/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:35"]

[/quote]

Ihan rationaalista alkaa miettiä tekeekö jotain väärin/onko itsessä joku vialla jos yksikään mies ei halua uusintaa.

Vierailija
37/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:44"]

Mikään ei aja miehiä tehokkaammin karkuun kuin se, että on epävarma, haluaa miellyttää ja etsii miehiltä pönkitystä egolleen. Omalla kokemuksella sanon, se ei ole kiinni siitä millainen olet, vaan miten "esität" itsesi. Olen testannut molempia tapoja lyhyen ajan sisällä, en ole itse ehtinyt muuttumaan ulkonäöltäni tai muiltakaan osin tänä aikavälinä:

Olen pystynyt feikkaamaan normaalin itsevarmaan illan ajan -> mies laittaa aina viestiä ja haluaa nähdä uudelleen.

Kun olen ollut oma epävarma itseni -> miehestä ei yhtikäs kuulu mitään.

[/quote]

Voi kun osaiskin feikata sitä itsevarmuutta, mutta ei onnistu edes kännin avulla :/ Ois kiva kokeilla kyllä tota teoriaa itsekin. Ap

Vierailija
38/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kai sä nyt halua hankkia normaalia hyvää itsetuntoa, itsevarmuutta ja omantunnonarvoa vain sen takia, että saisit enemmän kuin yhden yön panoja?

Se asenne, mikä sulla on eittämättä heijastuu koko elämään: ura, ystävyys, ihmissuhteet ylipäänsä.

Vierailija
39/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta kuulostaa, mutta ... Aika harva alkaa vakavasti toisesta kaupungista olevan yhenillan jutun kanssa. Se ei vain mee niin. Ja tarinat kulkee paremmin kuin luulet, joten tietyntyyppiset voi karttaa ja toiset etsiytyä sinun seuraan. Miehet oikeasti hakee erityyppisiä naisia lyhyisiin ja pitkiin suhteisiin. Vain yhtäkkinen rakastuminen voi sekoittaa tuota, ja sekin taitaa viedä ainakin yhden selvän päivän... tai ainakin selvähkön varttitunnin yhdessä. Krappista ei lasketa.

Vierailija
40/161 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:22"]

Provolta kuulostaa, mutta ... Aika harva alkaa vakavasti toisesta kaupungista olevan yhenillan jutun kanssa. Se ei vain mee niin. Ja tarinat kulkee paremmin kuin luulet, joten tietyntyyppiset voi karttaa ja toiset etsiytyä sinun seuraan. Miehet oikeasti hakee erityyppisiä naisia lyhyisiin ja pitkiin suhteisiin. Vain yhtäkkinen rakastuminen voi sekoittaa tuota, ja sekin taitaa viedä ainakin yhden selvän päivän... tai ainakin selvähkön varttitunnin yhdessä. Krappista ei lasketa.

[/quote]

Mua nyt naurattaa nää provoepäilyt. Joka kerta kun oon tehnyt tälle palstalle keskustelun, mua on epäilty provoksi :D Olenkohan jotenkin outo sitten...

Nämä mun tapaamat miehet ovat naapurikaupungeista, eli välimatka ei ole iso (< 20 km) ja suurimmalla osalla on auto+julkinen liikenne kulkee eli epäilen että siitä johtuisi. Ap