Miksi kelpaan vain yhden yön panoksi?
Ymmärrän että pelimiehet lähtevät baarista hakemaan pääasiassa sitä YHDEN yön panoa, mutta vaikka yritän aina seksin jälkeen kysellä näiltä pleijereiltä oliko heillä hauskaa, teinkö kaiken oikein (vastaus on aina kyllä) ja muutenkin parhaani mukaan yritän miellyttää heitä sängyssä, jään aina vain yhden yön panoksi. Miksei kukaan näistä miehistä halua panna toista kertaa jos seksi on kerran hyvää? Olisi kiva löytää joku vakkari panokaveriksi, ettei uutta tarvitsisi iskeä joka viikonloppu jostain baarista :(
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:35"]
Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi? Muuten en oikein ymmärrä tuollaista käytöstä.
[/quote]
Ihan rationaalista alkaa miettiä tekeekö jotain väärin/onko itsessä joku vialla jos yksikään mies ei halua uusintaa.
[/quote]
Tämä!!! Mulla ei oo koskaan ollut huonoa seksiä näiden yhden yön hoitojeni kanssa, ja olisin mielelläni tavannut heitä uudestaan seksin merkeissä. Harmittaa etten ole kelvannut kenellekkään heistä. Tietysti syytän itseäni. Ap
Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:22"]
Provolta kuulostaa, mutta ... Aika harva alkaa vakavasti toisesta kaupungista olevan yhenillan jutun kanssa. Se ei vain mee niin. Ja tarinat kulkee paremmin kuin luulet, joten tietyntyyppiset voi karttaa ja toiset etsiytyä sinun seuraan. Miehet oikeasti hakee erityyppisiä naisia lyhyisiin ja pitkiin suhteisiin. Vain yhtäkkinen rakastuminen voi sekoittaa tuota, ja sekin taitaa viedä ainakin yhden selvän päivän... tai ainakin selvähkön varttitunnin yhdessä. Krappista ei lasketa.
[/quote]
Kaukosuhteet on nykyisin yleisiä.
Ja tiedän useammankin parin, joiden suhde on lähtenyt yhden illan jutusta. Nyt ei asuta USA:ssa vaan Suomessa. Täällä deittailukulttuuri on täysin erilainen. Älä jaksa yrittää uskotella muille myyttiä "eri naisista suhteisiin ja yhden illan juttuihin" yleisesti - se voi pitää paikkansa yksittäisten kohdalla, muttei yleisesti.
ps. Tämä kommentti tuli naiselta, joka itse ei suhtaudu yhden illan juttuina toimineisiin miehiin koskaan vakavampana. Tämä ei tarkoita, että joku muu nainen voisi hyvin alkaa tapailla yhden illan juttuansa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:30"]
Eka iltana ei kannata antaa, jos haluaa jotain jatkoja!
[/quote]
Kyllä mun itsevarmoille (ja ihan tavallisille), ekana iltana miehen kanssa seksiä harrastaneille naisille on tullut miehiltä treffipyyntö - päiväsaikaan kahville, tai muulle tapaamiselle. Pihtaaminen on myytti, jolla säkin yrität kontrolloida naisten normaalia seksikäyttäytymistä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:30"]
[/quote]
Kyllä mun itsevarmoille (ja ihan tavallisille), ekana iltana miehen kanssa seksiä harrastaneille naisille on tullut miehiltä treffipyyntö - päiväsaikaan kahville, tai muulle tapaamiselle. Pihtaaminen on myytti, jolla säkin yrität kontrolloida naisten normaalia seksikäyttäytymistä.
[/quote]
Naurattaa kun joku on alapeukuttanut. Menkää pliis välillä tekin ulos, sosiaaliseen maailmaan niin käsitätte miten asiat toimivat 2015.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:32"]
Älä anna ennen kuin kunnon seurustelusuhteessa. Itse pilaat kaikki tuolla tyylillä. Sinusta menee ihan maku jos heti ekalla kerralla suostut seksiin.
[/quote]
Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap
Jos nainen on luonteeltaan epävarma ressukka, miksi mies haluaisi uusintaa kun paremman löytää jo ennen kuin on alkanut edes kassit täyttyä? Itsetunto on hankala homma. Se ei noin vaan parane. Kannattaa käydä terapiassa ja etsiä kirjallisuutta ja artikkeleita, joissa kerrotaan siitä. Ja älä ikinä lue mitään missä neuvot ovat tyyliin "osta uudet vaatteet ja käy kosmetologilla, niin itsevarmuus kohoaa". Sitä huomionhakemisella tapahtuvaa itsetunnon kohotustahan sä olet jo kokeillut, eikä ole selvästi auttanut.
-panomies
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:41"]
[/quote]
Kaverini antoi baaripanolleen ekana iltana muutama kuukausi sitten, ja nyt asuvat yhdessä. Eli enpä usko että pilaan itseäni :D Ap
[/quote]
Ja tohon seurusteluun vielä, en ole tavannut yhtäkään miestä joka etsisi vakavaa parisuhdetta. En etsi sitä itsekään, haluan vain seksiä. Toki se on vain plussaa jos siitä kehittyisi jotain kestävämpääkin mutten odota sitä pelimiehiltä. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:42"]
Jos nainen on luonteeltaan epävarma ressukka, miksi mies haluaisi uusintaa kun paremman löytää jo ennen kuin on alkanut edes kassit täyttyä? Itsetunto on hankala homma. Se ei noin vaan parane. Kannattaa käydä terapiassa ja etsiä kirjallisuutta ja artikkeleita, joissa kerrotaan siitä. Ja älä ikinä lue mitään missä neuvot ovat tyyliin "osta uudet vaatteet ja käy kosmetologilla, niin itsevarmuus kohoaa". Sitä huomionhakemisella tapahtuvaa itsetunnon kohotustahan sä olet jo kokeillut, eikä ole selvästi auttanut.
-panomies
[/quote]
Ihana panomies <3 Viisasta tekstiä! Harmi vaan että meillä epävarmoilla ressukoillakin on himomme... Ap
-panomies
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:05"]
Jos ei ole provo niin miten olisi omanarvontunne?
Mies
[/quote]
Ei ole koskaan sellaista ollutkaan. Ap
[/quote]
Sen huomaa. Kannattaa hommata ja alkaa tekemään itselle sopivia päätöksiä.
Se on kyllä ihmeteltävää, että ei se miehiltä saatu huomio paranna itsetuntoa. Ei mulla ainakaan ole parantanut, vaikka olen saanut huomiota enemmän mitä hyvällä itsetunnollakin varustetut naiset. Sisäisesti pitää korjata juttuja ennenkuin voi olla hyvä itsetunto.
Jakorasialutkat kelpaa nimenomaan vaan yhdenyönpanoihin, ei niitä tyttöystäviksi haluta.
Mulla oli sinkkuna pitkään joka vkl uus mies. Yhden kanssa syntyi seurustelusuhde muiden kanssa ei ees mitään jatkoja. Mitä nyt yks perheellinen mies olis halunnu lapsen mun kanssa sekopää:) Muutenkin kyllä ihmetytti miten perheelliset harrastaa yhen illan juttuja, mikä tietty tuli ilmi vasta myöhemmin, että perheellinen. Yhen kanssa meni 8 kortsua ja muija odotti lasten kanssa melkein vieressä. Mikä sika! Oikea löytyi kun en sitä enää etsinyt enkä ekana iltana antanut. T. Nyt jo yli 10v kahleissa:)
Heips;)
älä edes ajattele että vika olisi sinussa, vaikkakin olen mies olen monasti kokenut saman..olisi kiva vaihtaa ajatuksia tai vaikka tutustuu..jutellaan lisää:) laita viestiä smurffipoika_35@suomi.fi
Niin kuinkahan monta panoa sullakin on ollut? Hyi hitto mikä antelias huoruli. Kondylooma onkin sitten kiva kaveri! Ja kohtusyöpä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:41"]
[/quote]
[/quote]
Okei. No mitä sitten valitat täällä?
Oot alipainoinen ja sulla on ruma kurttuinen pillu. Thats why. Plus että olet epätoivoinen ja epävarma. Ja susta ehkä liikkuu juttuja helppona pilluna
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"]
Jakorasialutkat kelpaa nimenomaan vaan yhdenyönpanoihin, ei niitä tyttöystäviksi haluta.
[/quote]
Pelimiehille ei kelpaa kukaan tyttöystäväksi enkä sitä edes halua/odota, miksei se jo tule selväksi? :D Ap