Menimme naimisiin ysärillä, eikä silloin tullut mieleenkään, että
vieraiden pitäisi kustantaa häät... tai emme edes ajatelleet, että lahjaksi tulisi rahaa. Ei sitä paljoa tullutkaan. Kattiloita ja pyyhkeitä tuli, ja kaikista olimme onnellisia. Minä näitä ihmisiä nykyään oikein vaivaa.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:32"]Harvemmin 20-22-vuotias on kovin aikuinen..
[/quote]
Mulla on 22-vuotias aikuinen poika. Taidat olla aikamoinen täti-ihminen.
Me mentiin viime kesänä naimisiin. En olisi kuuna päivänä suostunut kirjaamaan kutsuun, että vain raha kelpaa. Silti saimme lähes yksinomaan rahalahjoja,yllätyin miten vähän tavaralahjoja. Ihmiset ovat ilmeisesti jo tottuneet pitämään itsestään selvänä, että tavaralahja olisi huonompi kuin raha? Eniten ihmettelen kutsuja, joissa on vielä erikseen mainittuna, että paikalla ei lahjapöytää. Siis wtf?!? Kuinka monella tapaa asia pitää ilmoittaa, että vain raha kelpaa. Moukkamaista. Ihankuin jonkun pikkupöydän varaaminen esim. Korteille ja mahdollisille pikkulahjoille olisi ylivoimaista.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:34"]Ilmeisesti nykyään on "pakko se häämatka tehdä johonkin kaukomaille?jos mulla ei olisi varaa omalla rahalla kustantaa niin en menisi.no oikeestaan menisin itse mieluiten jonnekin kaupunkilomalle ja puolisoani ei voisi vähempää löhölomat kiinnostaa,edes häämatkalla. Mutta kukin tyylillään.
Ei ihme että nykyään on niin paljon talousongelmaisia kun kaikki ylimääräinen laitetaan luksukseen.sitte häämatkan jälkeen ihmetellään et mistä saatais rahat arjen pyöritykseen.
[/quote]
Minä olen se kirjoittaja, joka kertoi haluavansa lahjaksi rahaa häämatkaan. Ja no, me emme ole kumpikaan, en minä, eikä mies käyneet koskaan ulkomailla, ei edes Tallinnassa tai Tukholmassa. Haaparannalla toki, kun olen siitä läheltä kotoisin, kai se lasketaan? Emme todellakaan suunnittele häämatkakohteeksi mitään Thaimaata, mutta jos pääsisi vaikka Italiaan edulliselle kulttuurimatkalle, nukuttaisiin hostelleissa jne. Tai piru vie, kyllä se Tukholmakin kelpaa hyvin..
[/quote]
Tukholma olis ihana paikka ajan kanssa vietettynä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:34"]Ilmeisesti nykyään on "pakko se häämatka tehdä johonkin kaukomaille?jos mulla ei olisi varaa omalla rahalla kustantaa niin en menisi.no oikeestaan menisin itse mieluiten jonnekin kaupunkilomalle ja puolisoani ei voisi vähempää löhölomat kiinnostaa,edes häämatkalla. Mutta kukin tyylillään.
Ei ihme että nykyään on niin paljon talousongelmaisia kun kaikki ylimääräinen laitetaan luksukseen.sitte häämatkan jälkeen ihmetellään et mistä saatais rahat arjen pyöritykseen.
[/quote]
Minä olen se kirjoittaja, joka kertoi haluavansa lahjaksi rahaa häämatkaan. Ja no, me emme ole kumpikaan, en minä, eikä mies käyneet koskaan ulkomailla, ei edes Tallinnassa tai Tukholmassa. Haaparannalla toki, kun olen siitä läheltä kotoisin, kai se lasketaan? Emme todellakaan suunnittele häämatkakohteeksi mitään Thaimaata, mutta jos pääsisi vaikka Italiaan edulliselle kulttuurimatkalle, nukuttaisiin hostelleissa jne. Tai piru vie, kyllä se Tukholmakin kelpaa hyvin..