Kuinka monta kertaa on kohtuullista että vuokraisäntä esittelee asuntoa kun minä vielä asun siellä?
Olen muuttamassa pois vuokrakämpästä. Ilmoitin siitä 2 kk ennen muuttoa kun ajattelin olevani reilu. Nyt täällä käy joka viikko sitten porukkaa katselemassa, kun ei saa vuokrattua sitä (nosti vuokraa yli satasella, no ihmekös..)
Kauhee vaiva itselle siivota, etenkin nyt alkavan muuttorumban keskellä. Lisäksi minulla on koiria, jotka pitää aina järkätä pois täältä siksi aikaa kun on näyttö (itse olen lisäksi luonnollisesti usein töissä siihen aikaan). Alkaa jo v*tuttaa.
Kommentit (10)
No, otitko puheeksi? Sinuna soittaisin vuokranantajalle ja sanoisin, että tulit vastaan, kun ilmoitin 2 kk etukäteen ja toivoisit, että niitä näyttöjä olisi vähemmän. Tosin mielestäni sinun ei tarvitse siivoa erityisesti niitä varten, kai kaikki ymmärtää, että kun sinulla muutto tulossa, ei ole kämppä kuin jostain sisustuslehdestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaatii siivoamaan?
No minä itse en halua että täällä on kaaos kun täällä käy jotain porukkaa. Kyllä siinä nyt pitää aina vähintään arvotavarat piilottaa ja suurimmat sotkut siivota pois jos tänne tulee ihmisiä. Minulla on kaksi lasta, koiria, opiskelut, työ, eli elämä on kiireistä ja ei meidän koti ole koko ajan siisti nyt tällä hetkellä, etenkään kun olen alkanut käymään kaappeja ym läpi muuton takia.
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
?
Vierailija kirjoitti:
No, otitko puheeksi? Sinuna soittaisin vuokranantajalle ja sanoisin, että tulit vastaan, kun ilmoitin 2 kk etukäteen ja toivoisit, että niitä näyttöjä olisi vähemmän. Tosin mielestäni sinun ei tarvitse siivoa erityisesti niitä varten, kai kaikki ymmärtää, että kun sinulla muutto tulossa, ei ole kämppä kuin jostain sisustuslehdestä. :)
Joo no kaukana on sisustuslehdestä tällä hetkellä. Vaikka siivoiskin.
Näytä niille paljasta peppua. Kyllähän sitä keinot keksii
Olisitte voineet sopia vuokranantajan kanssa, että järjestää pari isompaa näyttöä niin, että halukkaat hakijat saa tulla katsomaan. Kohtuutonta ravata koko ajan, kun muutto tulossa. Tai sitten annat niiden koirien vaan olla siellä, samoin itse ja lapset kans.
Miksi kotoaan pitäisi poistua? Mutta en kyllä hyväksyisi kovin montaa näyttöä. 1-2 voisi olla ihan sopiva.
0