Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen taiteellinen ja musikaalinen fiilismies - kysy mitä haluat!

Vierailija
31.01.2024 |

Sen verran on pilkettä silmäkulmassa, ehkä saisin sukat pyörimään jaloissasi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olen lentävä hevonen. Luuletko että ihmisiä kiinnostaa olla joku objekti sun egolle?

Vierailija
2/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laskinta, mikä 5 potenssiin 5?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaivannut kaltaistasi. Soita mulle kitaraa laulaen, niin kirjoitan susta vuorollani runoja. Voidaan muuten pyöritellä muutakin kuin vain sukkia toistemme jaloissa. 

Vierailija
4/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 x 5 x 5x 5 x 5x 5

Vierailija
5/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pick-me boy

Vierailija
6/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Potenssi mainittu

Näin nopeasti laskettuna on 3125.

Ap

Vierailija
7/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaivannut kaltaistasi. Soita mulle kitaraa laulaen, niin kirjoitan susta vuorollani runoja. Voidaan muuten pyöritellä muutakin kuin vain sukkia toistemme jaloissa.

Mielelläni! Missäköhän voisi sinua kaunista runotyttöä tavata? Ja mitä muuta voi pyöritellä jaloissa, villasukkia ja kenkiä ehkä? :D

Ap

Vierailija
8/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevä, hyi kuvotus!

Vierailija
9/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lipevä, hyi kuvotus!

Eri- mutta mitä sit miehen pitää olla? Joku sohvalla makoileva kaljankittaaja, vailla esteettistä tajua ja minkäänlaista lahjakkuutta??

Vierailija
10/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni! Missäköhän voisi sinua kaunista runotyttöä tavata? Ja mitä muuta voi pyöritellä jaloissa, villasukkia ja kenkiä ehkä? :D

Ap

Viikonloppuna matkaan Lahteen. Jos ei siellä, niin deittiapeissa. 😉 Ja vastaus seuraavaan on, että kenkiä, villasukkia, toisiamme, ihan mitä tahansa kunhan tarpeeksi villiinnytään.

Vierailija
11/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viikonloppuna matkaan Lahteen. Jos ei siellä, niin deittiapeissa. 😉 Ja vastaus seuraavaan on, että kenkiä, villasukkia, toisiamme, ihan mitä tahansa kunhan tarpeeksi villiinnytään.

Kuulostaa hyvältä :) Kaunis runotyttö sopisi mulle vallan mainiosti, kun en mistään pinnallisesta hirveesti tykkää.

Ap

Vierailija
12/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö purat seksuaalista frustfraatiotasi hakkaamalla vaimoasi?

Vierailija
13/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö purat seksuaalista frustfraatiotasi hakkaamalla vaimoasi?

En ole ikinä lyönyt ketään.

Ap

Vierailija
14/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa hyvältä :) Kaunis runotyttö sopisi mulle vallan mainiosti, kun en mistään pinnallisesta hirveesti tykkää.

Ap

Mikä ikähaarukka täytyy laittaa, että sut löytää? 

Vierailija
15/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikä ikähaarukka täytyy laittaa, että sut löytää?

Mikä sun tänhetkinen maksimi on? :)

Ap

Vierailija
16/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähä samalta ku Windows95man. Joka tapauksessa kaikki vaaran merkit täyttyvät.

Vierailija
17/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kukka, mikä kukka olisit? 

Vierailija
18/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lipevä, hyi kuvotus!

Eri- mutta mitä sit miehen pitää olla? Joku sohvalla makoileva kaljankittaaja, vailla esteettistä tajua ja minkäänlaista lahjakkuutta??"

Ja mitään muuta vaihtoehtoahan ei ole

Vierailija
19/19 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fiilismies". Uusi inhokkisana