Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHIN vaate/meikki-mokasi?

Vierailija
08.07.2015 |

tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan! 

puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.

pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(

no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisena teininä piilotin itseni isoihin,epäistuviin ja rumiin vaatteisiin,maailman surkeimmalla tyylitajulla. Iso venähtänyt musta huppari, ruskeaa kaksiväristä mokkaa olevat ei-istuvat farkut joissa oli nyörit edessä,ja siinä seurana jättimäiset kolhot skeittarit tai lenkkarit. Meikkinä punainen huulipuna ja kamalat rajaukset,valkoisella naamalla. Hiustyylikin oli harkittu ja tyylikäs: Luihunnäköinen miesponnari niskassa roikkumassa. Tämän jälkeen tuli kausi jolloin käytin liian pieniä vaatteita,mikä sekin oli oikeasti karmivannäköistä.

Nyt aikuisena sentään tajuan jo mikä on kaunista ja mikä ei,mutten vaan osaa edelleenkään pukea itseäni kauniisti.

Vierailija
62/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen pyton-kuosinen joustava minihame yhdistettynä vihreä-mustiin raidallisiin sukkahousuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiva lukea. :)

Omat mokani ovat näitä ihan "perus" juttuja, eli aivan liian tumma meikkivoide (en tajua miksei kukaan huomauttanut) ja poisnypityt kulmakarvat.

Aloin yläasteella nyppimään kulmakarvojani ja 8. luokan luokkakuvassa kulmani ovat täysin epämuodostuneen näköiset, toinen on ihan lyhyt ja melkein pois nypitty, toinen suht normaali. Komeuden kruunasi violetti luomiväri, joka ulottui kulmiini saakka.

Sitten on vielä itseruskettava moka, eli laitoin sitä todella reippaasti, koska en tajunnut, että väri näkyy vasta muutamien tuntien jälkeen. Tulos; epätasainen läikikäs rusketus, esim. sormeni olivat ihan älyttömän ruskeat, mutta sormien välit valkoiset :D

Vierailija
64/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vitivalkoiset kulmakarvat joihin sitten mustaksi tukkani värjättyäni 90-luvun lopulla vetelin viirut mustalla kulmakynällä (useamman vuoden ajan...), ja voi luoja miten toivon nyt että joku olis vetänyt mua turpaan ja käskenyt opetella meikkamaan ennen kotoa poistumista :D

Vierailija
65/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on (edelleen) tapana levittää kulmakynää tosi runsaasti ja kulmakarvojen yli ja pyyhkiä sitten ylimääräinen pumpulipuikoilla pois, näin kulmista tulee nätimmän muotoiset. Yks päivä amk:ssa opiskellessani huomasin RUOKKIKSEN LOPUSSA että oli aamukiireessä jäänyt se pumpulipuikkovaihe väliin.

Helkutin hienot, lähes mustat noin sentin paksuiset epätasaiset pötköt kulmilla. Jees.

Vierailija
66/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni on syöpynyt se, kun joskus lukioikäisenä vedin jalkaani sellaiset mustat tekonahkaleggingsit (taskuttomat ja ei siis missään nimessä housut vaan ihan rehellisesti leggingsit) ja päälleni puin valkoisen tiukan trikoopaidan, joka oli vielä sen verran lyhyt, että juuri ja juuri ylettyi housunkaulukseen (tai tässä tapauksessa leggingsien....). Päivän mittaan huomasin sitten myös, että paita oli hiukan läpikuultava. Persjalkaiselle ja vatsan turvotuksesta helposti kärsivälle tuo ei todellakaan ollut mikään imarteleva asukokonaisuus, vaikka siihen aikaan kroppa ihan hyvässä kunnossa olikin :D Muistan niin elävästi miten yritin kiskoa sitä paitaa vähän alemmaksi ja miten alaston olo oli koko päivän.

Vierailija
67/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jostain näytteenä itseruskettavan pyyhkeen, ts. sellaisen kosteuspyyhkeen näköisen. Jossain mielenhäiriössä pyyhin kasvoni sillä illalla, muistin kyllä pestä kädet hyvin etteivät värjääny. Aamulla olin saada halvauksen kun näin naamani kylppärin peilistä! Naamani oli aivan tumman oranssinruskea. Yritin pestä ja kuoria naamaani moneen kertaan, mutta eihän se väri paljoa haalistunut. Se rusketuspyyhe oli ilmeisesti tarkoitettu säärille. Ja ikää oli 40 ja risat :/

Vierailija
68/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:22"]Ootte hauskoja!

mulla on näitä paljon, mutta 17-v. asuin saksassa ja tekno oli suurinta muotia. ostin jostain teknokaupasta mustan polvipituisen paksun kiiltävän haalarintapausen, jossa olkaimet meni rinnan viierestä sivulita. alle harmaa ribbipoolo, sukkahousut ja matalat käärmeenkiiltävät kävelykengöt.
tukka oli itsevärjätty vaalea suoralla otsatukalla ja asun kruunasi luonnonvaalea ja pastillinen polvipituinen untuvatakki.
tästä on todisteena kuva. olen ollut aika näky niiden trendikkäiden teknoajuen keskellä..
[/quote]

Ei kai tuo millään moka ollut? Luulen että näytit juuri siltä, miltä pitikin.

Vierailija
69/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:23"]Mustavalkoinen pyton-kuosinen joustava minihame yhdistettynä vihreä-mustiin raidallisiin sukkahousuihin.
[/quote]

Tästä herää ainoastaan kysymys, joka koskee sukkahousujen valmistajaa???

Vierailija
70/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:54"]No tämä ei ole järkyttävän kamala, mutta mainitsen silti.

L'oréalin Infallible Pro-Last huulipuna. Mitä luvattiin: kestävää väriä, joka ei lähde koko iltana pois ja kauniit huulet. Jos et ole kokeillut, niin ideahan on se että ensin maalataan huulet voimakkaalla pohjavärillä ja sen jälkeen laitetaan perään kosteuttavaa rasvaa. Kotona huulet näyttikin ihan järkyttävän hyvältä. Kuitenkin jossain vaiheessa iltaa vessan peilissä huomasin huulieni näyttävän lähinnä samalta kuin ruosteen päälle maalattu auton pinta: halkeilleet, kuivat, järkyttävät. Eikä tämä huulipuna todellakaan lähtenyt pois kuin meikinpoistoaineilla kotona ja sain olla koko illan huulet "rohtuneina" ja halkeilleena. Minulla ei siis ollut ennen punan laittoa lainkaan rohtuneet huulet, mutta väri tuntui imevän kaiken kosteuden jäänteetkin huulistani eikä sen 'kosteuttavan voiteen' lisääminen enää tässä vaiheessa auttanut. Tässä linkki tuotteeseen, jos sattuu kiinnostamaan :D http://www.lorealparisusa.com/en/Products/Makeup/Lips/Lip-Color/Infallible-Pro-Last-Lipcolor.aspx?shade=Rose-Tattoo-101
[/quote]

En tiedä onko kysymys samasta huulipunasta, mutta ostin itselleni vastaavan joskus 90-luvun loppupuolella.

Herranjumala se oli kauhea. Keräsi huulet tummanpunaisiin kuiviin pikkulaattoihin, Eikä sitä saanut millään pois.

Näytti tosi hyvältä valoisina kesäiltoina. :/

Vierailija
71/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissisaikoina kun olin yläasteella (tä oli tosin ennen ku sana "pissis" oli edes käytössä) olin ihan huumassa L`Orealin Rouge Pulp-huulikiiltoon, sellaiseen pinkinväriseen kiiltävään mönjään, mitä levittelin sit pitkin päivää huuliin..muuten olikin sit tyyliin Mikki Hiiri-collari päällä ja juoksutossut jalassa..En kestä edes ajatella, miltä oon mahdollisesti näyttäny..

Vierailija
72/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin istunut iltaa pari tuntia naama viistosti kohti aurinkoa ja seuraavana aamuna puolet naamasta helotti punaisena ja toinen puolikas oli kalpea. Töihin oli pakko mennä joten pistin kalpealle naamanpuolikkaalle runsaasti poskipunaa ja aurinkopuuteria. Hämyisässä kylppärissäni tulos vaikutti oikein onnistuneelta, eli näytin siltä kuin koko naama olisi kärähtänyt. Työpaikalla järkytyin, kun katosin itseäni peilistä ja kirkkaammat valot paljastivat, että naamanpuoliskoni olivat huomattavan eri sävyiset. Mukava tehdä asiakaspalveluhommia naamalla, josa toinen puolikas on perinteinen kärähtänyt punainen ja toinen puolikas oranssi.

Vierailija
73/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:45"]Kaikki vaatteet maastokuviota; sortsit, paita, polvipituiset sukat, kengät ja stetsoni (??). Olen nainen ja mahtoi olla hemaiseva yhdistelmä :D
[/quote]

Mulla oli tänään maastokuvioiset reisitaskuhousut ja t-paita, maastonvihree takki ja lyhyet hiukset miten sattuu. Tajusin vasta kun olin pukenu vaatteet päälle, että kuinka tyhmältä näytän :DD
Ja oon 15-vuotias tyttö

Vierailija
74/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:02"]-sininen ripsiväri
- liian tumma meikkivoide
-musta, lyhyt, virkattu neulepaita jonka alla vain mustat rintsikat
- oranssit kolitsihousut
-punakuvioitu antennipipo

Olin teini-ikäisenä ihan kylähullun maineessa!
Omasta mielestäni olin vain "taiteellinen " ja "erikoinen"
[/quote]kaikki yhtä aikaa?

Vierailija
75/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen leopardikuvioinen pörrökangasta oleva talvitakki, joka tosin talven käytön jälkeen näytti siltä että sitä on vedetty auton perässä pari sataa kilometriä, vanuttunut epämääräinen kasa.

Vierailija
76/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:23"]Mustavalkoinen pyton-kuosinen joustava minihame yhdistettynä vihreä-mustiin raidallisiin sukkahousuihin.
[/quote]

Tästä herää ainoastaan kysymys, joka koskee sukkahousujen valmistajaa???
[/quote]Metsola?

Vierailija
77/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lukioikäisenä aivan liian tummaa meikkivoidetta, kun halusin olla "ruskettunut". :D

Vierailija
78/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yritin peittää puuterilla tummia silmänaluksia. Lähin kaverin kanssa kaupunkiin. Kaverini ei ollut huomannut mitään, mutta kun lähdettiin kaupungista niin äitini huomasi että mun silmän alukset oli tositosi tummat :D myyjätkin olivat katsoneet ihmeissään minua mutta en tajunnut että silmistä se johtui

Vierailija
79/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:47"]Nuorempana yritin peittää puuterilla tummia silmänaluksia. Lähin kaverin kanssa kaupunkiin. Kaverini ei ollut huomannut mitään, mutta kun lähdettiin kaupungista niin äitini huomasi että mun silmän alukset oli tositosi tummat :D myyjätkin olivat katsoneet ihmeissään minua mutta en tajunnut että silmistä se johtui
[/quote]

Jassoo.

Vierailija
80/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella olin jonku Barbin mukana saanut meikkisetin, joka sisälsi vaaleanpunaisen (siniseen taittavan) huulipunan ja jotain glitterigeeliä, jossa glitterit olivat sinisiä tähtiä. Jostain syystä nelosluolan luokkakuvaani varten keksin käyttää näitä ehostautumiseen niin että liimasin naamani täyteen glitteritähtiä ja (sini)punasin huuleni karkealla otteella. Ai visti että olen viehättävä siinä kuvassa, jota tietenkin ahkerasti myös sukulaisille jaettiin! Mukava on jälkikäteen katsella, miten sievä ja luova lapsi sitä on tullut oltua. Siniset tähdet eivät edes näy vaan naamani on täynnä tummia pisteitä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä