Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHIN vaate/meikki-mokasi?

Vierailija
08.07.2015 |

tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan! 

puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.

pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(

no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koko yläasteen löysiä college-housuja, koska ala-asteelta oli jäänyt trauma erään tytön haukuttua minua läskiksi farkuissa.

Vierailija
162/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuille terkut, joo minä se olen :) Yläasteen kevätjuhla, kaikkien aikojen vakavin ihastukseni (joka siis ei koskaan edennyt ihastustani+mahdollisia katseittemme kohtaamisia pidemmälle) pääsi samassa juhlassa ylioppilaaksi. Äiskä oli männä viikolla käynyt Virossa ja tuonut tulijaisiksi maailman lyhimmän mustan hameen, jossa mustat osittain lateksiset olkaimet (ts. tietyn ammattikunnan työunivormu). Mietin, että on kyllä tositosi lyhyt hame, mutta kun kotona sitä mallailin päälleni (vaikka olen aina ollut vähän ylipainoinen jolla kamalat tankkireidet), niin ajattelin että ihan OK:ltahan tämä näyttää, täytyyhän minun nyt viimeisenä mahdollisena päivänä tehdä vaikutus ihastukseeni ennenkuin lähtee opiskelemaan ties minne. Pisteenä iin päällä olivat hyvin korkeat korkkarit.

No, "yllättäen" sain tirskahteluja ja merkitseviä katseita siellä suuressa salissa kun niillä korkkareilla yritin vielä hoiperrella "tosi luonnollisesti ja helposti" pystyssä, myös ihastukseni kohde vilkaisi huvittuneena. Häntä lukuunottamatta muita mulkaisin takaisin vihaisesti. Kuulin vain jälkikäteen että oli se hame ollut aika lyhyt, kun sukkahousujen vahvennettu osuuskin oli siellä iloisesti vilkkunut :))) Montaa juttua en pukeutumisessani ole edes vuosien päästä hävennyt, mutta pelkästään tämän kirjoittaminenkin saa häpeän punan vieläkin nousemaan poskilleni ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:19"]Käytin koko yläasteen löysiä college-housuja, koska ala-asteelta oli jäänyt trauma erään tytön haukuttua minua läskiksi farkuissa.
[/quote]
:( ... <3 :(

Vierailija
164/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisella ysärillä luulin olevani hirmu trendikäs kun yhdistin molemmat vallitsevat huipputrendit: paksupohjakengät ja verkkarit. Ja sitten vielä oranssi fleece tai joku Fubun huppari viimeistelemään asukokonaisuus. 

Vierailija
165/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:39"]

Mustavalkoinen leopardikuvioinen pörrökangasta oleva talvitakki, joka tosin talven käytön jälkeen näytti siltä että sitä on vedetty auton perässä pari sataa kilometriä, vanuttunut epämääräinen kasa.

[/quote] yrrgh! :D

Vierailija
166/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:14"]tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan! 

puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.

pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(

no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)

[/quote]

Jos sinulle vastaisuudessa tapahtuu onnettomuuksia, ensimmäinen neuvo on pysyä rauhallisena. Et auta lastasi tuolla hötkyilyllä.

Molemmat poikani harrastavat urheilua ja vapaa-aikanakin on sattunut. Silloin tarvitaan vanhemmuutta millä tilanne rauhoitetaan. :)

Vierailija
167/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, vertaistukea. Olin tein-ikäisenä ja juuri omilleen muutettuaan aivan kävelevä tyylikatastrofi, nykyään ostan vain (smart) casual -tyylisiä vaatteita ja tarkastutan asuni avomiehellä ennen ulosmenoa ettei vain tule tehtyä vielä lisää kamalia mokia :D oma tyylisilmäni on jostain syystä aivan karmean alikehittynyt.
..
Listataanpas teini-iän/varhaisen aikuisuuden helmihetkiä:
- veljen vanhat hupparit ja lököhousut ihan julkisella paikalla
- trikoiset leveälahkeiset jumppahousut farkkujen sijasta normaaleina housuina (miksi?!?)
- karmivan lyhyet hameet yhdistettynä outoihin paitoihin ja farkkuliiveihin
- oranssit hiukset etuotsatukalla
- verkkarit kouluhousuina
- naamameikiksi finnien päälle pelkkää peitevoidetta, voi luoja miltä leopardilta olen näyttänyt!
- virttyneet muovirastat...huoh
- pinkki huulitöhnä laitettuna kulmakarvojen alle a'la bratzien meikit. Kouluun.
- sheivaamattomat kainalokarvat ja pienet spagettitopit
- baskeri. Hemmetin baskeri, mokoma virttynyt lörtsy.

Terveisiä vaan tutuille! Nykyään ette varmaan edes tunnistaisi kun näytän melkein jo ihmiseltä.

Vierailija
168/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pahempaa kuin klassinen moka:  paitapusero, jonka napeista osa avautui itsestään rintojen kohdalta.

Ihmettelin ensin vain, mikä bussikuskia hymyilytti, kun maksoin.

Vierailija
169/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:14"]tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan! 

[/quote]

Jos sinulle vastaisuudessa tapahtuu onnettomuuksia, ensimmäinen neuvo on pysyä rauhallisena. Et auta lastasi tuolla hötkyilyllä.

Molemmat poikani harrastavat urheilua ja vapaa-aikanakin on sattunut. Silloin tarvitaan vanhemmuutta millä tilanne rauhoitetaan. :)
[/quote]

Totta. Mitenhän tuo AP:n lapsi muistaa tuon tilanteen? Lääkärin reagointi oli varmaankin aiheellinen. Miksi vanhempi kuormittaa lasta tuollaisessa tilanteessa käyttäytymällä kuin holtiton idiootti?

Vierailija
170/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:14"]tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan!  puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.  pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(     no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)   [/quote] Jos sinulle vastaisuudessa tapahtuu onnettomuuksia, ensimmäinen neuvo on pysyä rauhallisena. Et auta lastasi tuolla hötkyilyllä. Molemmat poikani harrastavat urheilua ja vapaa-aikanakin on sattunut. Silloin tarvitaan vanhemmuutta millä tilanne rauhoitetaan. :) [/quote] Totta. Mitenhän tuo AP:n lapsi muistaa tuon tilanteen? Lääkärin reagointi oli varmaankin aiheellinen. Miksi vanhempi kuormittaa lasta tuollaisessa tilanteessa käyttäytymällä kuin holtiton idiootti?

[/quote]

Eikö ap:n tarina ole pelkkä provo?

Vierailija
171/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tumma meikkivoide lähes valkoiselle iholleni, ihana raja tietysti kaulan kohdalla.

Itseruskettavaa kaikkialla kehnosti levitettynä: "viiruja" ja pisaroita kaikkialla.

Sheivaaminen ihan kuivassa, ei siis suihkussa edes tai millään aineella, täysin kuivaa ihoa kuivalla höylällä. Tulos: erittäin näkyvästi kuiva, punainen, pilkukas ja kutiseva iho.

Samettihousut. Tarvitseeko sanoa enemmän? 

Sellaisia löysiä paitoja joissa olisi pitänyt olla toppi alla niin eipä ollut ja kaikki näkivät sivutissiä, rintsikkaa jne..

Meikki johon kuului: tummanpunainen huulinpuna ja räikeä luomiväri levitettynä kulmakarvoihin asti, väreinä muun muassa: tummanvihreä, musta, tummansininen, tummanliila... Ymmärrätte pointin. Meikkiin ei kuulunut mitään muuta (edes ripsaria tai valokynää) joten näytin vuoden elämästäni sekopäältä, kaikki kääntyivät aina katsomaan minua järkyttyneen näköisenä kadulla, sekä aikuiset että nuoret ja lapset.

Polviin asti ulottuvat shortsit jostain puuvillasta, kuviollisia vieläpä.

Vierailija
172/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:14"]tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan!  puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.  pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(     no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)   [/quote] Jos sinulle vastaisuudessa tapahtuu onnettomuuksia, ensimmäinen neuvo on pysyä rauhallisena. Et auta lastasi tuolla hötkyilyllä. Molemmat poikani harrastavat urheilua ja vapaa-aikanakin on sattunut. Silloin tarvitaan vanhemmuutta millä tilanne rauhoitetaan. :) [/quote] Totta. Mitenhän tuo AP:n lapsi muistaa tuon tilanteen? Lääkärin reagointi oli varmaankin aiheellinen. Miksi vanhempi kuormittaa lasta tuollaisessa tilanteessa käyttäytymällä kuin holtiton idiootti?

[/quote]

Eikö ap:n tarina ole pelkkä provo?
[/quote]

Voi olla. Paljon on kuitenkin äitejä jotka tekevät itsensä tärkeäksi lapsen loukkaantumisen kustannuksella.

Vierailija
173/180 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
174/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 11-vuotiaana goottivaihe, ja vaikka kyseinen estetiikka kiehtoo edelleen ja nykyisessäkin tyylissäni on siitä vaikutteita, voin sanoa ihan suoraan että näytin tuolloin aivan järkyttävältä. Pitkä, punertava tukka jota en laittanut yhtään mitenkään, haudasta noussut olemus superkalpeine ihoineni, liian tummine huulipunineni ja huonolla menestyksellä tehtyine "smokey eye" -silmämeikkeineni :D Vaatteina perusfarkut ja sellainen kamala Espritin musta paita, jossa oli joku tekstiprintti edessä, ja joku Stockalta ostettu aivan liian raskaannäköinen koru.

Sitten tietenkin varhaisteini-iän epämääräiset meikkikokeilut, kuten liian tumma, oranssi halpa meikkivoide. Kerran myös väritin koko luomen Stilan pinkillä glitterisellä tehoste-eyelinerillä. Aloin vasta lukion puolessavälissä ymmärtämään, mitä tyylikkyys oikeasti on. 

Vierailija
175/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ala-asteen kutosluokan luokkakuva on aika surkuhupaisa. Yksi luokkamme tytöistä oli ottanut kuvauspäivänä kouluun mukaan kajaalin, joka ennen kuvaa kiersi koulun vessassa tytöltä tytölle. Lopputuloksena lähes kaikilla tytöillä on yläluomilla liian paksut ja suttuset tummat kajaalit (eikä mulla ainakaa tainnu olla sen kanssa muuta meikkiä, ei edes ripsaria), ja kaikkien silmät oikeen paistaa esille kuvassa :D

Vierailija
176/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:35"]Napapaita, jossa teksti HELLO BOYS! Tämä siis käytössä 90-luvun puolivälissä. 
[/quote]

Ei hele mulla oli EKALUOKKALAISENA TUO SAMA PAITA!!! Muistaakseni vielä joku neonvihreä :D

Vierailija
177/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin nuorempana balettia ja seuraavana päivänä oli luvassa kauan odotettu näytös. Illalla päätin ruiskuttaa hajuvedeksi luulemaani ainetta käsiin. No, ihmettelinkin sitä kamalaa hajua, mutta seuraavana päivänä järkytys oli suuri huomattuani aineen olleen itseruskettavaa! Kämmenet ja toinen käsi olivat ihan oranssien laikkujen peitossa. Muistan valmentajani olleen niin pettynyt ja vihainen, että menin herkkänä tyttönä vain vessaan itkemään ja jätin koko esiintymisen väliin.

Vierailija
178/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä käytin sellaisia hoikentavia sukkahousuja, koska halusin että yläreidet ja perse näyttäisi vielä timmimmältä. Niiden kanssa käytin usein baarissa kaverini vanhaa samettista kotelomekkoa, joka oli ainakin kaksi kokoa liian pieni. Kuvittelin näyttäväni seksikkäältä. Tätä yhdistelmää käytin myös pikkujouluissa, jossa yritin tehdä vaikutuksen yhteen työkaveriini johon olin ihastunut. Tanssilattialla sitten kävikin tosi kivasti, kun liian pieni ja lyhyt kotelomekko nousi kokoajan liian ylös, vaikka yritin kiskoa sitä alaspäin. Vieläkin nolottaa kun muistelen miten ihastukseni ja pari muutakin miespuolista työkaveria sai makeat naurut, kun seurasivat miten järkyttävät tukisukkahousuni vaan vilkkuvat kun hameeni nousi ihan liian ylös.

Vierailija
179/180 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:11"]

Ala-asteella 90-luvulla revin itselleni farkut trendikkäästi polvien kohdalta.sitten revin vähän alemmas toiset viillot... ja kolmannet.. ja sitten viiltoja oli n. 10 ihan alas asti. Jostain syystä revin sitten lahkeista koko etuosat pois, niin että sääret oli paljaat edestä katsottuna, kuin shortsit, ja takaosa lahkeesta oli ihan täysmittainen. Lahkeet liehuivat jalkojeni takana kuin liput kun kävelin. Kaverini kertoi äitinsä kauhistelleen rumia housujani. En pitänyt kauhistelua minään.

[/quote]

Tällaiset housut on nyt muodissa muuten.

[/quote]

No eikä! Kuvia, kiitos! :D

[/quote]

Tässä ainakin jotain.

https://metrouk2.files.wordpress.com/2015/01/image1xxl.jpg

http://necolebitchie.com/wp-content/uploads/2012/02/Screen-Shot-2012-02-16-at-5.26.32-AM.png

http://demandware.edgesuite.net/aand_prd/on/demandware.static/Sites-loveculture-Site/Sites-master/default/dw96e8100e/images/products/1000032816_401_1.jpg

Kissankokoiset reiät on nyt se juttu.

[/quote]

Ei perse, ihan ku ne mun ala-astehousut! Vielä ku repis tuon nilkkojen päällä olevan kaistaleen kokonan pois tuosta edestä!

180/180 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä! Aivan ihania!

Minullakin taisi joskus kasiluokalla olla kova goottivaihe. Tosin siihen aikaan (90-luvulla) gootteja ei vielä oikeastaan ollutkaan. Mulla oli mustia hameita ja lepattavia paituleita, niiden päällä joku ihme miesten puvun liivi ja miesten lierihattu päässä.

Kaikki tämä höystettynä ihan sika rumilla silmälaseilla.

Jotain tän tyylistä, miinus toi korsetti:

https://64.media.tumblr.com/28885427083ba23211cb09ccbe8a19dc/10306a7fca…

Tottakai olisin halunnut tuollaisen korsetinkin, mutta ei sellaisia vielä silloin myyty missään, eikä mulla ois ollut pokkaa käyttää sellaista.

Tyydyin sitten vaan lepattavan isoihin mustiin puseroihin...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi