PAHIN vaate/meikki-mokasi?
tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan!
puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään! pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena. ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.
pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(
no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)
Kommentit (180)
Goottivaihe 16-vuotiaana... En löytänyt tarpeeksi vaaleeta meikkivoidetta, joten käytin TALKKIA.
Koska halusin olla todella "erilainen nuori", en tietenkään halunnut olla samaa harmaata massaa kuin muut gootit. Keksinpä siis levittää tumman goottimeikkini yläluomen lisäksi alaluomelle! Lopputulos oli vähän tämän tyylinen: http://pad2.whstatic.com/images/thumb/7/72/Do-Your-Make-Up-Like-a-Vampire-Step-4.jpg/670px-Do-Your-Make-Up-Like-a-Vampire-Step-4.jpg
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:02"]Kun nämä heijastavat ja iholle säihkettä antavat tuotteet tulivat markkinoille innostuin toki minäkin niistä.
Kuopukseni kastejuhlasta otetut valokuvat kertovat karua kieltään. Poskipääni, nenänvarsi ja leukani ?! hohtavat sinisenvalkoisina. :(
Oikeasti ne kuvat ovat aivan hirveitä. Näytän haudasta nousseelta pitkäleukaiselta ja -nenäiseltä noita-akalta. :D
[/quote]
Itse ostin kerran "heleyttävän päivävoiteen" ja koko naama kimmelsi auringossa kuin olisi glitteriä vedetty. Lensi äkkiä roskiin se purnukka!
[/quote]et taida olla twilight-fani?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:27"]Pinkki"käärmeen nahkainen" takki, sellaisella kaulan ihoon kiinni yltävällä vetoketjulla ja napilla. Tuon mallinen ei sovi mallinkaan puolesta kun hartiat on ladon ovet ja p*rse 7 leivä uuni.
Liikaa itseruskettavaa tai liian tumma meikkivoide.
[/quote]tuksu?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:35"]Napapaita, jossa teksti HELLO BOYS! Tämä siis käytössä 90-luvun puolivälissä. [/quote] Ei hele mulla oli EKALUOKKALAISENA TUO SAMA PAITA!!! Muistaakseni vielä joku neonvihreä :D
[/quote]
Mulla kanssa! Olin muistaakseni kutosella, paita oli hunajankeltainen ja ostettu Jim&Jillistä.
EiEiEikä mä en kestä näitä :DDD Nuo reikähousut, paita ponnarilla pienennetty ja luokkakuvan kajal-tytöt!!! LISÄÄ :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:11"]
Ala-asteella 90-luvulla revin itselleni farkut trendikkäästi polvien kohdalta.sitten revin vähän alemmas toiset viillot... ja kolmannet.. ja sitten viiltoja oli n. 10 ihan alas asti. Jostain syystä revin sitten lahkeista koko etuosat pois, niin että sääret oli paljaat edestä katsottuna, kuin shortsit, ja takaosa lahkeesta oli ihan täysmittainen. Lahkeet liehuivat jalkojeni takana kuin liput kun kävelin. Kaverini kertoi äitinsä kauhistelleen rumia housujani. En pitänyt kauhistelua minään.
[/quote]
Tällaiset housut on nyt muodissa muuten.
[/quote]
No eikä! Kuvia, kiitos! :D
[/quote]
Tässä ainakin jotain.
https://metrouk2.files.wordpress.com/2015/01/image1xxl.jpg
http://necolebitchie.com/wp-content/uploads/2012/02/Screen-Shot-2012-02-16-at-5.26.32-AM.png
Kissankokoiset reiät on nyt se juttu.
[/quote]
Ei perse, ihan ku ne mun ala-astehousut! Vielä ku repis tuon nilkkojen päällä olevan kaistaleen kokonan pois tuosta edestä!
[/quote] olet siis väärinymmärretty nero ja edelläkävijä :D
Rastat. Luojan kiitos tästä ei ole kuvaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:44"]käytin mustaa trikoominihametta housujen, erityisesti farkkujen päällä... muistan et olin tosi ylpee ku olin ihan ite keksiny niin hienon idean. aina se sama musta minari, oli housut mitkä tahansa. muistan haaveilin myös et löytäisin kaupasta jotain muita hameita joita voisin käyttää samoin.
[/quote]
Ei luoja tein ihan samaa ala-asteella! Tosta on vielä todistusaineistona luokkakuva - vaaleanpunaiset farkut ja beige hame.
Yläasteaikoina 90-luvun loppupuolella mulla oli tapana ratkoa uusista farkuista heti lahkeet auki,jotta ne olis mahdollisimman pitkät.Laahasivat sitten paskaisina perässä läskipohjatennareillakin tallustellessa :D
Off topic, mutta millainen äiti on suihkussa samalla kun 7-v pyöräilee ulkona ilman valvontaa? :o Sietikin tehdä lääkäri lasun.
Eiköhän ne 7-vuotiaat pyöräile jo kouluunkin ilman valvontaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 03:44"]
Eiköhän ne 7-vuotiaat pyöräile jo kouluunkin ilman valvontaa.
[/quote]
Ainakaan meillä ei ollut sallittua ekaluokkalaisen pyöräillä yksin kouluun, vaikka maalaiskunnassa asuttiinkin. 168
Vaimo kun alkoi synnyttää esikoistamme, menin niin paniikkiin kun keskellä yötä rouva ilmoitti että nyt on lähdettävä lääkäriin. En siinä unenpöppörössä ja paniikissa löytänyt muuta päällepantavaa kuin vaimon pinkit joogahousut jotka vetäisin sen kummempia miettimättä jalkaan ja oman nahkarotsin siihen päälle. Ei edes paitaa ollut sinne alle laittaa. Omat kengät sain kuitenkin jalkaan ja sitten lähdettiin. Vielä 20vuotta tän jälkeenkin joudun vaimon ja lapsien pilkan kohteeksi aina kun katsovat kuvia siitä sairaalareissusta kun faijalla ei ole muuta päällä kuin ne tiukat pinkit joogapöksyt ja ruskea nahkarotsi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 03:57"]Vaimo kun alkoi synnyttää esikoistamme, menin niin paniikkiin kun keskellä yötä rouva ilmoitti että nyt on lähdettävä lääkäriin. En siinä unenpöppörössä ja paniikissa löytänyt muuta päällepantavaa kuin vaimon pinkit joogahousut jotka vetäisin sen kummempia miettimättä jalkaan ja oman nahkarotsin siihen päälle. Ei edes paitaa ollut sinne alle laittaa. Omat kengät sain kuitenkin jalkaan ja sitten lähdettiin. Vielä 20vuotta tän jälkeenkin joudun vaimon ja lapsien pilkan kohteeksi aina kun katsovat kuvia siitä sairaalareissusta kun faijalla ei ole muuta päällä kuin ne tiukat pinkit joogapöksyt ja ruskea nahkarotsi.
[/quote]
vahinko alapeukku!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:12"]Ikävuoteni 23-37 käytin sinnikkäästi vaatteita kokoa xs. Haukuin säännöllisesti kaikki vaatevalmistajat huonosta suunnittelusta, kun mikään ei koskaan istunut päälläni hyvin ja istuminenkin oli välillä vaikeaa. Sitten tajusin kokeilla kokoja S ja M...
[/quote]
Apua, mulla muuten sama...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:52"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:44"]käytin mustaa trikoominihametta housujen, erityisesti farkkujen päällä... muistan et olin tosi ylpee ku olin ihan ite keksiny niin hienon idean. aina se sama musta minari, oli housut mitkä tahansa. muistan haaveilin myös et löytäisin kaupasta jotain muita hameita joita voisin käyttää samoin.
[/quote]
Ei luoja tein ihan samaa ala-asteella! Tosta on vielä todistusaineistona luokkakuva - vaaleanpunaiset farkut ja beige hame.
[/quote]
Höh... Tunnustan: teen myös tätä enkä ole tähän mennessä ees tajunnut hävetä :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:55"]Varmaan keltainen ripsiväri.
[/quote]
TÄH??? :D onko tuollasen väristä edes myynnissä?? sait peukun!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:17"]Kun olin yläasteella muodissa oli kananpersetukka, voi luoja sitä kuituvahan ja hiuslakan määrää! Luokkakuvassa suurimmalla osalla on toki samanlainen, joten eipä Se silloin mikään moka ollut. Muistan kadehtineeni yläasteella tyttöjä, jotka meikkasivat kovasti ja olivat nyppineet kulmat viiruiksi. Nyt olen tyytyväinen, että äitini antoi vaan siistiä paksuja kulmiani ja teki sen itse, eikä antanut käyttää muuta meikkiä kuin puuteria ja ripsaria. Jostain syystä sain suostuteltua isäni ostamaan minulle miss sixty (?) merkin housut, jotka oli niin matalat, että melkein häpykarvat paistoi ja lahkeiata tietty leveät ja toki niiden kanssa pidettiin sen verta lyhyempää paitaa, että varmasti näkyi hiukan vatsaa ja selkää. Ah ihanaa teiniaikaa! [/quote] Taidetaan olla samanikäisiä, kuulostaa nimittäin niiiin tutulle. Nimimerkillä vm. -89 :D
[/quote]
haha sama täällä! Ja sit oli pakko saada myös mic mac-merkkiset farkut. :D Onneks olin ala- ja yläasteella niin fiksu etten nyppiny kulmakarvoja viiruiks. Pidin/pidän liian ohuita kulmakarvoja iha rumina. Monella mun koulukaverilla oli sheivattu kokonaa kulmakarvat ja piirretty mustalla kajaalilla (uudet) kulmakarvat. :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:17"]
Meidän ala-asteen kutosluokan luokkakuva on aika surkuhupaisa. Yksi luokkamme tytöistä oli ottanut kuvauspäivänä kouluun mukaan kajaalin, joka ennen kuvaa kiersi koulun vessassa tytöltä tytölle. Lopputuloksena lähes kaikilla tytöillä on yläluomilla liian paksut ja suttuset tummat kajaalit (eikä mulla ainakaa tainnu olla sen kanssa muuta meikkiä, ei edes ripsaria), ja kaikkien silmät oikeen paistaa esille kuvassa :D
[/quote]
Nauroin mielikuvalle ihan älyttömästi! On siinä opettajallakin ollut ihmettelemistä. Ja kuvaajalla.