Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHIN vaate/meikki-mokasi?

Vierailija
08.07.2015 |

tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan! 

puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.

pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(

no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummien silmäanalusien ja silmäpusseista peitto liian vaalealla ja paksulla peitevoiteella. Valokuvissa valkoiset rinkulat silmien ympärillä.

Vierailija
22/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset koko silmän kiertävät paksut kajal -rajaukset, yhdistettynä tähän komeuteen vielä paksut kissanviirut silmäkulmissa... Ah nam.
Harmillisesti passikuvani on juuri tuolta ajalta, en ymmärrettävistä syistä koskaan katso sitä vapaaehtoisesti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen suhteen olisi pitänyt suosiolla mennä äidin luokse nypittäväksi. Mutta ei, kun piti saada tehdä ite ja ihan päinvastoin. Eli nypin luontaisesti tuuheat kulmakarvani ihan epätasaisiksi, lyhyiksi viiruiksi. No, sitten alistuin ja aloin vähentää roimasti. 
Sitten tuli tämä muoti, että kulmakarvat saavatkin olla tuuheat. No, annoinko luontaisesti tuuheiden kulmieni olla rauhassa? No en, kun piti päästä vähän värittämään. Ystäväni häissä näytin ihan seesamtien Bertiltä. Tai että minulla olisi silmissäni kaksi mustaa sateenkaarta. 

Nyt olen todennut, että parasta, mitä voin tehdä, on antaa niiden kulmien olla rauhassa!!!

Vierailija
24/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä löysin äidiltä uuden puuterin, jolla sitten iloisesti puuteroin koko naaman. Tuloksena hieno oranssin ruskea pärstä.

Kerran unohdin värittää toisen kulman ja huomasin sen vasta koulussa. En ymmärrä miten voi unohtaa :D

Vierailija
25/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen ohuiksi viivoiksi nyppiminen ja kulmien piirtäminen "kevyesti" mustalla kajaalilla (hiukseni puolestaan ovat vaaleanruskeat, joten yhistelmä oli kaikkea muuta kuin kaunis)

Vierailija
26/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli jossain vaiheessa tapana pitää erilaisia hattuja, luulin kai olevani kauhean persoonallinen. Kuvat siltä ajalta kertovat omaa kieltään: hatut eivät sovi minulle ja näytin yksinkertaisesti kamalalta. Jospa jättäisin ne hatut ihan suosiolla vaikkapa Madonnalle ja Britneylle.

Vierailija
27/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä virkattuja puuvillaisia neuleita, muistaako kukaan? :D Jotain kukkakuvioita oli virkattu niihin.

Vierailija
28/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju! Itse olin nuori -80 -luvun loppupuolella. Sähkönsininen oli muotia niin vaatteissa kuin meikeissä. Voin kertoa, että sininen ripsiväri ei kyllä pue ketään. Silloin oli myös tapana pukeutua hiukan paremmin ravintolaan, tyyliin hame, korkkarit ja jakku. Kerran pukeuduin mustaan tiukkaan hameeseen ja valkoiseen puseroon. Minua luultiin tarjoilijaksi koko illan. Enpä ole toiste erehtynyt... :D

Vierailija
29/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki"käärmeen nahkainen" takki, sellaisella kaulan ihoon kiinni yltävällä vetoketjulla ja napilla. Tuon mallinen ei sovi mallinkaan puolesta kun hartiat on ladon ovet ja p*rse 7 leivä uuni.

Liikaa itseruskettavaa tai liian tumma meikkivoide.

Vierailija
30/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten liikuin lähikaupassa ja muilla pikkuasioilla yöpuvun housuilla, jotka mielestäni näyttivät ihan kivoilta kesähousuilta.

Olimme sitten lähdössä lapsieni kanssa hakemaan pizzaa. Olin jo eteisessä menossa, kun vanhempi pojistani, teini-ikäinen, sanoi että äiti vaihdat kyllä nuo housut. Näytät ihan karanneelta mielisairaalapotilaalta. :(

Tykkäsin niistä housuista tosi paljon ja jotenkin se ilmeisesti hämärsi arvostelukykyäni. :D

Vierailija
31/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
32/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea luomiväri tummia silmänalusia peittämässä= tummat, glitterikimalteiset silmänaluset

Vierailija
33/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran krapuloissani lähdin hakemaan naapuri-Siwasta jaffaa. Hyllyjen välissä huomasin, että unohdin vaihtaa housut, minulla oli heppakuvioiset pyjamahousut jalassa. Pahinta tässä oli se, että housut olivat ratkenneet haaroista paljastaen miltei koko toisen pakaran. Tyynen rauhallisesti ostin jaffan ja kävelin kotiin.

Vierailija
34/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehden välissä olleesta näytepussissa lätkin saunan jälkeen uutta voidetta kaulaan ja rintamukseen retein käsiliikkein. Tämä opetti sen että jatkossa katson TODELLA TARKKAAN ennenkuin testaan uusia, oli nimittäin itsestäänsävyttävä voide kyseessä joten nahka oli seuraavana aamuna mallia seepra. Aika moneen kertaan kiittelin silti onneani etten ollut sitä innostunut kokeilemaan pärstäkertoimeen saakka. 

Vierailija
35/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani löysin äitini vanhan tummansinisen maxi-hameen . Keksin että lyhentämällä sen, saisin jäljelle  jäävästä osasta liivin.Näin tehtiin .Onnistui oikein hyvin.Päätinpä lähteä sitten yökerhoon ,jonne laskeuduttin portaita alas. Huomasin herättäväni jonkin varran katseita kun tulin alas.Joku lohkaisi jonkun hovimestari herjan .En saanut sinä iltana tanssia.Hametta pidin paljönkin mutta  en liivin kanssa.

Vierailija
36/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä tunnistaa, mutta kertoo ehkä jotakin tyylitajustani (tai aamuvirkeydestäni). Yo-kirjoituksiin kömmin kirjaimellisesti ne vaatteet päällä, mitkä sattuivat löytymään ja mukavalta tuntumaan. Tulos: mummoni lämpöhousut (!?), veljeni vanha kauluspaita (!?). Oli sentään hienot nilkkurit, jotka sopivat siis hienosti asukokonaisuuteen. En tajua, miksei äitini puuttunut asiaan, mutta hatunnosto siitä, etten paljoa piitannut. 

Ei, en pukeudu enää töihin ihan samalla mentaliteetilla, vaikka aikaisin pitää herätä. Ja paljon aikaisemmin kuin kirjoituksiin... :D

Vierailija
37/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:21"]

Voi voi, näitähän riittää :D ensinnäkin meidän äiti teki meille koululaisina vaatteet, joten mitään viimeistä huutoa ne eivät tosiaan olleet. Lisänä tähän äitimme olematon tyylitaju niin avot. Yksi muistiinpainuvin asukokonaisuus oli tummanruskeat sammarit, myrkynvihreä poolopaita ja tulenpunainen college :D voi apua.. Onneksi seiskaluokab jälkeen aloin vähän tarkemmin katsoa mitö laitan päälleni enkä enää äitini valitsemia rytkyjä päälleni laittanut. Muita mokia on käynyt lähinnä hiusten kanssa (luonnonkiharat), jossain vaiheessa mulla oli tapana aina harjata hiukset jolloin kiharat tietysti rikkoutuivat sellaiseksi pilveksi (no tämänkin tein koska äitini vahti että hiukset harjataan joka päivä). Karmean näköisethän ne hiukset sitten olivat. Onneksi tämänkin tajusin jossain vaiheessa ja aloin joko suoristaa hiukset tai jättää harjaamatta.

[/quote]

Mulle tulee tästä mieleen joku Ron Weasleyn ja Hermione Grangerin sekoitus!!! :D Ihana!

Vierailija
38/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten toimin myymälähoitajana pienessä putiikissa. Kesä oli todella kuuma ja eräänä aamuna kurvasin ostamaan eväitä. Kuumuuden innoittamana nappasin mukaani suihkutettavan deodorantin.

Menin autoon ja suihkuttelin raikasta tuoksua oikein huolella kaulalle ja muuallekin.

Iltapäivällä liikkeen omistaja toi tavaroita ja vaikutti vaivaantuneelta. Sanoi sitten että sulla on kaulassa jotain.

Hieraisin kaulaa ja käteeni jäi runsaasti valkoista hattaraa.

Menin käymään vessassa ja peilistä paljastui kauheus. Musta paitani oli rinnuksilta ja olkapäiltä valkoläikkäinen.Kaula kuin tekolumella kuorrutettu. :D

Tuo dödö oli ilmeisesti tarkoitettu vain kainaloihin. Mitähän ne aamupäivän asiakkaat olivat ajatelleet minut nähdessään. :(

Vierailija
39/180 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vaalennuttanut hiukset kampaajalla, mutta just ennen häitä päätin säästää ja vaalentaa markettituotteella itse. Mies varoitti, mutta en uskonut.

Lopputuloksena mulla on hääkuvassa kusenkeltainen tukka. Muuten tää moka olis jo unohtunut, mutta kuva kivasti muistuttaa.

Vierailija
40/180 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana sain ekan luomiväripalettini ja laitoin mustaa luomiväriä ilman ripsaria :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi