Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHIN vaate/meikki-mokasi?

Vierailija
08.07.2015 |

tästä on pari vuotta. olin suihkussa ja äkkiä 7v tulee ovesta parkuen, käsi vääntyneenä luonnottomaan asentoon. oli reppana kaatunut pyörällä... eikun äkkiä jotain vaatetta niskaan, poika autoon ja sairaalaan! 

puhdistustököttini oli loppu, joten minulla oli vanhat meikit silmien ympärillä .eihän minun ollut tarkoitus lähteä sinä iltana enää mihinkään!  pitkä musta märkä tukka takussa poskiin liimautuneena.  ja narulta nappasin tosiaan ekat käteen osuvat vaatteet eli tulipunaisen, tiukan viistoon leikatun hameen joka paljastaa toisen reiden lähes kokonaan sekä mustan teinimäisen kissankorva-hupparin . pisteenä ii:n päälle meni toiseen jalkaan punainen ballerina, toiseen musta avokas jossa n. viiden sentin korko! eli sen lisäksi, että näytin sillan alta ryömineeltä myös onnuin komeasti.

pari päivää myöhemmin selvisi, että lääkäri oli tehnyt ls-.ilmotuksen koska epäili minua narkomaaniksi .(

no, loppu hyvin kaikki hyvin eikä tuosta ilmoituksesta sen pahempaa poikinut. kertokaapa te nyt omia mokianne :)

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja sandaalit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus amiskan aikaan , ehkä vuosi 88. Kiire bussiin ja äkkiä vaatteet päälle. Eka tunti koulussa alkamassa ja luokkahuoneessa kaveri kysyy , että mitä minulla roikkuu kummastakin housun lahkeesta. No, edellisen päivän sukkahousuthan ne lahkeista pilkotti:) Oli ilmeisesti myös kiireellä housut edellisenä iltana riisuttu, kun sukkiksetkin oli sinne jääneet :)

Vierailija
84/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:45"]Kaikki vaatteet maastokuviota; sortsit, paita, polvipituiset sukat, kengät ja stetsoni (??). Olen nainen ja mahtoi olla hemaiseva yhdistelmä :D [/quote] Mulla oli tänään maastokuvioiset reisitaskuhousut ja t-paita, maastonvihree takki ja lyhyet hiukset miten sattuu. Tajusin vasta kun olin pukenu vaatteet päälle, että kuinka tyhmältä näytän :DD Ja oon 15-vuotias tyttö

[/quote]

Hei 60. Ei tuo sinun asusi ei ole yhtään paha. Käytin ihan samanlaista nuorena:)  
[/quote]

Pidän siis yleensäkki reisitaskuhousuja, mutta en tota maastokuvioista t-paitaa samaan aikaan.

Vierailija
85/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidepuolen koulun käyneenä oli aika, jolloin intianpuuvillaiset pitkät hameet ja hapsuhihaiset paidat olivat tosi hip. Kaikki mahdollinen Intian basaarista ja kirppareilta. Todella boheemia. Hiukset tietysti värjättiin hennalla... Mikä taas aiheutti sen, että vielä vuosien jälkeenkin (muilla väreillä) värjätessä saattoi tulla yllättäviä tulosksia, lilaa, ym. Huulipuna mahdollisimman tummaa punaista...

Joskus työkaverini sai ylipuhuttua, että mulle kävisi tosi hyvin tummat hiukset, siis sellaiset lähes mustanpuhuvat. Sitä työkaveria ei ois kannattanut kuunnella, olin vaaleaihoisena aivan haudasta nousseen näköinen ja talvisella iholla couperosani pääsi vielä oikein kukkaansa! Kului aika paljon vihreää peiteväriä ja hiusten värinpoistoa, ennen kuin tunsin taas näyttäväni itseltäni. Ne hennahiuksetkin oli paremmat :D)))

Vierailija
86/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsit ja pinkit legginssit

Vierailija
87/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudennelle luokalle mennessä päätin, että alan meikata. Meikkiini kuuluivat vaaleanpunainen huulikiilto, ripsiväri ja musta kajal, jota levitin ainoastaan alemman silmäluomen "vesirajaan" - en siis edes yläluomen vesirajaan tai luomille. Muistaakseni se sai mielestäni minut näyttämään vähän Britney Spearsiltä. Lisäksi levitin runsaasti puuteria. En tajunnut silloin, että peruspuuterin ei ole tarkoitus peittää tai sävyttää, joten siksi laitoin sitä useamman kerroksen peittävyyden saavuttamiseksi. Joskus saatoin lisäksi laittaa haalean sinistä luomiväriä. Kalpea naama yhdistettynä mainittuun silmämeikkiin näytti varmasti tosi hyvältä. Onneksi aloin itsekin pian hävetä meikkiäni, koska kukaan luokkakavereistani ei meikannut, joten päivittäinen meikkaaminen jäi silloin toistaiseksi.

Yläasteella aloin värjätä hiuksiani. Pituuskin vaihteli, mutta erityisen vaikeaa oli valita vaalean ja mustanruskean välillä. Lukiossa sitten nähtiin välillä ruskeaa, välillä punaista, oranssia ja keltaista. Kerran olin päättänyt taas alkaa vaalentaa hiuksia ja ostin kaupasta välineet hiusten raidoittamiseen. Mussa ei ole pahemmin kampaajan vikaa, joten silläkin kertaa meni hermo folion ja kampojen kanssa räpeltämiseen ja jostain syystä keksin laittaa vaalean raitavärin ainoastaan hiusten tyveen. Koko päähänhän siitä ei olisi riittänytkään. Seuraavana päivänä koulussa sain kuulla olevani "innovaattori", kun olin keksinyt kääntää silloin suositun ombre-trendin väärinpäin - tyvi oli siis kirkkaan vaalea, latvat ruskeat. Voi kiesus että se näytti hirveältä. Sitten kävinkin taas ostamassa värinpoiston. Hyvä tuli...

Tässä ihan vähän aikaa sitten olin menossa kaupungille ja inspiroidun 90-luvun värikkäästä tyylistä. Maalasin huulet punaisiksi ja tein sinisen silmämeikin, joka oli muuten periaatteessa ihan perus banaani-varjostuksellinen smokey-eye, mutta luomiväreissä oli voimakkaasti sinistä pigmenttiä ja vähän glitteriäkin. Tykkään meikkaamisesta ja väreillä leikkimisestä, joten läksin ulos tyytyväisenä tämänkertaiseen leikkiin. Matkan varrella kurkkasin taskupeiliin ja tajusin, että musiikkivideomeikkini ei sopinut yhtään harmaaseen torstaiaamuun. Näytin pelleltä, tai ehkä vähän Sofi Oksaselta, ja ylpeyteni karisi. Olin vielä menossa illalla syömään vähän hienompaan ravintolaan, joten menojen jälkeen juoksin aurinkolasit päässä kotiin ja meikkasin uusiksi. No jaa, kai meikkini oli ihan makea, mutta aikansa ja paikkansa kaikella.

Voisin kertoa näitä vaikka miten paljon, mutta sillä täyttyisi jo koko AV:n serveri :D

Vierailija
88/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lukiossa korkonilkkureita ja -saappaita, joissa korkolaput olivat kuluneet täysin pois ja metallit jo puskivat läpi. Värittelin kenkiä myös aina tarvittaessa mustalla permanenttitussilla.

Vierailija
89/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:41"]Kuudennelle luokalle mennessä päätin, että alan meikata. Meikkiini kuuluivat vaaleanpunainen huulikiilto, ripsiväri ja musta kajal, jota levitin ainoastaan alemman silmäluomen "vesirajaan" - en siis edes yläluomen vesirajaan tai luomille. Muistaakseni se sai mielestäni minut näyttämään vähän Britney Spearsiltä. Lisäksi levitin runsaasti puuteria. En tajunnut silloin, että peruspuuterin ei ole tarkoitus peittää tai sävyttää, joten siksi laitoin sitä useamman kerroksen peittävyyden saavuttamiseksi. Joskus saatoin lisäksi laittaa haalean sinistä luomiväriä. Kalpea naama yhdistettynä mainittuun silmämeikkiin näytti varmasti tosi hyvältä. Onneksi aloin itsekin pian hävetä meikkiäni, koska kukaan luokkakavereistani ei meikannut, joten päivittäinen meikkaaminen jäi silloin toistaiseksi.

Yläasteella aloin värjätä hiuksiani. Pituuskin vaihteli, mutta erityisen vaikeaa oli valita vaalean ja mustanruskean välillä. Lukiossa sitten nähtiin välillä ruskeaa, välillä punaista, oranssia ja keltaista. Kerran olin päättänyt taas alkaa vaalentaa hiuksia ja ostin kaupasta välineet hiusten raidoittamiseen. Mussa ei ole pahemmin kampaajan vikaa, joten silläkin kertaa meni hermo folion ja kampojen kanssa räpeltämiseen ja jostain syystä keksin laittaa vaalean raitavärin ainoastaan hiusten tyveen. Koko päähänhän siitä ei olisi riittänytkään. Seuraavana päivänä koulussa sain kuulla olevani "innovaattori", kun olin keksinyt kääntää silloin suositun ombre-trendin väärinpäin - tyvi oli siis kirkkaan vaalea, latvat ruskeat. Voi kiesus että se näytti hirveältä. Sitten kävinkin taas ostamassa värinpoiston. Hyvä tuli...

Tässä ihan vähän aikaa sitten olin menossa kaupungille ja inspiroidun 90-luvun värikkäästä tyylistä. Maalasin huulet punaisiksi ja tein sinisen silmämeikin, joka oli muuten periaatteessa ihan perus banaani-varjostuksellinen smokey-eye, mutta luomiväreissä oli voimakkaasti sinistä pigmenttiä ja vähän glitteriäkin. Tykkään meikkaamisesta ja väreillä leikkimisestä, joten läksin ulos tyytyväisenä tämänkertaiseen leikkiin. Matkan varrella kurkkasin taskupeiliin ja tajusin, että musiikkivideomeikkini ei sopinut yhtään harmaaseen torstaiaamuun. Näytin pelleltä, tai ehkä vähän Sofi Oksaselta, ja ylpeyteni karisi. Olin vielä menossa illalla syömään vähän hienompaan ravintolaan, joten menojen jälkeen juoksin aurinkolasit päässä kotiin ja meikkasin uusiksi. No jaa, kai meikkini oli ihan makea, mutta aikansa ja paikkansa kaikella.

Voisin kertoa näitä vaikka miten paljon, mutta sillä täyttyisi jo koko AV:n serveri :D
[/quote]

Lisää vaan! :D

Vierailija
90/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-aste ikäisenä käytin useasti koulussa isäni (joka on kokoa xxl) valkoista kauluspaitaa tunikana ja siihen yhdistettynä farkut + kirkkaan punainen perhos tissivyö. Ai että. Ja itse olin kokoa xs silloin. (:

Vierailija
91/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaita, jossa teksti HELLO BOYS! Tämä siis käytössä 90-luvun puolivälissä. 

Vierailija
92/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemabileet, joissa olin emännän lisäksi ainut kutsun ohjetta noudattanut. Olo oli kuin naamiaisiin pukeutunut.

Vierailija
93/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella olin saanut jonkun lehden mukana sellaisen muotia olevan led-valoissa loistavan kynän. En tosiaan tajunnut sen olevan sellainen, muutenkaan silloin ei vielä tullut meikattua. Noh kerran päätin oikein ehostautua kun mentiin äidin kanssa kaupungille ja sivelin tätä ihan joka paikkaan kasvoilla. Tässä vaiheessa se ei siis näkynyt kasvoilla lainkaan, kunhan leikin isoa tyttöä. Noh, mentiin sitten johonkin ravintolaan (olisko ollut tyyliin Planet Hollywood) Jossa oli sellaiset led-valot. Äiti meinasi saada slaagin "herranjumala tyttö mitä sulla on naamassa!?" :D naama oli aivan täynnä erilaisia koukeroita ja viivoja jotka oikein hehkui siellä valoissa. Äitiä nauratti kun kerroin mitä olin tehnyt, itse sain traumat meikkaamisesta vuosiksi.

Vierailija
94/180 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tämä moka kesti muutaman vuoden ajan.
Mustat paksut rajaukset ja mahdollisimman muodottomat ja tummat vaatteet.
Verhosin itseni ainakin viisi numeroa liian isoihin huppareihin ja takkeihin.
Tämä siis teininä ja omasin todella kauniin vartalon, enkä ymmärrä miksi sitä halusin niin piilotella.
En vieläkään kulje tissit tiskissä tai esittele kroppaani mutta koko on sentään oikea ja vaatteet istuvat ja siistit.

Vierailija
95/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nelosella laitoin nukkaantuneen, yöpaidalta näyttävän t-paidan kouluun. Koska se oli aika iso, sidoin mahan ympäri jonkun random kankaanriekaleen. Olin mielestäni tosi tyylikäs. Ai niin, tuo paita oli yhdistetty tupeerattuihin saparoihin ja minisortseihin. Ja ei, ei ollut vuosi -82 vaan 2012

Vierailija
96/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:35"]Napapaita, jossa teksti HELLO BOYS! Tämä siis käytössä 90-luvun puolivälissä.  [/quote] Ei hele mulla oli EKALUOKKALAISENA TUO SAMA PAITA!!! Muistaakseni vielä joku neonvihreä :D

[/quote]

Mulla oli kasarilla tollanen tekstipaita, kokoa xxxxxl ja ompelin siihen ISOT olkatoppaukset. Väri oli joku mintunvihreä ja yhdistin sen yleensä piukkoihin täpläkuosisiin leggingseihin ja laitoin vyötärölle leveän tiukan vyön ja jalkaan korkokengät.

[/quote] Oliko kenties vielä säkkäräpermis ja reippaasti sinistä mascaraa? :D

Vierailija
97/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella spice girls napapaita. Ja olin vähän punkero :D Teininä oli sitten nämä playboy-pupu-paidat yms. Ai kauheeta puna nousee poskille kun alkaa muistella

Vierailija
98/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:11"]

Ala-asteella 90-luvulla revin itselleni farkut trendikkäästi polvien kohdalta.sitten revin vähän alemmas toiset viillot... ja kolmannet.. ja sitten viiltoja oli n. 10 ihan alas asti. Jostain syystä revin sitten lahkeista koko etuosat pois, niin että sääret oli paljaat edestä katsottuna, kuin shortsit, ja takaosa lahkeesta oli ihan täysmittainen. Lahkeet liehuivat jalkojeni takana kuin liput kun kävelin. Kaverini kertoi äitinsä kauhistelleen rumia housujani. En pitänyt kauhistelua minään.

[/quote]

Tällaiset housut on nyt muodissa muuten.

Vierailija
99/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:11"]

Ala-asteella 90-luvulla revin itselleni farkut trendikkäästi polvien kohdalta.sitten revin vähän alemmas toiset viillot... ja kolmannet.. ja sitten viiltoja oli n. 10 ihan alas asti. Jostain syystä revin sitten lahkeista koko etuosat pois, niin että sääret oli paljaat edestä katsottuna, kuin shortsit, ja takaosa lahkeesta oli ihan täysmittainen. Lahkeet liehuivat jalkojeni takana kuin liput kun kävelin. Kaverini kertoi äitinsä kauhistelleen rumia housujani. En pitänyt kauhistelua minään.

[/quote]

Tällaiset housut on nyt muodissa muuten.

[/quote]

No eikä! Kuvia, kiitos! :D

Vierailija
100/180 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitat, että revityt farkut on muodissa. Mutta että tuolla tavalla revityt, kuten tuossa tekstissä? Tuskinpa! Tai toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan