Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon itkeny koko päivän tän palstan takia! :(

Vierailija
08.07.2015 |

Nyt saa riittää! En jaksa teitä enää!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä kannata ottaa noin  vakavasti. Mene ihmeessä juttelemaan jonnekin, jos näiden kommenttien takia todellakin päivän itket. Täällä osa ilkeilee ihan vaan ilkeyttään, kun nimettömänä on niin helppo purkaa oma paha olo muihin. Ja kannattaa ehkä pysyä poissa täältä ja koittaa etsiä joku esim. kirjautumista vaativa sivusto, jossa voi purkaa omia murheitaan muiden samanhenkisten kanssa. Hyvää kesää sinulle!

Vierailija
22/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"]

No mun itsetunto on mennyt tän palstan myötä. Kaikki tää paasaus että miehet haluu vaan teinityttöjä jne...

[/quote]

Tuntuu joo ettei naisena ole mitään arvoa oikeasti. En edes avaa noita "naiset loisia, naiset pinnallisia, naiset huoria, yli 25-naiset arvottomia" -ketjuja, mutten voi estää että niitä otsikoita näkee koko ajan palstaa selatessa.

[/quote]

Minäkin olen roikkunut palstalla koko päivän, mutten ole edes huomannut noita ketjuja. Kuka niitä tosissaan ottaa. Mietipä miksi niitä joku kirjoittelee. Juuri siksi, että joku nainen menettäisi itsetuntonsa ja suostuisi sitten jonkun rehuperseen kanssa olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kuvittelevat, että anonyymi palsta antaa oikeuden sanoa mitä vain. Moni ihminen purkaa omaa pahaa oloaan ilkeilemällä muille.

Vierailija
24/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei voi empatiseerata. On aivan naurettavaa, jos AV käy noin hermoon.
Täähän on vaan vitsi!

Vierailija
25/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sopia herkille tämä palsta.

Vierailija
26/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paha olo uliuliulii

Vierailija
27/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn täällä aina tuntemassa ylemmyyttä, en ole yhtä kateellinen, pää perseessä oleva pikkusielu kuin niin monet tämän palstan vakiot.

Vierailija
28/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:27"]

Sori, mutta ei voi empatiseerata. On aivan naurettavaa, jos AV käy noin hermoon. Täähän on vaan vitsi!

[/quote]Asenteensa kullakin. On myös ihmisiä ja ketjuja joissa ollaan tosissaan ja ystävällisellä mielellä liikkeellä.

Vierailija
29/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:15"]En ymmärrä? Täällä tuskin kukaan voi loukata ketään henkilökohtaisesti, koska anonyymi.
[/quote]

Lisään vielä, että jos tietää olevansa yliherkkä, niin miksi lukee kaikki typerät kirjoitukset?

Vierailija
30/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:13"]

Toivottavasti sulla on muitakin sosiaalisia suhteita kuin tuntemattomat foorumilaiset.

[/quote]

Entä jos ei ole?

[/quote]

Sulje palsta ja tetokone ja lähde kotoasi ulos hankkimaan niitä, doh?

Vierailija
31/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"]

No mun itsetunto on mennyt tän palstan myötä. Kaikki tää paasaus että miehet haluu vaan teinityttöjä jne...

[/quote]

Tuntuu joo ettei naisena ole mitään arvoa oikeasti. En edes avaa noita "naiset loisia, naiset pinnallisia, naiset huoria, yli 25-naiset arvottomia" -ketjuja, mutten voi estää että niitä otsikoita näkee koko ajan palstaa selatessa.
[/quote]
Siis näitähän tehtailee täysin mielisairaat luuserimiehet jotka purkaa kiukkuaan tänne, kannattaa avata ketjut ja tajuta että ne miehenkuvatukset on kuonaa jota kenenkään ei tarvitse ottaa tosissaan.

Vierailija
32/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä muka tosissaan lukee??!! :D:D

Vierailija
33/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:24"]

[/quote]

[/quote]

Minäkin olen roikkunut palstalla koko päivän, mutten ole edes huomannut noita ketjuja. Kuka niitä tosissaan ottaa. Mietipä miksi niitä joku kirjoittelee. Juuri siksi, että joku nainen menettäisi itsetuntonsa ja suostuisi sitten jonkun rehuperseen kanssa olemaan.

[/quote]

Jotkut on herkempiä, kyllä mä tiedän niiden olevan provoja, muttei se auta. Pitäisi lopettaa koko palstailu.

Vierailija
34/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

joo, ois kyllä kiintoisaa nähdä livenä millaiset miehet noita kirjoittaa. Yhden tosin tiedänkin, eli Kuopion Teemun, jonka sukunimeä ei luonnollisestikaan saa tänne laittaa, vaikka usein mieli tekisi niin saisitte googlata rikoshistoriansa, googlettamalla kun se löytyy. Ihan terve tapaus ei tuo kyseinen naisvihaaja ole. Ei pitäisi mt-ongelmaisten pedarien vuoksi pahoittaa mieltään.

Vierailija
35/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka täällä ilkeilevät, eivät ole huomanneet, ettei se oma paha olo helpotu sillä, että haukkuu muita. Eivätkä tajua, että se oma paha olo näkyy kaikille ulospäin juuri toisten haukkumisena. Kukaan hyvinvoiva ihminen ei tunne sellaiseen tarvetta. Sellaiset, jotka siitä tekevät harrastuksen, myös pysyvät onnettomina; tutkimusten mukaan onnelliseksi tekee se, että auttaa muita - luulisi siis toisten haukkumisen siis vain pahentavan omaa pahaa oloa.
Joten älä ap välitä. Yllättyisit, jos näkisit nuo ihmiset livenä. Heillä on hirveän paha olla itsellään. Vasta jokin asia saa heidät joskus heräämään ja ajattelemaan, mihin ovat aikaansa tuhlanneet, sillä aikaa kun muut ovat tehneet jotain järkevää (esim. yrittäneet korjata niitä asioita, jotka ovat elämässä pielessä). Keskity sinä asioihin, joista pidät ja joista tulet iloiseksi.

Vierailija
36/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av todellisuus ei vastaa tosielämää. Mutta ei kannata turhaan päiväänsä pilata, ellei pysty suhtautua täällä olevaan moskaan asiaankuuluvalla tavalla. Eli pitäen niitä joidenkin tyyppien provosointi yrityksinä, ärsytyksen purkuna, ehkä katkeruutena jne. jotkut haluaa saada aikaan väittelyitä tai haluaa testailla provosoivien kommenttien kirjoittamista. Osalle moni juttu on puhdasta huumoria, jos pitää vaikka täysin älyttömänä ajatuksena sitä, että naiset haluaa mieheltä rahaa eikä miehestä elinkumppania jakamaan yhteistä elämää. Täällä vain sekoittuvat eri asenteella kirjoitetut kommentit keskenään yhdeksi sekamelskaksi. Itse yleensä pyrin kirjoittelemaan aika tosissaan. Ja olisihan se mukavampi, jos ei olisi niin paljoa negatiivista juttua. Älä pilaa turhaan päiviäsi täällä.

Vierailija
37/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukee n. 1/10 aloituksista niin saa suodatettua jo paljon takuuvarmasti rasittavia ketjuja pois.

Vierailija
38/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,  tuskin vaikkapa nyt joku Krista Kosonen vaivautuisi käyttämään aikaansa tehtailemalla tänne postauksia aiheesta "Työttömät on luusereita". Että jos on itsellä asiat kunnossa (niin kuin kuvittelen Krista Kososella olevan :D ) niin ei tule tuollainen edes mieleen.

Vierailija
39/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]
Siis näitähän tehtailee täysin mielisairaat luuserimiehet jotka purkaa kiukkuaan tänne, kannattaa avata ketjut ja tajuta että ne miehenkuvatukset on kuonaa jota kenenkään ei tarvitse ottaa tosissaan.
[/quote]
Voiko noita ylilaudan jonneja miehiksi edes kutsua. ;)

Vierailija
40/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Minulla on otsatukka :-(