Tucker Carlson järkiintyi ja hylkäsi Trumpin
Kuten moni muukin republikaani, hänkin tajusi vihdoin Trumpin olevan seniili, mielisairas ja aiheuttavan pelkkää haittaa. Epäsuosituin presidentti vuosikymmeniin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/79cfca46-4e4e-4e63-b3e5-ff6acaa8951a
Kommentit (13)
Helvetin kauan rebuilla on mennytkin tajuta se.
Carlsonnon sekaisin kuin seinäkello.
Mutta kellokin on oikeassa 2 kertaa päivässä.
"Trump on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan." - Jussi Halla-aho
Katotaan järkiintyminen sitten, jos putskun diggailu loppuu.
Näkyy vaan oma antisemitismi. Carlson sanoo paljon asioita jotka ei ylitä uutiskynnystä, koska silloin ei dissata Trumpia. Iranin sotakin on menestys jos estetään Irania kehittämästä ydinasetta.
Trump on persujen messias... ja se ruotsila :o)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kauaa mennyt, kun vassarit alkoivat avoimesti tukemaan putinistitoveriaan Tucker Carlsonia. Kyllä se Kreml on aina vasemmistodemareille se pyhä toveri ja Moskova sydämen asia.
Tucker on yhä putlerin taskussa. Setä oranssi on ilmeisesti hypännyt taskusta pois ja nyt on kremlinien haukkumisen kohteena. Niin läpinäkyvää.
Ei sillä ole mitään merkitystä. Hän oli aikanaan trollaamassa Trumpin puolesta, joten minun kirjoissani hän on siitä sekopäästä osavastuullinen ja joutaa mennä kompostiin. Samoin kuin suomalaiset, jotka äänesti persua. Me emme unohda..
Raha puhuu, kuka maksaa parhaiten
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kauaa mennyt, kun vassarit alkoivat avoimesti tukemaan putinistitoveriaan Tucker Carlsonia. Kyllä se Kreml on aina vasemmistodemareille se pyhä toveri ja Moskova sydämen asia.
Neuvostoliittoa ei enää ole eikä Kreml tue vasemmistoa.
Emme elä enää 1980-lukua, pälli.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kauaa mennyt, kun vassarit alkoivat avoimesti tukemaan putinistitoveriaan Tucker Carlsonia. Kyllä se Kreml on aina vasemmistodemareille se pyhä toveri ja Moskova sydämen asia.
Älä ny naurata. Carlson on Putinin maksettu propagandakanava. Trump , Putin ja Carlson ovat BFF.
Juuri demokraatit ja vasemmisto vihaavat häntä eniten.
Sun Trump, repparit ja Carlson (ja Joe Rogan) on pääsyyllisiä siihen, että länsimaailma makaa huonosti.
Suomalaisia Trumpisteja harmittaa. Mutta hehän ovatkin yleensä heikon sivistyksen omaavia alkoholisteja, joten ei väliä.