Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon itkeny koko päivän tän palstan takia! :(

Vierailija
08.07.2015 |

Nyt saa riittää! En jaksa teitä enää!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä palsta on viihdettä.

Missä olit kun tampoonikoruketju lähti lentoon?

:D

Vierailija
42/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on paras <3 Elä itke <3<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
44/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:47"]Minulle tämä palsta on viihdettä.

Missä olit kun tampoonikoruketju lähti lentoon?

:D
[/quote]

Mikä?

Vierailija
45/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan on tutkimuksia tehty että trollit ovat sadistisia, saavat mielihyvää muiden mielen pahoittamisesta. Ihan googlettamalla löytyy trollit ja sadismi. Sitten on myös niitä jotka syystä tai toisesta provoilee.

Parhaimmillaan täällä on sellainen me-henki ja joku oikeasti iloinen aihe, kuten tuo tampoonikoru.

Vierailija
46/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli.

Vierailija
47/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elää todellista elämää tällaisen virtuaalimaailman sijaan.

Vierailija
48/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari-nimisenä on muuten kiva lueskella av:lta kuinka kaikki Sarit ovat kuulemma vastenmielisiä, oksettavia, sisältä ja ulkoa rumia ihmisiä :))

Vierailija
49/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:17"] No mun itsetunto on mennyt tän palstan myötä. Kaikki tää paasaus että miehet haluu vaan teinityttöjä jne... [/quote] Tuntuu joo ettei naisena ole mitään arvoa oikeasti. En edes avaa noita "naiset loisia, naiset pinnallisia, naiset huoria, yli 25-naiset arvottomia" -ketjuja, mutten voi estää että niitä otsikoita näkee koko ajan palstaa selatessa. [/quote] Siis näitähän tehtailee täysin mielisairaat luuserimiehet jotka purkaa kiukkuaan tänne, kannattaa avata ketjut ja tajuta että ne miehenkuvatukset on kuonaa jota kenenkään ei tarvitse ottaa tosissaan. [/quote] Voiko noita ylilaudan jonneja miehiksi edes kutsua. ;)

[/quote]

Aika kypsää käytöstä ainakin sinä osoitat.

Vierailija
50/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan itkemässä jotain palstaa? Hanki elämä ja tee vaikka sen ilmeisesti vihaamasi jälkikasvun kanssa jotain. Keitä vaikka makaroonia Jos et muuhun pysty. Fiksu tietysti lukisi kirjaa, harjoiteltaisiin piirtämistä ja ulkona motorisia harjoitteita. Mutta ei, kersat istuu töllön äärellä peukalo ahterissa ja toisessa kädessä tapletti??! Kun samaan aikaan "äiti" itkee palstaa?

Vierailija
51/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella sääli, että tästä on tullut tällaisten itseään vihaavien sekopäiden mellastuspaikka. Aiemmin täällä oli mielestäni huomattavasti mukavampi meininki, vaikka silloinkin asiat esitettiin kärjistetysti. Parhaimmillaan täällä on myös aivan mahtavaa huumoria. Jos joku tietää jonkin toisen palstan, jossa voi peukutella ylös ja alas, saa vinkata. Olen meinaan koukussa siihen, mikään muu palsta ei siksi kelpaa.

Vierailija
52/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:53"]Istutaan itkemässä jotain palstaa? Hanki elämä ja tee vaikka sen ilmeisesti vihaamasi jälkikasvun kanssa jotain. Keitä vaikka makaroonia Jos et muuhun pysty. Fiksu tietysti lukisi kirjaa, harjoiteltaisiin piirtämistä ja ulkona motorisia harjoitteita. Mutta ei, kersat istuu töllön äärellä peukalo ahterissa ja toisessa kädessä tapletti??! Kun samaan aikaan "äiti" itkee palstaa?
[/quote]

Ei täällä kaikki ole äitejä.

Vierailija
53/55 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:11"]Hävettää myöntää, että olen useamman kuin sen pari kertaa itkenyt palstalla olevien kommenttien takia liittyen omiin heikkouksiin... vmp
[/quote]
Kannattaa alkaa korjaamaan niitä. Esimerkiksi selluliittiperse ei lähde itkemällä.

Vierailija
54/55 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta nyt on täynnä urpoja juntteja. Pari viikkoa oon huvikseni näitä ketjuja seuraillut ja vittu että on tyhmää porukkaa. Juoruakkoja ja katkeroituneita vanhoja akkoja. Mukana myös pari wannabe prinsessaa. Tehkää elämälläne jotain (muutakin kuin niitä pentuja).

Vierailija
55/55 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:19"]Kuule. Kun tämän on aikuisten äitien palsta. Miehetkin voivat käydä, jos elävät ihmisiksi. Mutta EI teinien eikä lasten! Teillä on omat Demit ja Ylilaudat sun muut.
[/quote]

Tämä on aihe vapaa -palsta. Ja kyllä ne äiditkin osaavat todella inhottavia olla. Ei vain miehet, teinit ja lapset.