Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on niin pinnalisia

Vierailija
16.07.2015 |

Miksi teitä naisia kiinnostaa niin paljon vaatteet, ulkonäkö, merkkilaukut, kynnet, meikit ynnä muu turha ja pinnallinen? Haluaisin fiksun naisen mutta epäilen että semmoista ole kun kaikki ovat pinnallisia bimboja ja mun rahojen perässä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin fiksun miehen joka ei yleistä, mutta sinä et ole sellainen.

Vierailija
2/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuks sellasen naisen ku simpsonien se hullu kissanainen. Se nainen ei ainakaa oo laittautunu. Sopii siis sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta pinnallisia ovatkin.

Vierailija
4/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sula mitään rahoja ole

Vierailija
5/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:58"]Miehet ne vasta pinnallisia ovatkin.
[/quote]
Perustele?

Vierailija
6/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitämät muotiblogit vs miesten vastaavat?

Vierailija
7/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri 3-kymppisen kampaajani juttuja. Puheet oli koko ajan sitä, että mitä laittais seuraavan päivän konserttiin päälle jne jne. Teki mieli pyytää mainitsemaan edes yhden konsertin päätähden biiseistä nimeltä....

Vierailija
8/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pinnallinen. Inhoan shoppailua, en koskaan meikkaa edes töihin. Vaatteeni ovat hyvin asialliset ja käytännöllist. Olen fiksu ja hyvin toimeentuleva. Ainoa ongelma on etten halua miestä...

Vierailija
9/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?

Vierailija
10/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monia miehiä kiinnostaa erilaiset autot tai tietotekniikka? Miksi toiset ovat vegaaneja? Miksi minä pidän koirista, ystäväni ei? Elämä on. Etsi itsellesi nainen jostain muualta kuin baarista :)

Vierailija
11/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
Nuo ovat järkeviä kiinnostuksen kohteita.
ap

Vierailija
12/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuus ja laittautuminen mahtuu kyllä samaan ihmiseen. Et taida olla tarpeeksi kypsä oikeasti ymmärtämään tätä asiaa.

Vierailija
13/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]

Miksi teitä naisia kiinnostaa niin paljon vaatteet, ulkonäkö, merkkilaukut, kynnet, meikit ynnä muu turha ja pinnallinen? Haluaisin fiksun naisen mutta epäilen että semmoista ole kun kaikki ovat pinnallisia bimboja ja mun rahojen perässä.

[/quote]Kauneudessa ei ole mitään pinnallista. Estetiikantajumme on hyvin perustavanlaatuinen inhimillinen ominaisuus. Se erottaa meidät eläimistä. Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jos tämä ei olisi sekä älykäs että kauneutta arvostava.

t. mies

Vierailija
14/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
Nuo ovat järkeviä kiinnostuksen kohteita.
ap
[/quote]

No eivät tosiaan ole eivätkä kiinnosta ketään. Sama juttu kuin joku ralli ja formula, voi jösses miten vajaata. T. Bimbo

Vierailija
15/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]

[/quote]Kauneudessa ei ole mitään pinnallista. Estetiikantajumme on hyvin perustavanlaatuinen inhimillinen ominaisuus. Se erottaa meidät eläimistä. Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jos tämä ei olisi sekä älykäs että kauneutta arvostava.

t. mies
[/quote]

♡ ♡ ♡ t. Bimbo

Vierailija
16/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:08"]Fiksuus ja laittautuminen mahtuu kyllä samaan ihmiseen. Et taida olla tarpeeksi kypsä oikeasti ymmärtämään tätä asiaa.
[/quote]
Ei. Kyllä sen nyt näkee minkälaisia bimboja laittautuvat naiset on kuten esim Johanna Tukiainen.

Vierailija
17/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap tiedoksi sinulle, vaikka naista kiinnostaisi laittautuminen ja nuo muut asiat, se ei tarkoita että ne ovat ainoat asiat mitä päässä pyörii. Aika rajoittunutta tuo sinun ajattelutapasi.

Vierailija
18/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]

Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?

[/quote]

Kieltämättä tämä on yksinkertaisuuden ja pinnallisuuden tasolla hyvin lähellä muoti/kauneusintoilua. Siksi näiden lajien harrastajia näkeekin niin usein yhdessä. Tuunattu auto, lippispäinen, tatuoitu mies rinnallaan ylimeikattu blondi kalliin käsilaukkunsa kanssa.

Vierailija
19/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:08"]Fiksuus ja laittautuminen mahtuu kyllä samaan ihmiseen. Et taida olla tarpeeksi kypsä oikeasti ymmärtämään tätä asiaa.
[/quote]
Ei. Kyllä sen nyt näkee minkälaisia bimboja laittautuvat naiset on kuten esim Johanna Tukiainen.
[/quote]

Ja ainoa esimerkki mikä sinulla on antaa on täysi ääripää, jolla mahdollisesti myös jonkinlainen mielenterveyden ongelma. Olet naurettava.

Vierailija
20/37 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]

t. mies

[/quote]

Uuh, mitä pseudoälyllistä roskaa.

t. mies