Miksi naiset on niin pinnalisia
Miksi teitä naisia kiinnostaa niin paljon vaatteet, ulkonäkö, merkkilaukut, kynnet, meikit ynnä muu turha ja pinnallinen? Haluaisin fiksun naisen mutta epäilen että semmoista ole kun kaikki ovat pinnallisia bimboja ja mun rahojen perässä.
Kommentit (37)
Haluuks sellasen naisen ku simpsonien se hullu kissanainen. Se nainen ei ainakaa oo laittautunu. Sopii siis sinulle.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:58"]Miehet ne vasta pinnallisia ovatkin.
[/quote]
Perustele?
Kuuntelin juuri 3-kymppisen kampaajani juttuja. Puheet oli koko ajan sitä, että mitä laittais seuraavan päivän konserttiin päälle jne jne. Teki mieli pyytää mainitsemaan edes yhden konsertin päätähden biiseistä nimeltä....
Minä en ole pinnallinen. Inhoan shoppailua, en koskaan meikkaa edes töihin. Vaatteeni ovat hyvin asialliset ja käytännöllist. Olen fiksu ja hyvin toimeentuleva. Ainoa ongelma on etten halua miestä...
Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
Miksi monia miehiä kiinnostaa erilaiset autot tai tietotekniikka? Miksi toiset ovat vegaaneja? Miksi minä pidän koirista, ystäväni ei? Elämä on. Etsi itsellesi nainen jostain muualta kuin baarista :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
Nuo ovat järkeviä kiinnostuksen kohteita.
ap
Fiksuus ja laittautuminen mahtuu kyllä samaan ihmiseen. Et taida olla tarpeeksi kypsä oikeasti ymmärtämään tätä asiaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]
Miksi teitä naisia kiinnostaa niin paljon vaatteet, ulkonäkö, merkkilaukut, kynnet, meikit ynnä muu turha ja pinnallinen? Haluaisin fiksun naisen mutta epäilen että semmoista ole kun kaikki ovat pinnallisia bimboja ja mun rahojen perässä.
[/quote]Kauneudessa ei ole mitään pinnallista. Estetiikantajumme on hyvin perustavanlaatuinen inhimillinen ominaisuus. Se erottaa meidät eläimistä. Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jos tämä ei olisi sekä älykäs että kauneutta arvostava.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
Nuo ovat järkeviä kiinnostuksen kohteita.
ap
[/quote]
No eivät tosiaan ole eivätkä kiinnosta ketään. Sama juttu kuin joku ralli ja formula, voi jösses miten vajaata. T. Bimbo
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]
[/quote]Kauneudessa ei ole mitään pinnallista. Estetiikantajumme on hyvin perustavanlaatuinen inhimillinen ominaisuus. Se erottaa meidät eläimistä. Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jos tämä ei olisi sekä älykäs että kauneutta arvostava.
t. mies
[/quote]
♡ ♡ ♡ t. Bimbo
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:08"]Fiksuus ja laittautuminen mahtuu kyllä samaan ihmiseen. Et taida olla tarpeeksi kypsä oikeasti ymmärtämään tätä asiaa.
[/quote]
Ei. Kyllä sen nyt näkee minkälaisia bimboja laittautuvat naiset on kuten esim Johanna Tukiainen.
Ja ap tiedoksi sinulle, vaikka naista kiinnostaisi laittautuminen ja nuo muut asiat, se ei tarkoita että ne ovat ainoat asiat mitä päässä pyörii. Aika rajoittunutta tuo sinun ajattelutapasi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:06"]
Miksi miehiä kiinnostaa autot, urheilu jne. Oletko hieman yksinkertainen?
[/quote]
Kieltämättä tämä on yksinkertaisuuden ja pinnallisuuden tasolla hyvin lähellä muoti/kauneusintoilua. Siksi näiden lajien harrastajia näkeekin niin usein yhdessä. Tuunattu auto, lippispäinen, tatuoitu mies rinnallaan ylimeikattu blondi kalliin käsilaukkunsa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:08"]Fiksuus ja laittautuminen mahtuu kyllä samaan ihmiseen. Et taida olla tarpeeksi kypsä oikeasti ymmärtämään tätä asiaa.
[/quote]
Ei. Kyllä sen nyt näkee minkälaisia bimboja laittautuvat naiset on kuten esim Johanna Tukiainen.
[/quote]
Ja ainoa esimerkki mikä sinulla on antaa on täysi ääripää, jolla mahdollisesti myös jonkinlainen mielenterveyden ongelma. Olet naurettava.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:53"]
t. mies
[/quote]
Uuh, mitä pseudoälyllistä roskaa.
t. mies
Minäkin haluaisin fiksun miehen joka ei yleistä, mutta sinä et ole sellainen.