Onko teillä enemmän tyttöjä vai poikia?
Itselläni viisi ihanaa tyttöä. Kuopusta odottaessani sain liian monesti kuulla vihjailuja pojan yrittämisestä. Ei yritetty.
Mites teille on lapsia siunaantunut?
Kommentit (86)
Meillä ei ole tyttöjä eikä poikia vaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, jotka kirjoitat noita typeriä pojattomuus-kommenttejasi: aika noloa jankata ja vastaa itse itselleen...
Itse asiaan: kaksi poikaa ja kaksi tyttöä
Onpa julma kommentti, vain sinunko tunteet ovat hyväksyttäviä?
Vaikka et sitä kestä niin minä suren, etten saanut poikaa. Sain neljä tyttöä, enkä enää halua yrittää, pettymystä en kestäisi. Toki tytöt ovat rakkaita, mutta poikaa, jota kovasti toivoin, en saanut.
Sinä olet ihmishirviö jos sanon suoraan mitä ajattelen, sinulla on vain sinun totuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole ikinä puhunut pojasta mitään. Rakastaa kaikkia meidän lapsia. Ap
Älä ap välitä, joku yrittää tahallaan vain pahoittaa sun mielen. Sun lapset ovat varmasti ihania ja myös miehellesi tärkeintä maailmassa.
Sivusta totean, että voi että minua ärsyttää kun niitten miesten, jotka olisivat sen pojan toivoneet, tunnetta mitätöidään. Kätilönä sai nähdä sen todellisuuden, ette usko kuinka miehet olivat innoissaan kun se poika lopulta tuli, vaikka nykyään he sen jo etukäteen tietävät, niin kun se poika sylissä on, voi sitä riemua. Aikaisemmin kun ei vielä tiedetty (olen siis eläkkeellä ollut jonkin aikaan) riemu oli vielä isompi, kun vaikkapa kahden tytön jälkeen tuli poika. Kyllä miehenkin tunteille pitää antaa tilaa ja tukea heitä pettymyksen käsittelyssä.
Hyvänen aika sentään. Naiset, jotka eivät sitä ymmärrä, ovat julmia.
VOI V I T T U NYT. MIKÄ ONGELMA SULLA ON? LOPETA JANKKAAMINEN. T Y P E R Y S.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ja poika ja lapsenlapsia yksi tyttö ja kaksi poikaa. Surullinen olisin jos olisi vain tyttöjä, jokainen mies toivoo itselleen poikaa, se on totuus. Laajassa kaveripiirissä vain tyttöjä saaneet isät asiasta usein saunailloissa avautuvat, sanovat olevansa kateellisia meille joilla on poika/poikia.
Ennen maalaistaloihin toivottiin poikaa isännäksi. Nykyään ei ole väliä kumpia tulee. Tuskin on miesten saunajutut tuollaisia, ainakaan fiksujen.
Minä en olisi surullinen jos olisi "vain" tyttöjä. Iso tyttökatras olisi hurmaava!😍
Enää ei onnistu kun ikä jo tullut vastaan.
Terv. äiti 1 tyttö 2 poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap välitä, joku yrittää tahallaan vain pahoittaa sun mielen. Sun lapset ovat varmasti ihania ja myös miehellesi tärkeintä maailmassa.
Sivusta totean, että voi että minua ärsyttää kun niitten miesten, jotka olisivat sen pojan toivoneet, tunnetta mitätöidään. Kätilönä sai nähdä sen todellisuuden, ette usko kuinka miehet olivat innoissaan kun se poika lopulta tuli, vaikka nykyään he sen jo etukäteen tietävät, niin kun se poika sylissä on, voi sitä riemua. Aikaisemmin kun ei vielä tiedetty (olen siis eläkkeellä ollut jonkin aikaan) riemu oli vielä isompi, kun vaikkapa kahden tytön jälkeen tuli poika. Kyllä miehenkin tunteille pitää antaa tilaa ja tukea heitä pettymyksen käsittelyssä.
Hyvänen aika sentään. Naiset, jotka eivät sitä ymmärrä, ovat julmia.VOI V I T T U NYT. MIKÄ ONGELMA SULLA ON? LOPETA JANKKAAMINEN. T Y P E R Y S.
Älä viitsi provosoitua tuon mitättömän mt-potilaan horinoista. Sitähän se haluaa.
Kolme poikaa ja yksi tyttö. Kolmea poikaa aina toivoin ja ne sain. Tyttö bonuksena kaupan päälle. Ja ei, ei ollut se kuopus.
Kolme tyttöä, yksi poika. Nyt aikuisia kaikki.
Ei ole ollut ongelmia heidän kasvatuksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika sentään. Naiset, jotka eivät sitä ymmärrä, ovat julmia.Olen kanssasi samaa mieltä. Olen toiminut joskus perheterapeuttina, näistä asioista miehet puhuvat paljon, siitä ettei heidän ollut hyväksyttävää toivoa, eikä toiveestaan puhua.
😂😂 Olet sä hassu. Luuletko, että joku uskoo, että keskustelisit jonkun kanssa. Niin läpinäkyvää ja surullista tuo itsensä kanssa puhuminen.
Järkyttäviä kommentteja täällä, luulen kuitenkin provoiksi...
Itselläni molempia.
En tunne itse yhtään miestä, joka olisi nimenomaan poikaa toivonut? Ehkä tuttavapiirissäni on niin sivistyneitä miekkosia, että tuollaiset juntit eivät siihen mahdu.
Toisaalta kyllä eräs tuttuni, nainen, toivoi aina tyttöä kun oli raskaana ja sai 3 poikaa... Sama juttu, toisinpäin.
Tiedänpä tapauksen, jossa äiti ei vienyt lasta synnäriltä kotiin kun se oli väärää sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
6 poikaa ja 2 tyttöä
Oho. Meillä sama, mutta toisinpäin. 6 tyttöä ja 2 poikaa. Esikoinen ja Kuopus poikia, keskimmäiset tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 poikaa ja 2 tyttöä
Oho. Meillä sama, mutta toisinpäin. 6 tyttöä ja 2 poikaa. Esikoinen ja Kuopus poikia, keskimmäiset tyttöjä.
Mitkä ovat ikäerot ja miten jaksatte noin monen kanssa? Ihan hyvällä kysyn. Itselläni on vain välillä raskasta kahdenkin lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika sentään. Naiset, jotka eivät sitä ymmärrä, ovat julmia.VOI V I T T U NYT. MIKÄ ONGELMA SULLA ON? LOPETA JANKKAAMINEN. T Y P E R Y S.
Älä viitsi provosoitua tuon mitättömän mt-potilaan horinoista. Sitähän se haluaa.
Ajaa, kaikki poikalapsia toivovat isät ovat mt-potilaita. Onpa hieno asenne. Hävetkää!
Hieno keskustelu räähkät kieltävät joittenkin mielipiteet, koska eivät pysty totuutta silmiin katsomaan.
Jokainen mies toivoo poikaa, se on fakta. Ei siinä teidän naukumiset yhtään auta.
Samaa mietin, että mistä kumpuaa raivo poikaa toivovia vanhempia kohtaan. Ei se ole yksin miehen toive, kyllä se pettymys kuultaa hyvin monen naisenkin puheissa kun tulossa on vaikkapa kolmas tyttö. Sitäkään ei typerät todistelut miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi poika. Masuasukin sukupuolta ei vielä tiedetä, mutta luulen, että hän on tyttö :)
Tiedetään, tiedetään, mutta pakko laittaa. Koirako sinulla on masuasukkina kun kirjoitat ”hän”.
Anteeksi jo etukäteen.
Hei! Kyllä kaikki huomaavat jo kirjoitustyylistä että sama henkilö suoltaa jotain pojan tärkeys juttua. Hänellä on paha ongelma. nainen jolla on paha olo. Hakisi apua itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi pahus kirjoitti:
Järkyttäviä kommentteja täällä, luulen kuitenkin provoiksi...
Itselläni molempia.
En tunne itse yhtään miestä, joka olisi nimenomaan poikaa toivonut? Ehkä tuttavapiirissäni on niin sivistyneitä miekkosia, että tuollaiset juntit eivät siihen mahdu.
Toisaalta kyllä eräs tuttuni, nainen, toivoi aina tyttöä kun oli raskaana ja sai 3 poikaa... Sama juttu, toisinpäin.
Tiedänpä tapauksen, jossa äiti ei vienyt lasta synnäriltä kotiin kun se oli väärää sukupuolta.Minä tunnen kymmeniä miehiä jotka ovat poikaa toivoneet ja eivät ole sitä saaneet ja ovat kertoneet olevansa hyvin pettyneitä. Kyllä minä heidät kaikki fiksuiksi miehiksi lasken, ei se, että toivoo saavansa poikalapsen tee ihmisestä tyhmää. Se ettei pysty kuuntelemaan ja ymmärtämään toivetta, sen sijaan kyllä tekee, suorastaan ääliön.
Samoin. Esimerkkinä kolme veljeäni, joilla on tyttöjä vain. Kaikki ovat suoraan myöntäneet, että olisivat pojankin halunneet, mutta talous ei kestä enää lapsia eikä myöskään uskalla enää edes yrittää kun sukupuoleen ei voi vaikuttaa luonnonmenetelmin lasta tehdessä. Fiksuja miehiä ovat veljet ja tyttönsä toki rakkaita ovat mutta pojankin olisivat halunneet.
Meillä on neljä tyttöä ja taloon ei enempää mahdu, olen tyttöjen äiti ja suren, pojan olisin halunnut, edes yhden.
Tytöt ovat rakkaat, tottakai, mutta pojankin olisin halunnut.
Yksi täysi-ikäinen tytär löytyy. Eli girlpower on. 😂
Kaksi poikaa meillä. Sillä mennään mitä on annettu🙂 Rakkaita ovat! Ensimmäistä lasta odottaessa toivoin tyttöä - ehkä siksi, että olen kasvanut naisvaltaisessa suvussa ja ajatus pojasta tuntui vieraalta. No, nytpä siihen on tutustuttu. Haluaisin kolmannen lapsen joskus myöhemmin. Luulen että sekin olisi poika, miehen suvussa on syntynyt yksi tyttö viimeksi lähes 80 vuotta sitten 😁
Siis vastata*