Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntia, jotka nukkuvat eri huoneissa?

Vierailija
28.04.2024 |

-syy

-ikänne

-kauanko olette olleet yhdessä 

Erillään,  eri asunnoissa asuvien ei tarvitse vastata.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: erilaiset päivärytmit työn takia, kummatkin herkkäunisia eikä saada unta enää kun toisen herätyskello on soinut

iät: 35 & 42 v

yhdessä: 8 vuotta 

Vierailija
2/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: meillä on runsaasti tilaa ja mahdollisuus eri makuuhuoneisiin, koko parisuhteen ajan ollut näin. Mikä ei tarkoita, etteikö nukuttaisi yhdessä.

yhdessä yli 30 vuotta, ikää yli 50 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 ja 45v, yhdessä 23v. Syy: minun huonot unenlahjat, tarvitsen täydellisen rauhan, jotta saan nukuttua. Onneksi mieheni kunnioittaa minua ja meillä tilaa on. 

Vierailija
4/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: Mies on siirtynyt nukkumaan sohvalle koska ei voi nykyisessä kunnossa maata pitkiä aikoja. Säästämme uuteen sänkyyn, jossa hänkin voisi nukkua. 

Iät: 34&36

Yhdessä: 16 vuotta

Vierailija
5/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43 ja 45v, yhdessä 23v. Syy: minun huonot unenlahjat, tarvitsen täydellisen rauhan, jotta saan nukuttua. Onneksi mieheni kunnioittaa minua ja meillä tilaa on. 

Melko sama vastaus täältäkin.

Vierailija
6/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 38 vuotta. Alkuun yritettiin nukkua samassa sängyssä, mutta ei siitä mitään tullut. Ei kunnon yöunta.

Joskus yhteisolon alkuvuosina käytiin perheterapiassa (?). "Tyhmä" terapeutti kysyi nukutaanko samassa sängyssä. Aikani jankattuani asiaa, selvisi vihdoin, että tarkoitti kysymyksellään että harrastetaanko me seksiä:)

Vierailija
7/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 20 vuotta ja ollaan nukuttu eri huoneissa nyt 14 vuotta.

53-vuotias 

Vierailija
8/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan eri huoneissa, koska mies kuorsaa. Seksiä on. Yhdessä lähes 40 vuotta

Vierailija
9/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko sama vastaus täältäkin.

Mikä on harmillista,sillä haluaisin nukkua nallekarhuni vieressä mutta oma unettomuus ei sitä salli.

Vierailija
10/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alamäki alkaa kun eri huoneissa nukutaan. Jää seksit pois. Toinen lähtee vieraisiin. Ero. Lapset kärsii. P3rhesurma jne.

Vierailija
11/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kyllä. Nukun takkahuoneessa koiranpentujen ja emon kanssa. Siirryn takaisin makkariin kun ovat kolmen viikon ikäisiä.

Vierailija
12/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se alamäki alkaa kun eri huoneissa nukutaan. Jää seksit pois. Toinen lähtee vieraisiin. Ero. Lapset kärsii. P3rhesurma jne.

Päinvastoin. Eri huoneissa nukkuminen kuorsauksen takia on suhteen pelastus. Univelkainen on kärttyinen ja väsynyt puoliso.

Vierailija
13/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: en pidä enää miehen läheisyydestä millään tasolla. Muuten yhdessäolossa ei ole moittimista. 

Ikä: 50+

Yhdessä olemme olleet kohta 30 vuotta

Vierailija
14/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen. Puoliso valvoo myöhään ja ei käy töissä.

Vierailija
15/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: kuorsaus

yhdessä: pari vuosikymmentä

ikää: keski-ikäiset

Vierailija
16/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme erillään, sillä vaihdevuodet ovat vieneet minulta yöunet. Nukun miten sattuu. Nykyisin yöseuranani on koira. Se ei välitä, vaikka yö on rikkonainen. Olen 53-vuotias ja yhdessä olemme olleet 33 vuotta.

Vierailija
17/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: univaikeuteni ja eri rytmit ja miehen kuorsaaminen

Ikä 45 ja 48

Erillään nukuttu nuorimman lapsen syntymästä lähtien eli 8 vuotta. Seksiä on joskus ja juhannuksena. 

Vierailija
18/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trollaa. Taas. 

Vierailija
19/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat makuuhuoneet. Kärsin ruuhkavuosina ja jälkeen yht. 15vuotta unihäiriöistä. Mies kuorsasi. Olen äkäisempi väsyneenä, joten parempi mieliala kokonaisuudessaan. Uni on yhtenäisempää kun toisen öinen kyljenkääntely ei haittaa edes tiedostamattomalla tasolla. Muutama vuosi ollut näin. Seurauksena pääsin univaikeuksista. Olen edelleen silti herkkäuninen. 

Yhdessä  ollaan oltu 27v. Suosittelen lämpimästi niille, joilla on mahdollisuus tähän.

Vierailija
20/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on omat makuuhuoneet. Kärsin ruuhkavuosina ja jälkeen yht. 15vuotta unihäiriöistä. Mies kuorsasi. Olen äkäisempi väsyneenä, joten parempi mieliala kokonaisuudessaan. Uni on yhtenäisempää kun toisen öinen kyljenkääntely ei haittaa edes tiedostamattomalla tasolla. Muutama vuosi ollut näin. Seurauksena pääsin univaikeuksista. Olen edelleen silti herkkäuninen. 

Yhdessä  ollaan oltu 27v. Suosittelen lämpimästi niille, joilla on mahdollisuus tähän. Ikää on 54v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme