Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä enemmän tyttöjä vai poikia?

Vierailija
21.02.2022 |

Itselläni viisi ihanaa tyttöä. Kuopusta odottaessani sain liian monesti kuulla vihjailuja pojan yrittämisestä. Ei yritetty.

Mites teille on lapsia siunaantunut?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole ikinä puhunut pojasta mitään. Rakastaa kaikkia meidän lapsia. Ap

Luuletko, että sais tuollaista ääneen esittää?! Edes omalle puolisolleen... Ehei. Pitää heittää kaikkee läppää, millä peittää pettymys.

Tämähän se on, eipä sitä viitsi sanoa, varsinkin kun vaimon silmistä ja käytöksestä näkee, että hän on yhtä pettynyt kuin minäkin olen. Ja eipä siinä, pettymys painuu kun aikaa kuluu, mutta koskaan se ei kokonaan poistu.

Muistan aina isäni sanat kun hän vähän ennen kuolemaansa sanoi, että kyllä on mukavaa ollut kun on näin miesporukallakin aikaa saatu viettää. Minulla on viisi sisarta ja minä olen se viimeinen epätoivoinen yritys. 😂

Mutta voit saada sen pojan lapsenlapsen muodossa :)

Vierailija
62/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä ja poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 poikaa ja 2 tyttöä

Oho. Meillä sama, mutta toisinpäin. 6 tyttöä ja 2 poikaa. Esikoinen ja Kuopus poikia, keskimmäiset tyttöjä.

Mitkä ovat ikäerot ja miten jaksatte noin monen kanssa? Ihan hyvällä kysyn. Itselläni on vain välillä raskasta kahdenkin lapsen kanssa.

Meillä on 1-, 4-, 5-, 8-, 10-, 13-, 14- ja 16-vuotiaat lapset. Hyvin jaksamme. Isommat ovat omatoimisia ja avuliaita. Heistä on myös paljon seuraa toisilleen.

Missäs ne ensi kesän Suviseurat pidettiinkään?

Vierailija
64/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika ja neljä tyttöä.

Vierailija
65/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö ja poika ja lapsenlapsia yksi tyttö ja kaksi poikaa. Surullinen olisin jos olisi vain tyttöjä, jokainen mies toivoo itselleen poikaa, se on totuus. Laajassa kaveripiirissä vain tyttöjä saaneet isät asiasta usein saunailloissa avautuvat, sanovat olevansa kateellisia meille joilla on poika/poikia.

Ennen maalaistaloihin toivottiin poikaa isännäksi. Nykyään ei ole väliä kumpia tulee. Tuskin on miesten saunajutut tuollaisia, ainakaan fiksujen.

Minä en olisi surullinen jos olisi "vain" tyttöjä. Iso tyttökatras olisi hurmaava!😍

Enää ei onnistu kun ikä jo tullut vastaan.

Terv. äiti 1 tyttö 2 poikaa.

Entä jos sulla olis "vain" poikia? Miksi et sanonut siitä mitään? Sehän olisi oleellisempi vertaus.

Kyllä moni nainen toivoo tyttöä ja sitä ei tuomita koskaan. Mutta mies ei tietenkään saa toivoa mitään

Olet ihan oikeassa, äidille sallitaan toive tytöstä, isälle moni nainen ei salli toivetta pojasta.

Vierailija
66/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 poikaa ja 2 tyttöä

Oho. Meillä sama, mutta toisinpäin. 6 tyttöä ja 2 poikaa. Esikoinen ja Kuopus poikia, keskimmäiset tyttöjä.

Mitkä ovat ikäerot ja miten jaksatte noin monen kanssa? Ihan hyvällä kysyn. Itselläni on vain välillä raskasta kahdenkin lapsen kanssa.

Meillä on 1-, 4-, 5-, 8-, 10-, 13-, 14- ja 16-vuotiaat lapset. Hyvin jaksamme. Isommat ovat omatoimisia ja avuliaita. Heistä on myös paljon seuraa toisilleen.

Mistäs näihin ketjuihin aina moukkia mukaan ilmaantuu. Kerropas mistä sinä tulit?

Vierailija
67/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 poikaa ja 2 tyttöä

Lopella. Kuinka niin?

Vierailija
68/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö ja poika ja lapsenlapsia yksi tyttö ja kaksi poikaa. Surullinen olisin jos olisi vain tyttöjä, jokainen mies toivoo itselleen poikaa, se on totuus. Laajassa kaveripiirissä vain tyttöjä saaneet isät asiasta usein saunailloissa avautuvat, sanovat olevansa kateellisia meille joilla on poika/poikia.

Ennen maalaistaloihin toivottiin poikaa isännäksi. Nykyään ei ole väliä kumpia tulee. Tuskin on miesten saunajutut tuollaisia, ainakaan fiksujen.

Minä en olisi surullinen jos olisi "vain" tyttöjä. Iso tyttökatras olisi hurmaava!😍

Enää ei onnistu kun ikä jo tullut vastaan.

Terv. äiti 1 tyttö 2 poikaa.

Entä jos sulla olis "vain" poikia? Miksi et sanonut siitä mitään? Sehän olisi oleellisempi vertaus.

Kyllä moni nainen toivoo tyttöä ja sitä ei tuomita koskaan. Mutta mies ei tietenkään saa toivoa mitään

Olet ihan oikeassa, äidille sallitaan toive tytöstä, isälle moni nainen ei salli toivetta pojasta.

Isä saa myöa toivoa tyttöä.. Sehän on vaan awwwwwwwwww söpöööööö ♡♡♡♡♡

Vierailija
69/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että sais tuollaista ääneen esittää?! Edes omalle puolisolleen... Ehei. Pitää heittää kaikkee läppää, millä peittää pettymys.

Tämähän se on, eipä sitä viitsi sanoa, varsinkin kun vaimon silmistä ja käytöksestä näkee, että hän on yhtä pettynyt kuin minäkin olen. Ja eipä siinä, pettymys painuu kun aikaa kuluu, mutta koskaan se ei kokonaan poistu.

Muistan aina isäni sanat kun hän vähän ennen kuolemaansa sanoi, että kyllä on mukavaa ollut kun on näin miesporukallakin aikaa saatu viettää. Minulla on viisi sisarta ja minä olen se viimeinen epätoivoinen yritys. 😂

Kai isäsi kertoi tytöilleen, miten hän on ollut pettynyt heihin ja miten paljon rakkaampi poika on hänelle?

Vierailija
70/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 poikaa ja 1 tyttö. Kyllä olisin varmaan kokenut jääväni jostain pois, jos ei olis yhtään tyttöä.

Pienenä sillä ei oo väliä mutta totuuden nimissä, ei hirveesti oo mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita isojen poikien kanssa.

On kiva, kun on myös tyttö. Tyttöjen jutut ja joskus tyttöjen ilta. Kunhan tosta aikuiseksi kasvaa.

Vierailija
71/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisipa mieheni toiseen lapseen. Olisi pojalle sitten leikkikamu.

Vierailija
72/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai isäsi kertoi tytöilleen, miten hän on ollut pettynyt heihin ja miten paljon rakkaampi poika on hänelle?

Onpa typerä kirjoitus.

Minun lapsuusperheeseeni syntyi poika viimeiseksi monen tytön jälkeen, koskaan ei vanhemmat rakastaneet meitä tyttöjä yhtään vähempää kuin poikaa, emmekä saaneet tuntea olevamme ei toivottuja. Kyllä minä naisena ymmärrän hyvin, että jotkut toivoisivat, että monen tytön/pojan jälkeen tulisi sitä ajoistakin sukupuolta.

Nykyäänhän pettymys toiveen toteutumattomuudesta purkautuu jo sukupuolen selvittyä ultrassa. Ihmisen luoteeseen kuuluu, että kun jotain oikein toivoo, pettyy kun sitä ei saa, ja näissä on takana se, että on jo monta samaa sukupuolta olevaa, hyvin inhimillistä on että herää toive että jospa nyt tulisi sitä toista.

Ja kyllä niitä on paljon perheitä joissa on ihan suoraan myönnetty, että yritettiin vielä sitä poikaa/tyttöä

Vierailija
73/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Tuossa järjestyksessä syntyneet. En voisi enempää toivoa, enkä parempaa syntymäjärjestystäkään. Neljättä odottaessa jännitettiin kovasti, että saadaanko tyttärelle sisko ja se saatiin! On onni kun on veljekset ja siskokset.

Vierailija
74/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 poikaa ja 1 tyttö. Kyllä olisin varmaan kokenut jääväni jostain pois, jos ei olis yhtään tyttöä.

Pienenä sillä ei oo väliä mutta totuuden nimissä, ei hirveesti oo mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita isojen poikien kanssa.

On kiva, kun on myös tyttö. Tyttöjen jutut ja joskus tyttöjen ilta. Kunhan tosta aikuiseksi kasvaa.

Niinpä.

Samalla lailla moni isä ajattelee, että poikien jutut ja poikien ilta, olisipa se ollut kiva.

Vierailija
75/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 poikaa ja 2 tyttöä

Milloin se vanhin alkaa sikiämään?

Vierailija
76/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyttöä ja kaksi poikaa. Rakkaita jokainen.

Vierailija
77/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et moni haluaa molemmat/molempia. Itse ainakin halusin. Ja sainkin.

Vierailija
78/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo iäkäs mutta keskustelu (osin äärettömän julma poikia toivoneita isiä kohtaan) nosti mieleeni muistot nuoruudesta. Meillä on tyttö ja poika ja lähimmille ystävillemme syntyi kaksi tyttöä, suunnilleen samoin välein kuin meidän lapset. Siis useammalle ystäväperheelle.

Osa tyttöjen äideistä suorastaan ”halveksi” lastamme kun poikamme syntyi, puheet olivat todella outoja ja otimme heihin etäisyyttä. Osa isistä olivat julmia vaimojaan kohtaan pilkaten, että ”meille niitä tulee vain tyttöjä” esim. kun kokoonnuimme jonkun lapsen syntymäpäiviä viettämään. Sitä oli surullista katsoa.

Tulipa todella paha olo kun muistista nousi tuo pilkka ”meille niitä tulee vain tyttöjä”.

Vierailija
79/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo iäkäs mutta keskustelu (osin äärettömän julma poikia toivoneita isiä kohtaan) nosti mieleeni muistot nuoruudesta. Meillä on tyttö ja poika ja lähimmille ystävillemme syntyi kaksi tyttöä, suunnilleen samoin välein kuin meidän lapset. Siis useammalle ystäväperheelle.

Osa tyttöjen äideistä suorastaan ”halveksi” lastamme kun poikamme syntyi, puheet olivat todella outoja ja otimme heihin etäisyyttä. Osa isistä olivat julmia vaimojaan kohtaan pilkaten, että ”meille niitä tulee vain tyttöjä” esim. kun kokoonnuimme jonkun lapsen syntymäpäiviä viettämään. Sitä oli surullista katsoa.

Tulipa todella paha olo kun muistista nousi tuo pilkka ”meille niitä tulee vain tyttöjä”.

Mielenkiintoista. Sun omaa lasta halveksittiin sukupuolensa vuoksi ja sä säälit eniten muita (aikuisia) ihmisiä? Eli oliko nää säälit kohteet vielä niitä samoja ihmisiä, jotka halveksi sun omaa lasta?

Jo on sairas ajatusmaailma.

Vierailija
80/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä ihania poikia ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä