Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä enemmän tyttöjä vai poikia?

Vierailija
21.02.2022 |

Itselläni viisi ihanaa tyttöä. Kuopusta odottaessani sain liian monesti kuulla vihjailuja pojan yrittämisestä. Ei yritetty.

Mites teille on lapsia siunaantunut?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo iäkäs mutta keskustelu (osin äärettömän julma poikia toivoneita isiä kohtaan) nosti mieleeni muistot nuoruudesta. Meillä on tyttö ja poika ja lähimmille ystävillemme syntyi kaksi tyttöä, suunnilleen samoin välein kuin meidän lapset. Siis useammalle ystäväperheelle.

Osa tyttöjen äideistä suorastaan ”halveksi” lastamme kun poikamme syntyi, puheet olivat todella outoja ja otimme heihin etäisyyttä. Osa isistä olivat julmia vaimojaan kohtaan pilkaten, että ”meille niitä tulee vain tyttöjä” esim. kun kokoonnuimme jonkun lapsen syntymäpäiviä viettämään. Sitä oli surullista katsoa.

Tulipa todella paha olo kun muistista nousi tuo pilkka ”meille niitä tulee vain tyttöjä”.

Mielenkiintoista. Sun omaa lasta halveksittiin sukupuolensa vuoksi ja sä säälit eniten muita (aikuisia) ihmisiä? Eli oliko nää säälit kohteet vielä niitä samoja ihmisiä, jotka halveksi sun omaa lasta?

Jo on sairas ajatusmaailma.

Oman kirjoituksen yläpeukuttaminen on noloa. Ja kirjoituksesi on todella outo. Missään ei ketään säälitty, hän kertoi vain tapahtumista.

Mikä sinulla on, mene hoitoon?

En ole tuo jolle kirjoitat kunhan outo tekstisi inhotti.

Vierailija
82/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyttö ja poika ja olen äärettömän oloinen että on molempia. Lapsenlapsia on kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, niin että molemmilla lapsillani on tyttö ja poika, ovat kuulema näin toivoneetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä

Vierailija
84/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tyttöä, jos kissat lasketaan mukaan ja yksi poika.

Vierailija
85/86 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kylläkin toivoo kovasti tyttöä jos tässä lapsihaaveista totta tulee. Kaksostytöt olisi unelmien täyttymys meille molemmille.

Tyttöjen nimiä vain mietitään ja minä aina kaupassa ihailen tyttövauvan vaatteita.💝

Vierailija
86/86 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi poikaa, ei tyttöjä. Tyttöjä on sitten tullut poikien mukana.

Samoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän