NAAPURISTA kantautuneet äänet, jotka mukavia mielestäsi?
Aina valitetaan mekastavista ja häiritsevistä naapureista. Minä myös olen, tietenkin. :)
Mutta entä ne mukavat naapurista kantautuvat äänet? Niitäkin on! Aiemmassa asunnossa naapurissa asui poika, joka toisinaan kuunteli melko kovaa "mustaa musiikkia", sitä Motownin kulta-aikojen musaa. Tykättiin, onneksi samantyyppinen musamaku! Lisäksi hänellä kävi joskus kylässä joku saksofoneineen ja soitto kantautui parvekkeen kautta meille kesällä. Se oli ihanaa, pidän paljon saksofonista. Tuntui kuin oisin ollut jossain helteisessä suurkaupungissa parvekkeella nautiskellessani silmät kiinni. ♡
Nyt kun asun opiskelija-asuntolassa, niin aiempi naapuri, yksi mies, soitti välillä kitaraa. Hän myös kuunteli englanninkielisiä kuunnelmia, jotka kantautu seinän läpi vähän. Harmi kun muutti pois.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:52"]Se kun naapurin tenava huutaa :" äitiiiii". Kaunein asia maailmassa, minua ei kukaan ole koskaan noin kutsunut.
Ajattelen,että vihdoin, monen lapsettomuusvuoden jälkeen olen menossa kohti samaa <3
[/quote]
...hirveetä! :D Säästä itsesi vielä siltä huudolta kun voit.
Ihanin ääni mikä naapurista kantautuu on hiljaisuus.
N27
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:52"]Se kun naapurin tenava huutaa :" äitiiiii". Kaunein asia maailmassa, minua ei kukaan ole koskaan noin kutsunut. Ajattelen,että vihdoin, monen lapsettomuusvuoden jälkeen olen menossa kohti samaa <3 [/quote] ...hirveetä! :D Säästä itsesi vielä siltä huudolta kun voit. Ihanin ääni mikä naapurista kantautuu on hiljaisuus. N27
[/quote]
Totta ja sit kääntää omat popit täysille.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:57"]Minun naapurissa asuu n 25-vuotias pariskunta, joka kuuntelee aina vanhoja hittejä kun heillä on bileet. Aina hauska kuunnella mitä seuraavana soi, sillä suurin osa heidän soittamistaan biiseistä on sellaisia, joiden tahtiin itse nuorempana hetkutin yökerhoissa.
Sitten edellisessä asunnossani yläkerrassa asui lapsiperhe ja kerran olin todella maassa jostain syystä niin kun olin menossa suihkuun, putkia pitkin kantautui heleä lapsen "Pyyhkimäääään!" huuto. Alkoi naurattaa mahdottomasti, kun tuli niin yllättäen :D
[/quote]
Juu, voin kuvitella tilanteen, varmasti hymyilytti. Itsellä tulee kans hyvä mieli kun kuulee miten naapurin lapset kikattaa hervottomasti! Eikä minua häiritse lasten juoksuaskeleetkaan, ne on sellaisia nopeita ja kevyitä, kipi kipi.
Se hurraus, kun Suomi tekee maaaalin!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:06"]
Se hurraus, kun Suomi tekee maaaalin!
[/quote]
Tiedän aina monta maalia suomi on tehnyt vaikka en seuraa. Kyllä ne vaimenee kun suomi on häviöllä.
Meidan makuuhuoneen seinan takana asuu naapurissa undulaatteja. Lintujen sirkutukseen on ihana nukahtaa ja/tai herata.
Lasten mekastus, sellainen leikissä syntyvä mekastus.
Meitä on kehuttu siitä, että näin kesäkuumalla jätämme ikkunan auki koko vuorokauden ajaksi ja niin naapuritkin saavat piristystä seksielämäänsä. Minulla oli tapana huutaa apua, kun sain orgasmin, mutta naapureiden kehoituksesta vältän nykyään apua-huutoja. Onneksi palolaitos ei koskaan ehtinyt rynnätä oven lävitse, sillä naapurini arvasivat, ettei avuntarvetta ollut. Nykyään pistämme radion kovalle, kun aloitamme petihommat, mutta silti kun koen huippukivaa, se voittaa radion äänet. Emmekä niin ollen voi aloittaa niitä enää yhdeksän jälkeen, jotta emme häiritsisi naapureita. Eli meillä harrastetaan seksiä kello 20-22.
Kukaan ei ole valittanut kovaäänisistä orgasmeistani, sillä lapsiperheitä ei talossamme ole kuuloetäisyydellä. päinvastoin. Moni nainen kiittelee, että oma mies herää puolustamaan omaa mieskunniaansa, kun kuulee, miten minun mieheni hoitelee asian.
N43
Naapuri soittaa iltaisin Moonlight serenadea pianolla ja musta tuntuu että vauva tykkää nukahtaa sen tahtiin :D harmi kun ei soita joka ilta..
On myös ihana kuulla lasten riemun ääniä. Ja kuunnella kun toinen naapuri lukee umpikuurolle vaimolleen Väinö Linnaa parvekkeella.. tulee ihan oma isoisä mieleen :)
Mä mietin ja mietin mutta ei tullu mieleen yhtäkään mukavaa ääntä mitä olisin koskaan naapurista kuullut. Hiljaisuus on ihan jees :)
Edellisessä asunnossa kuului joskus jossain yläkerrassa olevan seurat tms, bongorumpujen säestyksellä laulettiin mm. Niin kuin vuoret nää ja muitakin yhteislauluja.
Kesällä muutama vuosi sitten kuului kun joku treenasi viululla Game of Thronesin tunnaria.
Uutena vuotena oli hienoa katsella ja kuunnella parvekkeelta, kun raketit paukkui kaikkialla ympärillä, haisi ruuti ja joku vielä soitti tyyliin Porilaisten marssia. Olo oli kuin Tuntemattomassa sotilaassa.
Nykyiseltä parvekkeelta kuuntelin joskus kun lapset leikkivät laivaa parvekkeellaan.
Kuulin kerran kun naapurissa oli tultu raskaaksi. Se oli hellyyttävää. Vessan ovi pamahti kiinni ja riemunsekaisin kiljahtelevin sanoin kuului "siinä on kaks viivaa, kulta me saadaan vauva!". :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:13"]Naapuri soittaa iltaisin Moonlight serenadea pianolla ja musta tuntuu että vauva tykkää nukahtaa sen tahtiin :D harmi kun ei soita joka ilta..
On myös ihana kuulla lasten riemun ääniä. Ja kuunnella kun toinen naapuri lukee umpikuurolle vaimolleen Väinö Linnaa parvekkeella.. tulee ihan oma isoisä mieleen :)
[/quote]
❤
Jalla jalla sun muuta mölinää aina rupea naurattaan
Nuorten naisten nauru- ja lauluäänet.
-Mies 29v + 1v-
Naisten orkkuvoihkinnat.
t. Pervomies
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:52"]Se kun naapurin tenava huutaa :" äitiiiii". Kaunein asia maailmassa, minua ei kukaan ole koskaan noin kutsunut.
Ajattelen,että vihdoin, monen lapsettomuusvuoden jälkeen olen menossa kohti samaa <3
[/quote]
Onnea!!!!! <3
Meidän alakerrassa asui pitkään epämääräistä porukkaa josta aiheutui kaikenlaista huolta ja vaivaa. Heidät saatiin lopulta häädettyä ja vähän pelättiin että minkälaiset vuokralaiset siihen tulee tilalle. Voi että miten hienolta tuntui kun ensimmäinen havainto uusista naapureista oli pikkulapsen iloinen nauru!
Naapurin opiskelijatyttö soittaa niin kauniisti pianoa.
Yläkerran nainen laulaa tosi kauniisti!