Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laillista kävellä tuntemattoman naisen takana?

Vierailija
07.06.2026 |

Mahdollisesti jopa pitkäkin matka. Vai syyllistyykö siinä johonkin ja jos niin mihin? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot erityisen komea fiksu mies, niin nainen säikähtää vähemmän tai jos juttelet. Rumempi käy murhaajasta että nainen luulee.

Vierailija
2/6 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laillista, jos siinä ei ole seuraamistarkoitusta.

Mutta naisesta miehen perässä kulkeminen on pelottavaa ja epäilyttävää. Joskus ihan syystäkin. Itse olen kaksi kertaa juossut miestä pakoon. Kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri, että ovat päässeet pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreeni nainen luullee heti että perässä kulkeva mies on joku ahdistelia.

Vierailija
4/6 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylipäätään tuntemattoman ihmisen takana kuljeskelu, etenkin vielä pidemmän matkan kulkeminen toisen kannoilla on epäkohteliasta. Oman kävelyvauhtinsa voi sovittaa joko niin, että ohittaa tai sitten jättäytyy vähän kauemmas. 

Mä nyt olen nainen, mutta yritän aina välttää kenenkään, miehen taikka naisen, takana kulkemista. En halua, että edessä menevälle voisi tulla sellainen tunne, että häntä seurataan. 

Vierailija
5/6 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavuus riippuu paljon siitä minkä ikäinen ja maalainen se mies.

Vierailija
6/6 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofreeni nainen luullee heti että perässä kulkeva mies on joku ahdistelia.

Sitä kutsutaan terveeksi itsesuojeluvaistoksi. Aika moni nainen on päätynyt r aiskatuksi tai t apetuksi jonkun sekopäästalkkerin toimesta, niin eipä varmaan monikaan halua kokeilla, osuuko omalle kohdalle kuinka paska flaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä