Mies käytti 700€ ilotulitteisiin - muutenkin laskujen kanssa tiukkaa
Mutta pitää ostaa ilotulitteita koska "kuuluu uuteen vuoteen" 🙄
Kommentit (41)
Kuule, älä saarnaa! Jätä tämä sivu auki netissä ja anna "keksiä" itse että ilotulitteet ovat "vaarallisia"!
Sitten kun alkaa paasaamaan, niin myöntelet ja "ootpa viisas, miten sä tuon tiedät" ja muuta puppua että luulee keksineensä IHAN itse!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009297808.html
Ja joo, sen seitsemän sataa pihistät ruokalaskussa, ei juustoa, ei limua, ei mehua, ei pullaa, ei lehtiä jne yms!
Laskuja tulee uusia harva se päivä. Raketteja ei saa ampua kuin pari päivää vuodessa. Chillaa. Ei ne laskut maksamalla lopu, köyhälläkin on oikeus joskus pieneen kivaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt otetaan Karjala takaisin, kävin itsekin eilen ostamassa neljällä huntilla kunnon pommit. Laitetaan naapuruston seinät tärisemään ja tyrät rytkymään.
Kauhhee kun miehet on yksinkertaisia
Vierailija kirjoitti:
No mies tienaamaan puuttuva summa perheenne talouteen. Iltalehdissä on harva se päivä vinkkejä miten nykyään tienaa helposti rahaa.
Joo, ukolle onlyF tili ja perhekalleudet vaan tiskiin!
Eroko? Olipas iso summa. Nyt sille ei voi enää mitään, ellei hän palauta osan. Jos on laskujen kanssa tiukkaa, otatko oman asunnon, sun rahaa ei saa viedä.
Vierailija kirjoitti:
Laskuja tulee uusia harva se päivä. Raketteja ei saa ampua kuin pari päivää vuodessa. Chillaa. Ei ne laskut maksamalla lopu, köyhälläkin on oikeus joskus pieneen kivaan.
"pieneen kivaan, pieneen kivaan" ampua rahaa taivaalle, onpas kivaa!
Yhtä kivaa kuin krapulassa oksentaa pää veskin pöntössä!
Hukattua rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on provo.
Niin on vastauksetkin.
Kysyppä mistä mies tinkii tuon summan? Veikkaan että lasten harrastuksia vois vähentää tai vaimon parturikäynneistä tai ihan mistä muusta kuin miehen omista kivoista asioista.
kuulostaa todella itsekkäältä tuo mies. Minä en kestäisi olla tuollaisen kanssa. Aina ensin oikeat menot ja jos raha riittää niin voihan vaikka raketteja ostaa mutta järkevällä summalla.
Olen viimeksi ostanut papatteja markkinoilta joskus 12 vuotiaana.
No ei käyttänyt. Kukaan idioottikaan käytä tuollaisia summia johonkin ilotulitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, älä saarnaa! Jätä tämä sivu auki netissä ja anna "keksiä" itse että ilotulitteet ovat "vaarallisia"!
Sitten kun alkaa paasaamaan, niin myöntelet ja "ootpa viisas, miten sä tuon tiedät" ja muuta puppua että luulee keksineensä IHAN itse!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009297808.html
Ja joo, sen seitsemän sataa pihistät ruokalaskussa, ei juustoa, ei limua, ei mehua, ei pullaa, ei lehtiä jne yms!
🙄
Tuon rahan sijoittamalla olisi voinut saada noin 60 pääomatuloja vuonna 2024.
Minä olen valinnut nuo pääomatulot, enkä rahan polttamista taivaalle.
Mies tekemään yli ja lisätyötä ja kulut nyt minimiin kunnes saatte laskut maksettua .
Meillä rahat menee ravintolaruokaan eikä taivaalle. 💥
Antaa miehen pommittaa. Se on hauskaa. Meilläkin menee rahaa noihin. Ja ei se ikää katso. Aikuisetkin ja jopa ikäihmiset niitä ostelee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä rahat menee ravintolaruokaan eikä taivaalle. 💥
Sama hävikki, eri tavalla, muuttuu vaan paskaksi!
Vierailija kirjoitti:
Antaa miehen pommittaa. Se on hauskaa. Meilläkin menee rahaa noihin. Ja ei se ikää katso. Aikuisetkin ja jopa ikäihmiset niitä ostelee.
Ikäihmiset!
ÄLÄ yleistä! Mulla ainakin on tärkeämpää kouluttaa lapsiani ja muuta tärkeää kuin viskoa taivaalle sekunneiksi!
No mies tienaamaan puuttuva summa perheenne talouteen. Iltalehdissä on harva se päivä vinkkejä miten nykyään tienaa helposti rahaa.