Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Pohjois-Norjan matkalle vaihtaa käteistä?

Vierailija
07.06.2026 |

Pärjääkö korttimaksuilla Norjassa vai pitääkö vaihtaa käteistä? Automatkalle lähdössä, majoitus hotelleissa ja kerran leirintäalueen mökissä, jossa ei omaa suihkua. Suihku jossain yhteistilassa ja jossain luki, että joskus voi leirintäalueilla suihkut toimia kolikoilla - pitääköhän tämä paikkaansa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää, mutta nostat automaatista paikan päällä pikkusumman jos tarvitsee. Olen käynyt 15 vuotta joka kesä Finmarkissa, eikä käytännössä käteistä tarvitse missään. Eurotkin käyvät jos tiukka paikka tulee.

Vierailija
2/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tarvinnut, kortilla pärjäsi.

Vierailija
4/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tarvinnut, kortilla pärjäsi.

Mullakin on Kela Gold!

Vierailija
5/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pitää, mutta nostat automaatista paikan päällä pikkusumman jos tarvitsee. Olen käynyt 15 vuotta joka kesä Finmarkissa, eikä käytännössä käteistä tarvitse missään. Eurotkin käyvät jos tiukka paikka tulee.

Finnmark, ei Finmark.

Vierailija
6/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti, Visa tai Master pelaa kaikissa paikoissa missä jotain maksuliikennettä on.  Jos jotain suihkuhommia niin ne poletit on kolikoita,  saa respasta kun leiriytyy

Vierailija
7/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄTEISTÄ  ON. SYYTÄ. OLLA  AINA  MUKANA

Vierailija
8/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa aina käteistä mukana.  Norjassa käy eurot ainakin pohjoisessa, joskus voi tarvita muutakin palvelua kun paikassa missä maksu päätteet.

Vierailija
9/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pohjois-norjalaisen leirintäalueen suihkun missä kuuma vesi tuli kolikoilla toimivan polettilaitteen avulla maksullisesti. Eurolla tms, paiukallista rahaa, sai minuutin ajan kuumaa vettä.

Vierailija
10/10 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varalta ottaa käteistäkin mukaan. Hauskaa reissua! Kerran käynyt tuollakin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi