Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

askeleita yksinäisyyden poistamiseksi

Vierailija
08.07.2015 |

kaikki yksinäiset, tehdään tästä vertaistukiketju. aletaan tehdä juuri siitä omasta elämästä parempaa. pienestä se lähtee, ollaan toistemme tukena. ehkä muilla voi olla ideoita, mitä jossain elämäntilanteessa voisi tehdä, sellaista mitä ei itse näe.

yksinäisyys ei poistu hetkessä, mutta jotain voi tehdä jo tänään, että omasta elämästä pikkuhiljaa tulisi siedettävämpää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä sitä tulis pelattua jonkun kotona, jos ensin menisit jonnekin,jossa tapaisit sellaisia, jotka myös saattaisi haluta pelata korttia.

Vierailija
2/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi yksinäinen. Miksei vois jotain tehdä yksinäisyyden poistamiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäisiä paikalla tänä iltana?

Vierailija
4/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
5/26 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:56"]

yksinäisiä paikalla tänä iltana?

[/quote]

Joku vaasalainen muija näkyi olevan yhdessä ketjussa. Meepä sinne!

Vierailija
6/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään mulla oli aika kiva päivä, vaikka oonkin aika yksinäinen. miten te muut yksinäiset ootte päivänne viettäneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu edessä. ei hirveästi suunnitelmia. ehkä näyttelyyn, ja erääseen tapahtumaan sunnuntaina.

onko teillä muilla yksinäisillä millaisia suunnitelmia? tai mitä haluaisit tehdä?

Vierailija
8/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:56"]

yksinäisiä paikalla tänä iltana?

[/quote]

Joku vaasalainen muija näkyi olevan yhdessä ketjussa. Meepä sinne!

[/quote]

mikä ketju? tämä ketju on hyvä keskustella yksinäisyydestä. tuetaan toisiamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, mutta olen luovuttanut jo toivon. En löydä ystäviä. Ihmiset kiinnostuvat hetkeksi ja kun kaikki tietämisen arvoinen on heille selvinnyt, tuttavuus ei jatku. Pikkukaupungin ongelma muualta tulleelle. Etsin harrastuksia joissa voin viihtyä yksin ja paljon olen löytänytkin puutarhanhoidosta kirjoittamiseen. Voisin kokeilla vaikka maalaamistakin. Pidän taideharrastuksista.

Vierailija
10/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:56"]

yksinäisiä paikalla tänä iltana?

[/quote]

Joku vaasalainen muija näkyi olevan yhdessä ketjussa. Meepä sinne!

[/quote]

mikä ketju? tämä ketju on hyvä keskustella yksinäisyydestä. tuetaan toisiamme.

[/quote]

Tämä:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4520098/ketju/yksinaisyysketjun_innoittamana_vaasasta_ketaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt asiaa ja en oikeastaan edes halua enää mitään ystäviä. Korkeintaan naisystävän voisin ottaa, jos lyötyis joku tosi lähellä omaa ajatusmaailmaa omaava.

Kyllä lapsena/teininä oli aina hauskaa viettää kavereiden kanssa aikaa, mutta oon kai tullut vanhaksi. En mä enää vois kuvitella hengailevani samoissa merkeissä, eikä ole oikein mitään muutakaan.

Vierailija
12/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:03"]

On kyllä, mutta olen luovuttanut jo toivon. En löydä ystäviä. Ihmiset kiinnostuvat hetkeksi ja kun kaikki tietämisen arvoinen on heille selvinnyt, tuttavuus ei jatku. Pikkukaupungin ongelma muualta tulleelle. Etsin harrastuksia joissa voin viihtyä yksin ja paljon olen löytänytkin puutarhanhoidosta kirjoittamiseen. Voisin kokeilla vaikka maalaamistakin. Pidän taideharrastuksista.

[/quote]

ehkä niitä ystäviä voisi löytää muilta paikkakunnilta? eihän se sama ole, kun ei voi pistäytyä tuosta vaan, mutta rikastuttaa kuitenkin elämää tosi paljon, jos tietää että voi käydä joskus yhdessä jossain taidenäyttelyssä tai tavata muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirjeitä! Itse liityin interpals -yhteisöön. Siellä voi chattaillakin.

Käy jossain, puhu ihmisille.

Vierailija
14/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:06"]

Oon miettinyt asiaa ja en oikeastaan edes halua enää mitään ystäviä. Korkeintaan naisystävän voisin ottaa, jos lyötyis joku tosi lähellä omaa ajatusmaailmaa omaava.

Kyllä lapsena/teininä oli aina hauskaa viettää kavereiden kanssa aikaa, mutta oon kai tullut vanhaksi. En mä enää vois kuvitella hengailevani samoissa merkeissä, eikä ole oikein mitään muutakaan.

[/quote]

ei kai sitä aikuisena hengata samalla lailla kuin teininä. mutta joku kahvitteluhetki ois varman ihan kiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, olet oikeassa. Ainoat kontaktit ovatkin muualla asuviin ja tutustun helpoimmin muihin "siirtolaisiin". En vain sovi tähän kaupunkiin enkä enää yritä tutustua sen ihmisiin.

Vierailija
16/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:14"]

13, olet oikeassa. Ainoat kontaktit ovatkin muualla asuviin ja tutustun helpoimmin muihin "siirtolaisiin". En vain sovi tähän kaupunkiin enkä enää yritä tutustua sen ihmisiin.

[/quote]

ehkä joskus pitää hyväksyäkin se, että jos on joku lapsuudesta asti yhdessä hengannut ryhmä, niin ei siihen oikein pääse sisään, jos tulee ulkopuolelta. mutta onneksi netin kautta voi pitää yhteyttä muihinkin.

Vierailija
17/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina haparoivin askelin murtanut yksinäisyyden varjoa. Tärkeintä on avata sydämensä ja heittäytyä täysillä. Laskelmoiden ja varautuen ei pääse kenenkään kanssa samalle taajuudelle.

Prosessi on vielä kesken, mutta ensimmäistä kertaa aikoihin olen löytänyt välähdyksiä niistä sieluista joiden kanssa olen tarkoitettu aikaani viettämään.

Vierailija
18/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:06"]

Oon miettinyt asiaa ja en oikeastaan edes halua enää mitään ystäviä. Korkeintaan naisystävän voisin ottaa, jos lyötyis joku tosi lähellä omaa ajatusmaailmaa omaava.

Kyllä lapsena/teininä oli aina hauskaa viettää kavereiden kanssa aikaa, mutta oon kai tullut vanhaksi. En mä enää vois kuvitella hengailevani samoissa merkeissä, eikä ole oikein mitään muutakaan.

[/quote]

ei kai sitä aikuisena hengata samalla lailla kuin teininä. mutta joku kahvitteluhetki ois varman ihan kiva?

[/quote]

En mä nyt oikein jaksa uskoa, että siitä ois mitään iloa käydä kahvittelemassa, jos kuitenkin oon yksin kaiken muun ajan. :D Ei täälä oo oikein mitään muuta aikuisille kuin työ ja sitten jossain kuppiloissa ryypiskely. Jos oot työtön ja vielä et tykkää istuu kapakoissa, niin voit sanoa goodbye kaikille sosiaalisille kontakteille.

Vierailija
19/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:29"]

Olen viime aikoina haparoivin askelin murtanut yksinäisyyden varjoa. Tärkeintä on avata sydämensä ja heittäytyä täysillä. Laskelmoiden ja varautuen ei pääse kenenkään kanssa samalle taajuudelle. Prosessi on vielä kesken, mutta ensimmäistä kertaa aikoihin olen löytänyt välähdyksiä niistä sieluista joiden kanssa olen tarkoitettu aikaani viettämään.

[/quote]

miten olet toiminut ihan konkreettisesti?

Vierailija
20/26 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:06"]

Oon miettinyt asiaa ja en oikeastaan edes halua enää mitään ystäviä. Korkeintaan naisystävän voisin ottaa, jos lyötyis joku tosi lähellä omaa ajatusmaailmaa omaava.

Kyllä lapsena/teininä oli aina hauskaa viettää kavereiden kanssa aikaa, mutta oon kai tullut vanhaksi. En mä enää vois kuvitella hengailevani samoissa merkeissä, eikä ole oikein mitään muutakaan.

[/quote]

ei kai sitä aikuisena hengata samalla lailla kuin teininä. mutta joku kahvitteluhetki ois varman ihan kiva?

[/quote]

En mä nyt oikein jaksa uskoa, että siitä ois mitään iloa käydä kahvittelemassa, jos kuitenkin oon yksin kaiken muun ajan. :D Ei täälä oo oikein mitään muuta aikuisille kuin työ ja sitten jossain kuppiloissa ryypiskely. Jos oot työtön ja vielä et tykkää istuu kapakoissa, niin voit sanoa goodbye kaikille sosiaalisille kontakteille.

[/quote]

no totta kai siitä on iloa, jos seura vaan on mukavaa. voihan sitä kahvitella jonkun kotonakin, ja ehkä se on jopa parempi idea. kyllä ne hetket kun jonkun kans synkkaa on vaan kullanarvoisia. itsellä vaan liian vähän kavereita, joiden kans synkkais sillä tavalla, että olis luottamussuhde sellainen, että vois jutella enemmän kuin pinnallisista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan