Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni jätti tyttöystävänsä, joka ei hyväksynyt minua

Vierailija
08.07.2015 |

Paras ystäväni on siis mies. Olemme olleet ystäviä melkein 10 vuotta. Mies on kuin veljeni, hän tietää minusta kaiken ja minä hänestä. Mitään seksuaalista välillämme ei ole koskaan ollut. Olen itse naimisissa ja puolisoni on myös hyvissä väleissä ystäväni kanssa.

Tämä ystävä tutustui n. 6kk sitten naiseen, jonka kanssa alkoi seurustelemaan. Nainen ei voinut eikä voi käsittää ystävyyttämme ja sitä, että välillämme ei ole mitään seksuaalista. Yritin puhua hänelle, ystäväni yritti selittää mutta mikään ei toiminut. Olin valehtelija ja lutka.

Minä olisin ollut täysin valmis tutustumaan ja ystävystymään tämän naisen kanssa. Olin aluksi jopa iloinen, kun ystäväni päätti pitkän sinkkuilun jälkeen sitoutua, mutta tämä nainen oli vakaasti päättänyt, että olen uhka hänen suhteelleen ja näin ollen hän vihaa minua.

Nainen yritti eristää miestään pitämästä yhteyttä minuun, kielsi puhelut, tapaamiset - kaikki. Ystäväni totteli tätä noin kuukauden ja otti sitten taas yhteyttä, koska ikävöi minua ja minä häntä.

Lopulta mies kyllästyi jatkuvaan riitelyyn ja epäilyksiin ja kun nainen käski valitsemaan minä tai hän, ystäväni valitsi minut. Kymmenen vuoden ystävyyden.

Nyt nainen levittelee minusta juoruja, toivoo minulle kuolemaa ja on jopa ottanut yhteyttä puolisooni, jolle väittänyt että minulla ja ystävälläni on suhde. Olen ymmälläni tapahtuneesta. Mitä minä tein väärin?

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä poisti kappalejaot. Pahoittelen. Ap

Vierailija
2/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää pitkät sadut seurausta surkeasta säästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee tunne että jotain vipinää teillä on, ei ehkä molemminpuolista, mutta jotain kuitenkin. Naisen intuitio kertoo kyllä totuuden rivienkin välistä.

Vierailija
4/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... ei tossa varmaan muu auta kuin se, että ystävä lopettaa yhteydenpidon tähän naiseen. Ei se nainen kauaa jaksa, kun huomaa ettei ketään sen tarinat kiinnosta. Kaikki (?) varmaan tietää teidän olevan vanhoja ystäviä ja thats it.
Harmi sun kaverin puolesta :(

Vierailija
5/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilasit toisten parisuhteen? Taidat haluta tuon miehen itsellesi.

Vierailija
6/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:42"]

Jotenkin tulee tunne että jotain vipinää teillä on, ei ehkä molemminpuolista, mutta jotain kuitenkin. Naisen intuitio kertoo kyllä totuuden rivienkin välistä.

[/quote]

Niin kertoo, kysy vaikka mun äidiltä joka aina syytteli asioista joita en ollut tehnyt, koska kuulemma "näytin syylliseltä".

Vierailija
7/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hyväksyisi, että miehelläni olisi joku tosi läheinen naispuoleinen ystävä. Katson, että minä haluan itse olla se kaikkein läheisin ja tärkein nainen hänelle. Jos tämä ei käy niin sitten ei tule mitään suhdettakaan. Ystävä kun on kuitenkin ihminen, jolle kerrotaan todella tärkeitä asioita, enkä voisi hyväksyä, että mieheni käy kertomassa jollekin toiselle naiselle syvimpiä tunteitaan. Tuntisin itseni auttamatta kolmanneksi pyöräksi ja sellaiseen suhteeseen en suostuisi. 

Vierailija
8/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt ihan samalla tavalla. Jotkut naiset menevät päästään pyörälle uudesta miehestä ja muodostavat jonkun Fabio-kuvan päähänsä ja saavat käsityksen, ettei kukaan voi olla pikkarit kuivana sen uuden miehen lähettyvillä. Saattaa myös kieliä siitä, että nainen itse on pannut varattuja miehiä tai miespuolisia kavereitaan.

Vierailija
9/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään väärin. Itse olisin myös ystävänäsi jättänyt tuollaisen muijan. Älkää välittäkö sen juoruiluista. Varmasti miehesikin tietää jo, missä mennään, joten no hätä. Toivottavasti ystäväsi seuraava kumppani ehdokas on järkevämpi tyyppi.

Vierailija
10/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:44"]

Miksi pilasit toisten parisuhteen? Taidat haluta tuon miehen itsellesi.

[/quote]

Jaa että ap on vastuussa toisen vainoharhaisuudestakin? Sun pitää nyt miettiä uudestaan tuota juttua, että mitkä asiat on kenenkin vastuulla.

Vierailija
11/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:44"]Miksi pilasit toisten parisuhteen? Taidat haluta tuon miehen itsellesi.
[/quote]

Pilata olemalla olemassa? No, minä olen kyllä kaikki ystävämiehet seurustelun alettuaan jättänyt sikäli rauhaan, etten tosiaan tekstaile/soittele päivittäin enkä tungeksi kenenkään reviirille, sillä tiedän ettei monet naiset varsinkaan tuntematta hyväksy miehen naispuolisia ystäviä. Ajan kanssa tämäkin helpottaa. Ymmärrän tilanteen myös toisen näkökulmasta, sillä en minäkään hyvällä katsoisi, jos mieheni laittelisi koko ajan viestiä tai kyselisi kuulumisia naiselta, jota minä en tunne, vaikka kuinka vakuuttelisi, että ystäviä tässä ollaan... Pitää osata katsoa monelta kantilta. En silti ymmärrä ystävien kieltämistä tai toisen rajoittamista.

Vierailija
12/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:42"]Jotenkin tulee tunne että jotain vipinää teillä on, ei ehkä molemminpuolista, mutta jotain kuitenkin. Naisen intuitio kertoo kyllä totuuden rivienkin välistä.
[/quote]
Niinpä ja hyvä vaan sille naiselle että on vapaa löytämään heteromiehen. Kaveri ei voi koskaan mennä perheen edelle. Perhe pysyy mutta kaverit vaihtuu.

Vierailija
13/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni pilannut. En kehoittanut ystävääni jättämään naistaan. Ainoa, mitä sanoin oli se, että minua surettaa menettää paras ystäväni ja tämän sanoin silloin kun hän kertoi ettei aio enää puhua minulle säilyttääkseen rauhan suhteessaan.

Minulla ei ole mitään muuta kuin sisarellisia tunteita ja "ystävän rakkautta" tätä miestä kohtaan. Rakastan omaa aviopuolisoani ja haluan olla hänen kanssaan. En ymmärrä sitä, miksi on niin "tabua" olla ystävä miehelle. Ei hänen housujen sisältö saa minua maagisesti kokemaan himoa häntä kohtaan. Ap

Vierailija
14/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:48"]

En minäkään hyväksyisi, että miehelläni olisi joku tosi läheinen naispuoleinen ystävä. Katson, että minä haluan itse olla se kaikkein läheisin ja tärkein nainen hänelle. Jos tämä ei käy niin sitten ei tule mitään suhdettakaan. Ystävä kun on kuitenkin ihminen, jolle kerrotaan todella tärkeitä asioita, enkä voisi hyväksyä, että mieheni käy kertomassa jollekin toiselle naiselle syvimpiä tunteitaan. Tuntisin itseni auttamatta kolmanneksi pyöräksi ja sellaiseen suhteeseen en suostuisi. 

[/quote]

Niin, minä kerron joitain syvimpiä tunteita miespuolisille ystävilleni, joskus myös sellaisia asioita joita en kerro tyttöystävälleni. Jos tyttöystäväni ei asiaa hyväksyisi, heittäisin mustasukkaisen naisen vittuun elämästäni.

-mies

Vierailija
15/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:42"]Jotenkin tulee tunne että jotain vipinää teillä on, ei ehkä molemminpuolista, mutta jotain kuitenkin. Naisen intuitio kertoo kyllä totuuden rivienkin välistä. [/quote] Niinpä ja hyvä vaan sille naiselle että on vapaa löytämään heteromiehen. Kaveri ei voi koskaan mennä perheen edelle. Perhe pysyy mutta kaverit vaihtuu.

[/quote]

10 v ystävyys vai joku kuukaudessa mustasukkaisuudesta sekoava panokamu, jota ei oikeastaan edes tunne kunnolla? Minun silmissä kymmenen vuoden tiivis ystävyys on sama asia kuin perhe. Vika on sinussa, jos et näe ihmistä vaan pelkkiä genitaaleja. -9

Vierailija
16/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo teidän suhteenne vähän omituinen ja kyllä minuakin häiritsisi. Riippuu tietenkin siitä kuinka paljon vietätte aikaa yhdessä ja onko miehellä muita ystäviä

Vierailija
17/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni pilannut. En kehoittanut ystävääni jättämään naistaan. Ainoa, mitä sanoin oli se, että minua surettaa menettää paras ystäväni ja tämän sanoin silloin kun hän kertoi ettei aio enää puhua minulle säilyttääkseen rauhan suhteessaan. Minulla ei ole mitään muuta kuin sisarellisia tunteita ja "ystävän rakkautta" tätä miestä kohtaan. Rakastan omaa aviopuolisoani ja haluan olla hänen kanssaan. En ymmärrä sitä, miksi on niin "tabua" olla ystävä miehelle. Ei hänen housujen sisältö saa minua maagisesti kokemaan himoa häntä kohtaan. Ap

[/quote]

Kyllä sä pilasit. Miksei sulle riitä oma miehesi? Miksi sun pitää ahnehtia muitakin miehiä ympärillesi? Pilasit ystäväsi mahdollisuuden parisuhteeseen. Ei semmosta naista helpolla löydy, joka sietäisi tuollaisia ystävyyksiä.

Vierailija
18/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exältä. Hänkin oli ihan sairaan mustis. Ihan vaan netissä juttelin ilman flirttailua naisille ja hän raivosi jopa siitä. Ihan kuin en olisi saanut olla missään yhteydessä normaaliin muuhun maailmaan, vaan olisin korkeintaan saanut pelkästään toisille miehille jutella, tai sulkeutua yksin.

Vierailija
19/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:54"]

En omasta mielestäni pilannut. En kehoittanut ystävääni jättämään naistaan. Ainoa, mitä sanoin oli se, että minua surettaa menettää paras ystäväni ja tämän sanoin silloin kun hän kertoi ettei aio enää puhua minulle säilyttääkseen rauhan suhteessaan. Minulla ei ole mitään muuta kuin sisarellisia tunteita ja "ystävän rakkautta" tätä miestä kohtaan. Rakastan omaa aviopuolisoani ja haluan olla hänen kanssaan. En ymmärrä sitä, miksi on niin "tabua" olla ystävä miehelle. Ei hänen housujen sisältö saa minua maagisesti kokemaan himoa häntä kohtaan. Ap

[/quote]

Kyllä sä pilasit. Miksei sulle riitä oma miehesi? Miksi sun pitää ahnehtia muitakin miehiä ympärillesi? Pilasit ystäväsi mahdollisuuden parisuhteeseen. Ei semmosta naista helpolla löydy, joka sietäisi tuollaisia ystävyyksiä.

[/quote]

Häh? Minä olen aina pitänyt miehen naispuolisia kavereita kullan arvoisina miehellä. Saa helposti vastauksen, jos " ei mua mikään vaivaa"-mökötys on päällä :D Plus myös täysi sika ei voisi pitää naisia kavereina, koska akat lähtisi nostelemaan herneet nenässä tai tulisi yksityisviestillä varoituksia porsaasta.

Vierailija
20/150 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vain nauttivat niin paljon huomiosta että haalivat haaremin mieskavereita poikaystävän lisäksi. Vaikuttaa siltä että AP on näitä naisia ja on myrkyttänyt mieskaverin ja hänen tyttöystävänsä välit. Häpeäisit omaa käytöstäsi, todella itsekeskeistä pilata muiden onni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme