Miten sinä eroat samana vuonna syntyneistä?
Siis kuinka vähällä kriteerillä uskoisit sinut voivan tulla löydetyksi samana vuonna syntyneistä, jos ei saa kertoa syntymäpäivää eikä -kuukautta tai mitään ulkonäköön liityvää?
Siis esim 5 lasta, eronnut, jne.
Kommentit (41)
En erotu. Lapseton yliopisto-opiskelija, sinkku.
Tää on helppo. Minut erottaa 99% muista 1970 vuonna syntyneistä naisista sillä tavoin, että en omista älypuhelinta, läppäriä, tablettia enkä mitään ko. vempelettä. Tuskin meitä Suomessa on monta...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 06:53"]
Tää on helppo. Minut erottaa 99% muista 1970 vuonna syntyneistä naisista sillä tavoin, että en omista älypuhelinta, läppäriä, tablettia enkä mitään ko. vempelettä. Tuskin meitä Suomessa on monta...
[/quote]
Millä vempeleellä tänne kirjoitat?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 06:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 06:53"]
[/quote]
Millä vempeleellä tänne kirjoitat?
[/quote]
Työpaikan pöytäkoneella tällä hetkellä.
Kaikilla muilla on pienet lapset. Minun on jo teini. En ole naimisissa tai edes parisuhteessa.
Kyllä vois erottaa kenties helpostikin jos kertois pelkästään opiskelupaikat.
Näytän 10v nuoremmalta, kuin muut.
Olen identtinen kaksonen eikä minua ole kastettu (95% ikäluokastani on kastettu).
En ole eronnut eikä minulla ole lapsia useamman miehen kanssa
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 07:23"]
En ole eronnut eikä minulla ole lapsia useamman miehen kanssa
[/quote]
Ei sua kyllä tuolla vielä oi yksilöidä mitenkään omasta ikäluokastasi.
En juuri mitenkään. Samaa vuosikertaa, samat tavat.
Samalla tavalla kuin muunkin ikäluokan edustajista. Minulla on takana muutama ero, mutta yleensä valitsen mieluiten vanhemman kumppanin.
Eipä monella ole näin pitkää lapsetonta parisuhdetta takana tässä iässä. Mutta tuskin mitään erityisen erikoista tässä kuitenkaan on.
Huh niin monta asiaa, etten viitsi kirjoittaa tummistamisen vuoksi. Sanotaan että paljon ehtii kun aikaisin aloittaa ja aina sattuu ja tapahtuu. Ei näy naamassa ;D
En ole dokannut kymmeneen vuoteen. T.74
Minulla on jo 10 vuotta kestänyt parisuhde & olen naimisissa. Todella harvassa on ne parit jotka ovat alkaneet seurustelemaan yhtä nuorina kuin me & ovat yhä yhdessä.
En käy baareissa ja asun omakotitalossa- puolisoni kanssa, en vanhempien.
No 5 lasta, naimisissa, töissä, omakotitalo.