Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kynnen osittainen poisto

Vierailija
25.07.2015 |

Jouduin käymään toisen kerran eilen lääkärissä ukkovarpaan vuoksi. Ukkovarvas on tulehtunut ja kipeä ja sain taas antibioottikuurin. Lääkäri käski varata ajan osittaiseen kynnen poistoon kunhan tulehdus alkaa hellittää. Lääkärin mukaan ukkovarpaan kynsi kasvaa sisään. Mutta mitä se osittainen poisto tarkoittaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaan osa kynnestä. Leikataan siis kynnestä siivu siltä reunalta, mistä se on tulehtunut. Googleta esim. kiilaekskiisio niin ehkä löytyy joku video..YouTubesta varmasti jollain sanoin löytyy ainakin. Näyttää hurjalta mutta varpaaseen tehdään johtopuudutus, joten se ei satu. Ja näin kynsi saa mahdollisuuden kasvaa paremmin tulevaisuudessa.

Vierailija
2/5 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty toi. Rumat on isovarpaat nyt:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty molempiin isovarpaisiin. Itse operaatio ei sattunut puudutuspiikkejä (4kpl/varvas) lukuunottamatta, mutta se jälkisärky oli kyllä helvetillisintä, mitä ikinä olen kokenut. Muutamaksi vuodeksi se auttoi, mutta on kyllä se kynsi on nyt alkanut kasvaa ihan yhtä leveänä kuin ennenkin. Sillä erotuksella, että se ei enää tartu kunnolla kiinni varpaaseen ja näyttää ihan siltä, kuin olisi kynsisieni, vaikkei olekaan. :( 

Vierailija
4/5 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään on kipeä? Eli jos saisin varattua ajan perjantaiksi niin olenko kävelykunnossa maanantaina? ( työssäni on pakko olla liikkeessä)

Vierailija
5/5 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan pystynyt pitämään mitään kenkiä viikkoon. Ehkä jotain sandaaleja tai crocseja korkeintaan. Muuten kyllä pystyin kävelemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme