Miten sinä eroat samana vuonna syntyneistä?
Siis kuinka vähällä kriteerillä uskoisit sinut voivan tulla löydetyksi samana vuonna syntyneistä, jos ei saa kertoa syntymäpäivää eikä -kuukautta tai mitään ulkonäköön liityvää?
Siis esim 5 lasta, eronnut, jne.
Kommentit (41)
Etunimeni on ainoa lajiaan, kun katsotaan samana vuonna syntyneitä.
Seurustelen, mutta ei naimisissa/avoliitossa, eikä ole lapsia. Asun ulkomailla ja teen koulutustani vastaamatonta työtä. En omista juuri mitään, huonekalutkin myin Suomesta muuttaessani. Ikää 32.
Ei lapsia, en ole kihloissa/naimisissa, asun omakotitalossa, korkeakoulututkinto
Etunimi, olen muuttanut etelästä pohjoisempaan (suomen sisällä) ja vakityö sekä lapsi
Lasten lukumäärästä ja omista harrastuksista.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:24"]
Minulla on jo 10 vuotta kestänyt parisuhde & olen naimisissa. Todella harvassa on ne parit jotka ovat alkaneet seurustelemaan yhtä nuorina kuin me & ovat yhä yhdessä.
[/quote]
Olisin tullut kirjoittamaan juuri tämän saman :D Siis kymmenen vuotta yhdessä ja ollaan naimisissa. Ja että harva on edelleen yhdessä, jotka samaan aikaan alkoivat seurustella. Kerrotko minä vuonna olette syntyneet, niin näkisi ollaanko samaa ikäluokkaa? :)
T. -90 ja -91 syntyneet eli 14-vuotiaina aloitettiin seurustelu
Olen naimisissa (lapsikin löytyy mutta niin taitaa jo monella ikäiselläni olla). Olen -92.
Vanhemmat kuolleet (olen synt. 90-luvun lopulla)
Olen työtön, mulla ei ole yhtään ystävää ja olen ihan yksin. Täydellisesti syrjäytynyt siis. Muilla mun ikäisillä on työ/ura ja perhe, osalla siihen lisänä vielä ystäviä.
Minulla on kaksi hyvin poikkeuksellista tuntomerkkiä ja pari kolme sellaista, jotka erottavat minut melko hyvin tyypillisimmistä viisikymppisistä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:27"]
En käy baareissa ja asun omakotitalossa- puolisoni kanssa, en vanhempien.
[/quote]
Ikäsi?
[/quote]
24.
Jos kertoisi mun suorittamat tutkinnot (2 eri alaa), se luultavasti yksilöisi aika hyvin.
Naimisissa 10 vuotta. Lapset ohittaneet taaperoiän. Ikää minulla 31 v. Ehkä ei niin tavatonta, mutta monet ikäiseni valvovat nyt öitä esikoisten kanssa, kun meillä on jo isot lapset.
Asun ulkomailla (olen asunut jo parikymmentä vuotta), ikäisilläni on teini-ikäisiä lapsia mulla vauva ja taapero, meillä on miehen kanssa yhteinen yritys ja kesämökki etelä-Ranskassa.
Minulla on pieni lapsi ja asunut omillani 2 vuotta, ikätovereista en tiedä ketään muuta joka olisi jo muuttanut omilleen ja lapsikin on vain muutamilla..
Olen lapseton, minulla on tietty koulutus (pääaine), olen asunut x määrän vuosia tietyissä maissa ja olen pitkäaikaistyötön. Näillä uskoisin rajautuvani jo kaikista samana vuonna syntyneistä.
Olen työskennellyt peräkkäin kahdella hyvin harvinaisella ammattinimikkeellä (kumpiakin Suomessa vain muutamia kymmeniä). Tietääkseni Suomessa on vain yksi toinen, joka on toiminut näissä kummassakin ammatissa, mutta hänkin on eri ikäluokkaa kuin minä. Löytyisin siis helposti.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:27"]
En käy baareissa ja asun omakotitalossa- puolisoni kanssa, en vanhempien.
[/quote]
Ikäsi?